𝐓𝐖 - 𝐒𝐔𝐈𝐂𝐈𝐃𝐄 𝐀𝐓𝐓𝐄𝐌𝐏𝐓𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 𝐰𝐞𝐚𝐯𝐞𝐫 𝐏𝐎𝐕:
𝐼 𝑠𝑎𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑜𝑜𝑚, 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒. 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑒𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑟𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒 𝑎𝑔𝑜. 𝑁𝑜 𝑜𝑛𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑤𝑒 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛. 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓 ℎ𝑜𝑤 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑒𝑠𝑐𝑎𝑝𝑒.
"𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒𝑠 𝑛𝑜 𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑒𝑠𝑐𝑎𝑝𝑒 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑠𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔." 𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑒.
𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑡𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒. 𝑁𝑜, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠.. 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒.. 𝑐𝑜𝑟𝑐𝑒𝑟𝑛𝑒𝑑?
"𝐴𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒? 𝐼𝑓 𝑠𝑜 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝐼'𝑙𝑙 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒." 𝐼 𝑠𝑛𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑.
"𝑆ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤 𝑤𝑒𝑎𝑣𝑒𝑟... 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑒𝑚𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘?" 𝐺𝑙𝑖𝑚𝑚𝑒𝑟 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒.
𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. 𝑆ℎ𝑖𝑡, 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦.
"𝑁𝑜." 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑏𝑢𝑡 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑚𝑦 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔.
𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑦𝑖𝑛𝑔, 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑙𝑦 𝑑𝑖𝑑.
"𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛𝑡 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘, 𝑏𝑢𝑡, 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑒𝑥𝑐𝑢𝑠𝑒 𝑚𝑒, 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜." 𝐼 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑.
𝐼 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑚𝑦 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑥𝑖𝑡.
𝑆𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦, 𝐼 𝑤ℎ𝑖𝑧 𝑜𝑓 𝑚𝑎𝑔𝑖𝑐 𝑠ℎ𝑜𝑡 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑒. 𝐼𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑐𝑘 𝑖𝑡𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒, 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑔𝑟𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑠. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑚𝑦 𝑚𝑒𝑚𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑦𝑖𝑛𝑔. 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. 𝐺𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝, 𝑏𝑢𝑡 𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑦 𝑠𝑜 𝑠𝑢𝑐ℎ 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒.
YOU ARE READING
ғᴀᴍɪʟʏ - COMPLETED
Fanfictionᴛʜɪs ɪs ᴀ ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ sʜᴏᴡ sʜᴇ-ʀᴀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴘʀɪɴᴄᴇss ᴏғ ᴘᴏᴡᴇʀ! ᴛʜɪs ɪs ᴀʙᴏᴜᴛ sʜᴀᴅᴏᴡ ᴡᴇᴀᴠᴇʀ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ᴘᴀsᴛ/ғᴀᴍɪʟʏ. ɪᴛ ᴅᴏᴇs ɪɴᴄʟᴜᴅᴇ sʜɪᴘs. ɪᴛ ᴀʟsᴏ ʜᴀs ᴀ ᴄᴏᴜᴘʟᴇ ᴏғ ᴛᴡ sᴏ ᴡᴀᴛᴄʜ ᴏᴜᴛ. ᴇɴᴊᴏʏ!