Finom szatén

182 3 0
                                    

Egyszer csak megkérdezte.
- Remélem nem gond hogy helyetted is rendeltem!
-Persze hogy nem, de uram munka közben tilos alkoholt fogyasztani! Mondtam kissé zavartan hiszen mégiscsak munkaidő.
- Senki nem fog egy szondával állni az ajtóba ha vissza mentünk. Mosolygott. Az a furcsa mosoly mely annyi rejtélyt hord maga mögött!
Ebben a pillanatban megérkezett a pincér, kezében az ebédünkkel.
Csendesen fogyasztottuk el, majd fizetett és elindultunk vissza.
- Szeretném ha a nap hatra levő részét az irodámban töltenéd!
Szeretnék veled megvitatni pár dolgot.
-Rendben! Mondtam és az irodája felé vettem az irányt, miután néhány dolgot magamhoz vettem.
- Foglalj helyet. Mutatott a vele szemben levő székhez.
Helyet foglaltam majd fel nyitottan a laptopom.  
Egész délután gépeltem és papírokat néztünk át, melyekben talált pár kivetni valót.
Fél négy néztem az időt a kis gépezet alján, fél órája le járt a munka időm .
- Végeztünk mára, szeretnéd esetleg hogy haza vigyelek? Kérdezte, én pedig csak nagy szemekkel néztem rá és bólintottam
Jane már haza ment, ahogy a többiek is, üres volt minden iroda ahogy gyalogoltam ki.
Az épület előtt egy fekete Range Rover állt.
Kinyitotta az ajtót, majd be szálltam. A másik oldalt hamar ő is be ült és intett a sofőrnek hogy induljon. Furcsálltam hogy tudta hova kell mennie minden szó nélkül.
Az út csendes volt végig éreztem ahogy tekintete szinte éget.
Megálltunk a ház előtt majd mielőtt ki nyitottam az ajtót megszólalt
-Este Nyolcra érted küldöm a sofőrt szeretném ha eljönnél velem egy megbeszélésre!
Valami estélyit vegyél fel ha kérhetlek!
Mondta majd válaszom nélkül a sofőr már nyitotta is az ajtót, majd az autó elhajtott én pedig csak álltam az út szélén tehetetlenül és értetlenül . Be sétáltam a házba majd le ültem a kanapéra. Jane már nem volt otthon ami azt jelenti hogy vagy a barátjával Matthew-val ment el vagy már megint vásárol. Megrögzött akció Vadász .
A kanapén ülve gondolkodtam mikor megszólalt a csengő !
Az ajtót kinyitva csak egy kis doboz volt az ajtó előtt. Felvettem majd le tettem az asztalra. Selyem szalaggal volt átkötve kifinomult és letisztult volt, ki nyitottam majd egy kis kártyát láttam meg pihenni a finom szatén anyagon mely benne pihent.
"Szeretném ha az este folyamán ezt viselned
                                             Moon James "
Nagyszerű, gondoltam mikor kiemeltem a szatén anyagot.
Gyönyörű volt letisztult egyszerű de mégis csodálatos.
Az órára pillantottam fél hat! Csodás van még időm. Ittam egy kávét majd a fürdőszoba felé vettem az irányt.
Sosem szerettem sminkelni és jobbára nem is nagyon tudtam.
Engedtem egy forró fürdőt majd törülközőbe csavartam magam, és a szobám felé vettem az irányt. Félóra kényeztetés a meleg vízzel többet ér mint egy kincses láda. Gondoltam magamban.
Ettem pár falat kaját és írtam egy SMS-t Jane-nek nézelődtek meg kicsit a telefonon mire észre vettem már hét óra volt.
Tudtam hogy nem kell sok idő hogy elkészüljek, de azért jobb időben mint későn.
A tükörhöz mentem és egy egyszerű sminket fel téve neki láttam a hajamnak mely sosem volt kis kihívás hiszen nagyon hosszú és hullámos volt, melyet anyukám nagyon gondosan megcsinált minden alkalommal. Ó anyu, mennyire is hiányzik!
Gondoltam majd el szorult a torkom, a szüleim autó balesetben életüket vesztették mikor hat éves voltam! A nagymamám nevelt fel akit két éve veszítettem el. Nehéz volt de Jane itt volt velem mindig.
Végül egy félkonyra esett a választásom mely kiemeli a nyakat de mégis biztonságot ad.
Ahogy magamra vettem a ruhát és mellé az igencsak magasnak mondható sötét szürke tűsarkúm, a tükörbe nézve elégedett voltam .
Háromnegyed nyolckor a jól ismerős ajtó csengő zavart meg.

Maffiának ítélve Onde histórias criam vida. Descubra agora