SENA "Aslan Kızlar"

174 8 0
                                    

Desteklerinizi beklerim...

Desteklerinizi beklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cimbom'un kızı SENA...
Aslan Kızlar'ın kaptanı SENA...
Kaan'ın Sare'si SENA...

_____

"Aslan Kızlar'a dahil olduğum için gururlu hissediyorum. Ve nesillerce süregelen bu kaptan grubuna dahil olup kaptanı olduğum için de. Size söz veriyorum ki... Bu geleneği seve seve devam ettireceğim. Ne gerekiyorsa yapmaya hazırım. Ne olursa olsun, hangi engeller önüme çıkarsa çıksın ben hazırım." diyip diğerlerine baktım.

"Kardeş olmaya da hazırım. Büyük hocanın izinden gitmeye, Aslan Kızlar'ın namına yakışır bir şekilde hareket etmeye de... Her şeye hazırım ben." dedim içimdeki duygu yoğunluğuyla.

"Siz... Sıradan insanlar değilsiniz. Her biriniz özel seçildiniz. Şimdi daha iyi anladınız mı beni?" dedi büyük hoca...

_____

"Peki... Neden bana Sare diyorsun? Şimdiye kadar kimse Sare dememişti bana. Hatta hiç kullanmıyorum. Sen neden Sare diyorsun?" dedim şaşkınlığımı üzerimden atarak. Konuşmam bitene kadar gözleri üstümdeydi. Durdu bir süre. Ne diyeceğini düşündü sanırım.

"Çünkü..." diyip nefes verdi.

"Sare... İhtiyaç duyulan kişi demek. Diğer yandan saflığı ve duru güze..." diyip duraksadı.

"Duruluğu temsil eder. Sende de... Bu özelliklerin hepsi var. Diğer yandan... Şey..." dedi ve yine durdu. Dikkatle seyrettim onu kalbim dört nala koşarken.

"Sare ismini çok kullanmadığını biliyorum. O yüzden de... Sadece ben kullanmak istedim. Sana herkes gibi Sena dersem bir özelliğim kalmaz diye düşünüyorum. Bana özel olsun istedim." dedi. Şaşkın şaşkın dinliyordum. Bir şey söylemek için çabalamaya başladım. Nutkum tutulmuştu.
_____

NOT:Bu kitapta geçenlerin gerçek kişilerle, kurumlarla ve olaylarla ilgisi yoktur...

_____

✿ İlk yayın tarihi 21/01/2022

ŞARKI ÇEVİRİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin