𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 𝐰𝐞𝐚𝐯𝐞𝐫 𝐏𝐎𝐕:
𝐼 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑙𝑖𝑛𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒𝑒𝑡𝑠. 𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤. 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡𝑚𝑜𝑜𝑛. 𝐼 𝑟𝑢𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑, 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒.
𝑇ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑡 ℎ𝑖𝑡 𝑚𝑒.
𝐼 𝑟𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑦. 𝐷𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝐼? 𝑌𝑒𝑠, 𝐼 𝑑𝑒𝑓𝑖𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑑𝑖𝑑. 𝑆𝑜 ℎ𝑜𝑤 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝐼 𝑏𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑡 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡𝑚𝑜𝑜𝑛. 𝐼 𝑠𝑎𝑡 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑒𝑑, 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑐𝑜𝑢𝑝𝑙𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝐼 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑒𝑑; 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝑀𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑠𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑓 𝑚𝑒𝑚𝑒𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑, 𝑜𝑣𝑒𝑟𝑤𝑒𝑙𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑠𝑒𝑛𝑐𝑒𝑠. 𝐼 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑟𝑑𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡𝑚𝑜𝑜𝑛. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑒. 𝐼 𝑠𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝.
𝐼 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑟𝑟𝑜𝑟. 𝑈𝑔ℎ, 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑚𝑒𝑠𝑠. 𝑀𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑎𝑛𝑔𝑙𝑒𝑑, 𝑚𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑐𝑎𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑚𝑢𝑑. 𝐼 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑟𝑢𝑛 𝑎 𝑏𝑎𝑡ℎ.
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑡ℎ 𝐼 𝑏𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑛 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠. 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑟𝑟𝑜𝑟. 𝑀𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑔𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑟𝑟𝑜𝑟. 𝑆𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔. 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑡?
𝑂𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒, 𝑚𝑦 𝑚𝑎𝑠𝑘!
𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑎𝑤𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑚𝑦 𝑚𝑎𝑠𝑘, 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑒𝑛 I 𝑝𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑛𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑢𝑔𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑟𝑒𝑑 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑢𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑚𝑎𝑠𝑘 𝑜𝑛.
𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒! 𝑁𝑜𝑤 𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑣𝑖𝑙𝑙𝑖𝑎𝑛. 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑠. 𝐼 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑠 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑢𝑚𝑏 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑜 𝑚𝑒𝑚𝑒𝑟𝑖𝑒𝑠. 𝐼 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑, 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓 ℎ𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙 𝑚𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘, 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒𝑚𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠.
𝐼 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑝𝑎𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑜𝑜𝑚, 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑟𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔 𝐴𝑑𝑜𝑟𝑎, 𝐵𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡. 𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝐼 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔. 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑜𝑑𝑠. 𝐼 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑚𝑒𝑡𝑟𝑒𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒𝑠 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑒.
𝐼 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑎, 𝐴𝑑𝑜𝑟𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐵𝑜𝑤 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑒. 𝐶𝑎𝑡𝑟𝑎 𝑚𝑢𝑠𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑤𝑜𝑘𝑒𝑛 𝑢𝑝 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑛𝑜𝑤 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑚.𝐼 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑒𝑝𝑡 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔, 𝑛𝑜𝑤 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑒𝑟. 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑎𝑤𝑎𝑦, 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟. 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝐶𝑎𝑡𝑟𝑎 𝑦𝑒𝑙𝑝 𝑎𝑠 𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑟𝑎𝑖𝑛.
𝑆𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦, 𝑎 𝑠𝑚𝑜𝑜𝑡ℎ, 𝑔𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑖𝑛𝑒. 𝐼 𝑠𝑝𝑢𝑛 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑒𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑔𝑟𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒.
"𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛." 𝑆ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑤𝑙𝑒𝑑.
𝑆ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑠𝑡𝑙𝑒. 𝐼 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜.
𝐺𝑙𝑖𝑚𝑚𝑒𝑟 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑙𝑎𝑟𝑔𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑢𝑠 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑛. 𝐶𝑎𝑡𝑟𝑎 𝑟𝑎𝑛 𝑖𝑛 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦, 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑎𝑖𝑛. 𝐴𝑑𝑜𝑟𝑎 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡, 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑎, 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑏𝑦 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑. 𝐿𝑢𝑐𝑘𝑖𝑙𝑦, 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑓𝑒𝑒𝑡 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑦𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑜𝑜𝑚.
𝐼 𝑔𝑙𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟, 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑚𝑦 𝑚𝑎𝑠𝑘. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑒𝑚𝑝𝑡𝑦 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑟. 𝐼 𝑙𝑒𝑎𝑛𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘, 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑡𝑜 𝑑𝑖𝑠𝑠𝑎𝑝𝑒𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟 𝑡𝑜 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑢𝑐𝑘 𝑚𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛. 𝐴𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠𝑒𝑠.
YOU ARE READING
ғᴀᴍɪʟʏ - COMPLETED
Fanfictionᴛʜɪs ɪs ᴀ ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ sʜᴏᴡ sʜᴇ-ʀᴀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴘʀɪɴᴄᴇss ᴏғ ᴘᴏᴡᴇʀ! ᴛʜɪs ɪs ᴀʙᴏᴜᴛ sʜᴀᴅᴏᴡ ᴡᴇᴀᴠᴇʀ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ᴘᴀsᴛ/ғᴀᴍɪʟʏ. ɪᴛ ᴅᴏᴇs ɪɴᴄʟᴜᴅᴇ sʜɪᴘs. ɪᴛ ᴀʟsᴏ ʜᴀs ᴀ ᴄᴏᴜᴘʟᴇ ᴏғ ᴛᴡ sᴏ ᴡᴀᴛᴄʜ ᴏᴜᴛ. ᴇɴᴊᴏʏ!