*Kezdjünk új életet*
Egy hét telt el mióta eljöttem a Bosszúállóktól. Azon gondolkodtam hogy teljesen új életet kezdek.
Először is elmentem befestetni a hajam feketére. Majd pedig nevet változtattam. Alisha Hale- re véglegesen.
A szüleim régi házát eladtam. Most ugyan itt élek csak pár utcával arréb.
Egy kertes házam van. Kicsi de nagyon jó nekem.
Ültettem egy pár növényt. Főzök, takarítok. Lefoglalom magam. A szomszédok nagyon rendesek.
Mostanába állást keresek és ma találtam. Felszolgálóként egy kis étteremben.
Ma el is mentem. Felvettek.
Másnap kezdhetek.
Koran keltem. Feloltöztem. Majd pedig elindultam dolgozni. Kb 20 percre volt. Útközbe vettem egy kávét is.
A munka elkezdődött. Hát mit ne mondjak. Nagyon rossz meló. De jó a fizu és mivel sok munkás jar oda kajálni így som borravalót is kapok. Ami valljuk be jól jön.
Nap végén fáradtan battyogok haza szerény kis lakásomba.
És kb ez meg hétfőtől péntekig. Hétvégén későn kelek. Kb 11 fele.
Össze pakolok. Kitakarítom a lakást egy kicsit. Miután ezzel végzek álltalában elmegyek vásárolni.
Körbe nézek a plázába. Találtam egy cuki pizsit magamnak. Nem hagyhattam ott. Így jött velem.
Vettem pár cuccot a holnapi spagettihez.
Haza fele beültem a kávézóba. Olvasgattam. Majd pedig haza mentem.Másnap főzés, mosás egész nap. Korán lefeküdtem aludni hogy kitudjam magam pihenni.
És kezdődhet újra a hét.
A főnököm egy bunkó paraszt. De a fizu az egész jó. 33dollár óránként. Ha napi 8 órat dolgozok azért megszedem magam. Plussz a sok borra valo. Azért luxus itt dolgozni.
Jelenleg kocsit szeretnék majd venni. Mivel új munkát akarok keresni majd ami sajnos messzebb van. És busszal vagy vonattal nem valami jó minden nsp utazni.
Új szomszédok költöztek be. Gondoltam átmegyek üdvözlöm őket. Készitettem egy kis csomagot. Benne borral, csokival és egy pár aprósággal.
Nagyon kedvesek. Meglepődtek hogy ilyen fiatalon egyedül élek. De azt mondták ha bármi segítség kell ő rájuk számíthatok.
A napok unalmasak és ugyan olyanok.
Fáradtan dőlök az agyamba.
Újabb rémalmom volt.
Dix vissza jött. Értem. Engem keresett a toronyba. De mivel a többiek elfelejtettek nem tudták miröl beszél.
Ezért Dix megölte őket. Majd pedig megkeresett.. Meg is talált. Elvitt a toronyhoz.
-Látod ezt? Ezt te okoztad!!
-Nem..ez..nem lehet!!
-Pedig de!
Ott feküdtek holtan. Egyedül én maradtam. Bűntudatom volt.
Feláldoztam magam értük majd elszöktem. Ide hozom a nyakukra Dixet majd pedig eltűnök máshova. És ő meghaltak...
Felriadtam. Sírni kezdtem.
Kimentem a konyhába. Ittam egy pohár vizet majd vissza feküdtem az agyba.
Újjab álom jött.
Dix állt velem szembe.
-Liv ne hogy azt hidd hogy ez csak egy álom.
-Mit akarsz?
-Tudod jól mit! Téged!
Ismét fel riadtam. De mar vissza nem is aludtam. Valyon ez csak egy álom.. Vagy a valóság. Egy jel?
Csak ültem az ágyon. És néztem a csillagokat. Mint ahogy Pietroval szoktam...hiányzik..nagyon hiányzik...
Sziasztok mára ennyi, holnap szerintem nem lesz rész mert ugye felvételi és igen.
Sok sikert aki holnao felvételizik❤❤
YOU ARE READING
Emlékszel rám? /Pietro M. ff./ [BEFEJEZETT]
Fanfictionsziasztok ez a Te és Én folytatása. remélem tetszeni fog :) 2022/01/23. #1 Romanoff 2022/01/23. #5 Wandamaximoff 2022/01/27. #2. Clintbarton 2022/01/28. #1. Clintbarton 2022/01/28. #3. Wandamaximoff