*Mi ez az egész?*
*E/3 szemszögéből*
Wan: mi a fene..
Kapi: ez meg mi volt?
Pi: mit értett az alatt hogy nem tudja elmondani nekunk?Tettek fel a bosszuallok jobbnal jobb kerdest. De valaszt nem kaptak. Mind Tonyra néztek aki csak komoly arcal nézett maga elé. Tanacstalan volt.
Kapi: Stark! Mi volt ez?
Tony: Foggalmam nincs...össze van zavarodva...Miután mindenki szépen lassan elent aludni Pietro csak forgolódott barátnője mellett.
Azon gondolkodott mit akart ezzel mondani a lány. Ismerős neki, ahogy hugának is. Akkor amit ma mondott. Amit tegnap este hallot a teraszáról.
Nem értett semmit.
Másnap a bosszúállók nem adták fel a lányt. Elkezdték keresni. Válaszokat akartak de hiába. Nem találták meg.
Ám mikor a Hydra ujabb támadásba lendült a lány ott volt és segített.
Harcolt a bosszúállókkal. Értük. Olyan volt mint egy kutya, aki félti a csontját. Úgy védte őket is. Az fel fejlesztett ereje miatt erősebb volt.
Nem volt akkora harc, mint amire számitott. De azért kicsi sem volt.
A többiek karcolás nélkül megúszták, ám Alisha nem. A combjába lőttek. Alig bírt járni de végül legyőzték a katonákat.
A bosszúállók hálásak voltak. Mikor meglátták a lány vérző lábát rögtön bevitték volna a toronyba. Ám a lány elfutott. Eltünt előllük.
Amint beért a szállodaszobájába, fogott egy övet majd elszorította a vérzést. A golyó bennt maradt. Fogott egy csipeszt majd tömény alkohollal leöntötte.
Minden fájdalom ellenére kiszedte a bennt maradt lő szert. Félre dobta. A maradék folyadékot ráöntötte a sebére.
Fájdalmában órdított vissza fogottan ám nem sírt. Volt nagyobb fájdalma is annál mint hogy ez miatt sírjon.
Miután a vérzés már épp elállt, felállt és a szekrényhez bicegett. Kivette az első segély dobozt. Majd pedig bekötözte a lábát.
Kiterült az ágyon és gondolkodni kezdett. Azon hogy hova menjen el. El akart tűnni innen. Multkor sem jutott túl messzire. Csak a szomszéd városba.
Egy óra mulva elment zuhanyozni.
A víz piros volt, elég sok seb volt rajta. A pólója és a nadrágja vérben úszott. De ezt eddig észre sem vette.
Kicserélte a kötését majd pedig elájult. A földön feküdt eszméletlenül.
A bosszúállóknak sem volt kellemes éjszakájuk. Mind annyian azon gondolkodtak hogy van a lány. Meg hogy ki ő? Es miert ismerős nekik. Próbáltak lemenni a tudat alattiukba de nem jött össze.
Forgólódtak egész este. Egyedül Sofi tudott aludni akinek békés álmai voltak. Arról álmodott milyen lesz a gyerekük Pietroval. Milyen család lesznek.
Ám a barátja kicsit sem erre gondolt. Érezte hogy valami nincs rendben. És nem az hogy vissza jöhetnek a Hydrások. Hanem a lánnyal.
Legbellül érezte hogy valami baj van vele.
Kiosont a toronyból és villám sebességgel futott egy helyre. Ő se tudta miért oda, vagy hogy hova is megy de azt érezte ide kell jönnie.
Amint belépett a hotel szoba ajtaján meg látta a sok vét nyomot. És a lányt ájultan a földön feküdve.
Megnézte van e pulzusa, majd pedig felemelte. És elfutott vele a toronyba.
Ott felverte Tonyékat és bevitték a laborba.
A seb, ahol meglőtték. Ismét vérezni kezdett.
Amint jobban megvizsgálták kiderült hogy hiába szedte ki a töltényt. Mivel méreg volt benne.
Ami meg is ölheti két órán bellül. Legalábbis már csak 10 perce van.
Minden Tonyékon múlik. A fiú egész este ott volt mellette... Addig ameddig a lány....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Emlékszel rám? /Pietro M. ff./ [BEFEJEZETT]
Fanficsziasztok ez a Te és Én folytatása. remélem tetszeni fog :) 2022/01/23. #1 Romanoff 2022/01/23. #5 Wandamaximoff 2022/01/27. #2. Clintbarton 2022/01/28. #1. Clintbarton 2022/01/28. #3. Wandamaximoff