𝙶𝚘𝚔𝚞, 𝙱𝚞𝚕𝚖𝚊, 𝚊𝚗𝚍 𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑e first 𝚏𝚒𝚟𝚎 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚘𝚗 𝚋𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚛𝚎 𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚝 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚡𝚝𝚑. 𝙱𝚞𝚝 𝚊 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛𝚘𝚞𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚗 𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚘𝚞𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗.
𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚚𝚞𝚞𝚍 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚜 𝙿𝚞𝚊𝚛 𝚙𝚘𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚈𝚊𝚖𝚌𝚑𝚊 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚒𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚟𝚊𝚛𝚊𝚐𝚎 𝚈𝚊𝚖𝚌𝚑𝚊 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚙𝚞𝚊𝚛 "𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚐𝚎𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐, 𝙿𝚞𝚊𝚛. 𝚆𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚕𝚒𝚙 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚍𝚎𝚝𝚎𝚛𝚖𝚎𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝙿𝚞𝚊𝚛 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 "𝚑𝚞𝚑? 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚈𝚊𝚖𝚌𝚑𝚊?" 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚒𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 "𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛?" 𝚈𝚊𝚖𝚌𝚑𝚊 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚋𝚞𝚕𝚎 𝚌𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚕𝚘𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 "𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎. 𝙸𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚗."
𝚖𝚎𝚊𝚗𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚞𝚝 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚘𝚏 𝚏𝚘𝚞𝚛 "𝚜𝚘, 𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚞𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚎𝚛 𝚍𝚢𝚗𝚘-𝚌𝚊𝚙, 𝙾𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐? 𝚑𝚖𝚖?" 𝙱𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚙𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚏𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚒𝚐 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝙲𝚊𝚖𝚙𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙾𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊 𝚛𝚘𝚊𝚜𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚗 "𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚎, 𝚗𝚘𝚠 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞? 𝙱𝚎𝚒𝚜𝚍𝚎𝚜, 𝚒 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚍𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚎𝚊𝚕 𝚒𝚝." 𝚑𝚎 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚊𝚜𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 "𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚏 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚞𝚏𝚏𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗" 𝙾𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚛𝚞𝚐𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 "𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚒 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝" 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝙶𝚘𝚔𝚞 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚏𝚘𝚘𝚍 "𝙺𝚒𝚍, 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗 𝚌𝚑𝚘𝚔𝚎." 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗 𝚊𝚙𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚋𝚒𝚝𝚎 𝚘𝚏 𝚒𝚝. 𝙱𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚍𝚊𝚢𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚈𝚊𝚖𝚌𝚑𝚊 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 "𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚝𝚞𝚋?" 𝚂𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙾𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙. 𝙾𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 " 𝚢𝚎𝚊𝚑, 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎." 𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚍 𝙱𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖, 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍/𝚍𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚎𝚊/ 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎𝚛'𝚜 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚎𝚛. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚙𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚊 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚜𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝙶𝚘𝚔𝚞 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚊𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚞𝚖𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚎𝚗𝚝 "𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚗𝚘𝚠?" 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚝𝚎𝚛𝚋𝚊𝚕 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚎𝚊𝚝, 𝙶𝚘𝚔𝚞 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚕𝚢 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚙𝚜 "𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙶𝚘𝚘𝚍" 𝙶𝚘𝚔𝚞 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 "𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝙾𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚒𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎, 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚢𝚊𝚠𝚗𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚞𝚗𝚠𝚛𝚊𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚊𝚒𝚕 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 "𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚕𝚢 𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙱𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚒𝚗𝚐"