Másnap reggel mintha kötelező lett volna, pánikolva keltem ki az ágyból,hogy el fogok késni. Majd belem nyílalt a fájdalmas felismerés.
Nem fogok el késni ,ugyanis a főnökömnél aludtam!!
Ohh Jess mégis hogy gondoltad ezt?!
A sötétítőt elhúzva olyan látvány fogadott mint még soha. Hatalmas, gyönyörű birtok ameddig csak a szem ellát. Meseszép.
Gyönyörködésem egy kopogás szakította félbe. Ajtót nyitottam.
Tom állt az ajtóban. Arcán a megdöbbenés és egy pír látszott.
-kisasszony kerek öh len-lenne szíves fe-fe-felvenni valamit.
Bumm! és akkor esett le . Fehérneműben vagyok! Rá vágtam az ajtót és egyből fel kaptam amit találtam, egy hatalmas fekete póló volt ami nagyjából a térdemig ért. Szégyenkezve újra kinyitottam az ajtót és Tom még mindig ott állt le döbbenve
-Kész a reggeli hölgyem. Jöjjön, le kísérem.
Egy hosszú folyosón követve őt a konyhába értünk. Az asztalon rengeteg minden volt! Gofri rántotta, szendvics és minden ami szem-szájnak ingere.
-Nem tudtam mit szeretsz, így meg csináltattam Mariaval mindent!
Mondta Moon láthatólag kipihenten.
-Bár szerintem ebédet kellett volna csinálni.
Szólt egy ősz hajú idősebb hölgy és nyújtotta a kezet.
Maria a ház vezető, mondta széles mosollyal.
Jessica Gilbert mondtam .
Az órára néztem majd le döbbenve láttam hogy már fél egy !
Te jó ég, Mr Moon ne haragudjon. Fordultam hozzá. Tényleg nem szándékos volt csak csak..
-Semmi gond ! Vágott közbe
-Nincs szükség szabadkozásra. Majd dolgozunk itthonról!
-rendben! Mondtam majd meg reggeliztem
-nagyon jól áll neked a polóm . És már megint az a mosoly jelent meg az arcán! De most mégis más volt, vággyal teli !
-máris fel veszek valamit
-hozattam Tommal tőled ruhát, amit fel tudsz venni! Remélem nem probléma
-nem köszönömA nap gyorsan el telt, szinte csodálkoztam hogy minden nevet tudtam akik tegnap be mutatkoztak.
Fél négykor Tom nyitott be a dolgozó szobába.
-Elnézést uram a Kisasszonyért jöttem.
-persze Tom, nyugodtan
-Haza visz téged Jessica.Örülök hogy ilyen sokat segítettél! hálás vagyok. Reggel találkozunk.
-Rendben! Köszöntem el és lent be szálltam az autóba.
Tom csendes ember, nem beszél sokat. Út közben sem tette csak ha muszáj volt.
-Kérem Tom ,meg tenné hogy a városba rak ki ?!szeretnék pár dolgot venni otthonra!
-Rendben esetleg meg várjam a kis asszonyt mert már sötétedik!?
-nem szükséges menjen csak nyugodtan!
Elköszöntünk egymástól és Tom elhajtott.
én pedig elindultam venni pár dolgot otthonra .
Amint meg voltam eléggé késő volt,bár időben nem de egyre jobban érződött hogy nyakunkon a tél! sötét volt és hideg.
Elindultam haza. Mindig van egy rövidebb út nálunk sincs ez másképp, bár nem szeretek arra járni ijesztő!
Most is így volt és úgy éreztem hogy biztos jön utánam valaki, akárhányszor hátra néztem senki nem jött utánam.
Amint haza értem vettem egy forró fürdőt, úgy éreztem le mos rólam minden gondot ami az elmúlt napok katyvaszában történt. Majd be ültem a tv elé és elindítottam egy filmet. Valami zörögésre ébredtem meg nézem a telefonom, két óra tizenöt
Biztos elaludtam a filmen. A zaj egyre hangosabb meg kell nézzem bármilyen fáradt is vagyok. A konyha fele indultam és kapcsoltam a lámpákat útközben.
Mikor a konyhához értem a lámpa fel kapcsolódott pedig nem én kapcsoltam fel, és amint beléptem hirtelen szembe állt velem..
ESTÁS LEYENDO
Maffiának ítélve
Misterio / SuspensoBiztos te is sok könyvet és filmet láttál már! Olvastad milyen jó szerelembe esni és rózsaszín ködben élni. De ez a történet más mint az eddigiek! Ez a történet egy lányról szól. Egy lányról aki a maffia életébe csöppent ! Olvasd hát történetem...