Uf, bude mi trvat než se zase dostanu do nějakého, mého zažitého stylu, oznamování novinek a informací...Jedna z prvních věcí je, že bude v maratonu i novinka, v podání povídky, ke které budou informace posléze. Jsem sama nadšená, že se mi ji povedlo dopsat a ukončit dřív, než jsem ji vůbec začala zveřejňovat – ti, co tu jsou se mnou od začátku vědí, jak jsem s oblibou měla rozepsaných XY příběhů a pak prostě nestíhala *chichi* – Z toho důvodu mám potřebu vám to oznámit. Jsem prostě nadšená sama ze sebe :o)
A nedokážu ani odolat, abych sem nedala náhled přebalu povídky :o)
Co se maratonu týče, nevím kdy bude. Jsem stále nemocná - stav se mi zhoršil, mám za sebou pár vyšetření, kde je naštěstí vše v pořádku – takže teď, když mi je tedy relativně dobře, mám čas se věnovat psaní. Ale moje vize je taková, že chci napsat ještě další kapitoly do otevřených povídek a bude ještě minimálně jedna povídka v rámci novinky :o)
Datum maratonu bude pro mě stejné překvapení, jako pro vás.
Druhou věcí je, že v průběhu dalších dní, budou zveřejněny informace o: VÁNOČNÍ EDICE - SHRNUTÍ UPLYNULÝCH LET - 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022. Sem dávám zmínku jen proto, abyste nebyli pak překvapení, že se nějaké informace co se tohoto týče, budou opakovat možná víckrát :o)
A ještě jednou chci, za všechno poděkovat. Za vaše reakce, podporu, za to, že jste pořád tady. Za ty dlouhé měsíce čekání... Jste naprosto úžasní a já si toho nesmírně vážím.
Děkuji! ♥♥♥