1. Proč ses přihlásila na Wattpad?
Díky :o) Už jsem sem psala, že jsem povídky posílala jen ji a ona mi navrhla, ať je zkusím přidat sem :o)
2. Co ti vadí na škole?
Hm... Hodně věcí? =D Od chování profesorů, přes moje naprosto šílené spolužačky... Doteď jsem je nepochopila a asi nepochopím =D No a pak hromada schodů xD
Ne vážně, jsou chvíle, kdy si říkám, proč já kráva, na tu školu lezla... Takže asi tak :o)3. Jak se jmenují tvoje kámošky na Wattpadu?
Jako fakt kámošky? Peťka a Nikol.
Pak si píšu s hromadou z vás... Nevím, jestli se můžeme považovat za kamarády, ale mám vás šíleně ráda a psání s vámi je naprosto super! ♥♥♥4. Máš zvíře?
Počítají se sourozenci? =D Dvě morčátka :o)
5. Kdy jsi naposledy plakala?
Před dvaceti minutami, u filmu xD
6. Máš ráda 1D?
To nejde poznat z příběhů? =D Jo, mám... Ale abych byla upřímná, dřív jsem je fakt nemusela... Parta nagelovaných, vyretušovaných chlapečků... =D Až BSE změnil můj názor a z velké části za to mohl Zayn, který se mi najednou začal šíleně líbit :o)
7. Jak se jmenuje tvoje oblíbená kapela a proč?
U mě je těžký, vybrat jednu jedinou. Poslouchám od každé skupiny něco :o)
Ale jestli musím vybrat, tak kluci /1D/, Sunrise Ave, OneRepublic, Marron 5, Lawson8. Jak se jmenuješ?
Anna
9. Měl jsi někdy neobvyklou nemoc?
Ne :)
10. Legíny/kalhoty?
Obojí, jak kdy :o)
11. Jakou rasu psa máš nejraději?
Štěnda všeho druhu, jinak Bernský salašnický... Také velké ňuňu ♥
12. Kniha/film?
Jak kdy... Někdy si řeknu, že knížka byla lepší jak film a opačně.
13. Jaký význam má tvoje jméno na Wattpadu?
Just a nickname :o)