VÁNOČNÍ EDICE SHRNUTÍ UPLYNULÝCH LET - 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021
Vzhledem k velkým restům, za poslední roky jsem se rozhodla dopsat povídku, která měla být přidaná v rámci Vánoc 2017. Původně v tom roce měla totiž být edice o pěti povídkách tak, jako v roce 2015, kdy jsem začínala... Bohužel...
Z toho důvodu, jsem se rozhodla nacpat všechny Vánoce, do tohoto roku, dodatečně i s komentářem o tom, v jaké roce měla být. A upřímně doufám, že v prosinci 2022 se dočkáme kompletní pětidílné edice :o) Ale to jsem lehce odbočila.
Teď ale od začátku, jak mají povídky po sobě "navazovat" :o)2015
- 24 Hours in London (Niall Horan)
- A Christmas carol (Liam Payne)
- Christmas gift (Harry Styles)
- Santa Claus (Zayn Malik)
- Fireworks (Louis Tomlinson)2016
- Christmas train (Zayn Malik)
2017
- Cinderella (hl. postavu zjistíte až při povídce :o) ) - objeví se v maratonu.
2018
- Those moments, those feelings (Zayn Malik) - aktuálně se ji snažím taktéž dokončit. Už je nejvyšší čas!
2019
- Church of the Assumption (název není pevně stanovený, je to dá se říct pracovní verze, se kterou pracuji. Kdo bude v hlavní roli, zjistíte později)
2020
- Last Christmas (název není pevně stanovený, je to dá se říct pracovní verze, se kterou pracuji. Kdo bude v hlavní roli, zjistíte později)
2021
- More than this (název není pevně stanovený, je to dá se říct pracovní verze, se kterou pracuji. Kdo bude v hlavní roli, zjistíte později)
Není v mých silách zvládnout napsat 5 verzí vánoční povídky za všechny ty roky, jak v roce 2015. To bych prostě nezvládla, leda za předpokladu že bych nesáhla na nic jiného, a to upřímně nechci.
Změna oproti roku 2015 je ale ta, že to nebudou klasicky dlouhé jednodílovky. Povídka bude rozdělena do kapitol, z jednoho prostého důvodu; maratonu - ke kterému ale stále nevím datum.
A dalším, celkem podstatným rozdílem oproti první edici bude, že z povídek r. 2017, 2019, 2020 a 2021 čistě Vánoce asi nedýchají (čas vánoční, prosinec, sníh, světýlka atd tam sice jsou, ale...) To si necháme až na letošní prosinec :o)
A upřímně doufám, že se vám budou nové „vánoční" povídky líbit. Nemůžu se totiž zbavit dojmu, že z mého původního stylu psaní, moc nezbylo. No, asi se není čemu divit, po de facto 5 letech psaní zdravotnických keců :o)♥♥♥