𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑜𝑛 𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑔𝑜𝑘𝑢, 𝑟𝑎𝑣𝑒𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑢𝑙𝑚𝑎 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑖𝑛 𝑎 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑔𝑖𝑐 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑜𝑛𝑏𝑎𝑙𝑙𝑠. 𝐴𝑠 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑎𝑚𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑒𝑎𝑟𝑐ℎ 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔
"𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚏 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚌𝚊𝚖𝚙" 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚙𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚌𝚊𝚙𝚜𝚞𝚕𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚊 𝚋𝚘𝚡, 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚎𝚡𝚝𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗 𝚔𝚏 𝚐𝚘𝚔𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 "𝚢𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚋𝚊𝚌𝚔" 𝚜𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚋𝚞𝚝𝚝𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚜𝚞𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚕𝚘𝚞𝚍 𝙿𝙾𝙾𝙵 𝚊 𝚌𝚕𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚜𝚖𝚘𝚔𝚎 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚘𝚔𝚎 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 "𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚞𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝" 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘𝚔𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚠 "𝚠𝚘𝚊𝚑 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝚆𝙰𝚂 𝙰𝚆𝙴𝚂𝙾𝙼𝙴 𝙷𝙾𝚆 𝙳𝙸𝙳 𝚂𝙷𝙴 𝙳𝙾 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝙱𝙸𝙶 𝚂𝙸𝚂𝚃𝙴𝚁? 𝙸𝚂 𝚂𝙷𝙴 𝙰 𝚆𝙸𝚃𝙲𝙷?" 𝚐𝚘𝚔𝚞 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 "𝚒 𝚍𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚐𝚘𝚔𝚞, 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚒𝚝 𝚊 𝚑𝚎𝚡 𝚘𝚗 𝚞𝚜 𝚋𝚢 𝚗𝚘𝚠. 𝙱𝚞𝚝 𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚗𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎" 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚌𝚛𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘𝚔𝚞 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 "𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖 "𝚒 𝚍𝚛𝚎𝚠 𝚊 𝚏𝚛𝚎𝚜𝚑 𝚠𝚊𝚛𝚖 𝚋𝚊𝚝𝚑 𝚏𝚘𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗, 𝚐𝚘𝚔𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚕𝚞𝚟𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍" 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 "𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊" 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚊𝚖𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚖𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚛𝚎𝚊 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚙𝚛𝚎𝚙𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚒𝚗𝚗𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚜𝚞𝚖𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛, 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚓𝚊𝚌𝚔𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚞𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚊 𝚑𝚘𝚘𝚔 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚝𝚞𝚋 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚐𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚎𝚊𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 '𝚑𝚞𝚑 𝚒𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚛𝚛 𝚝𝚘𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚊 𝚋𝚊𝚝𝚑 𝚒𝚗 𝚑𝚘𝚝 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚜𝚢 𝚌𝚘𝚕𝚍' 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚞𝚗𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚡𝚎𝚍 𝚒 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚛𝚖 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 "𝚘𝚘𝚘𝚑~ 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚗𝚒𝚌𝚎~" 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚛𝚖 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛.