sötét és hideg

141 3 0
                                    

-Tom ? Mit keresel a lakásomban ilyenkor ?
-úgy sajnálom Jess ő ajánlotta a legtöbbet érted !
-Mi? Ki? Miről beszélsz?
Választ már nem kaptam csak helyette egy hatalmas pofont, melynek hatására el estem és éreztem hogy a vér ki serkent a számból. oda hajolt hozzám majd vicsorogva egy kloroformos kendőt nyomott a számhoz, mire elsötétült minden.

Hangokat hallottam magam körül, veszekedést de nem bírtam ki nyitni a szemem, mintha a szemhéjam találkozott volna egy tubus pillanat ragasztóval. A fejem zúgott és fájt, sosem éreztem magam ilyen szarul !
Lassan elkezdtem ki nyitni a szemem mely nagy erőlködésre sikerült, bele telt néhány percbe.
A kezem .. piszkosul fájt, éreztem ahogy a gyors kötöző vágja a borom. Hol vagyok? Miért vagyok itt ?
Hangokat hallok, majd egy pacák feloltja a villanyt mire azonnal csukodik a szemhéjam !
Nehezen szokja a fényt ,mikor ki nyitom egy magas, fekete hajú ember állt előttem és mosolygott.
-Jó reggelt kedvesem!
Válaszul csak fintorogtam.
-nem tanítottak meg köszönni ? Mire válaszolhattam volna, egy hatalmas kéz landolt az arcomon, fájt piszkosul fájt, elfogott a sírás!
Nem Jess most nem sírhatsz, biztattam magam mélyen belül.
-na szóval! Kezdett bele a pacák, közben hozott egy széket engem pedig felszedett a padlóról és le ültetett egy fa ládára.
-most elmondom a játékszabályokat, te pedig nagyon figyelsz! Megértetted?
Nem szóltam csak néztem mire újra arcon ütött, megint el borultam és kitört belőlem a sírás.
-ha kérdeznek válaszolsz megértetted?
-igen. Feleltem könnyek közt
-Nagyon jó !megy ez szépségem!
-na akkor, egy óra múlva itt lesz érted egy férfi megvásárolt téged tőlem!
Innentől kezdve azt tesz veled amit akar. Ha azt mondja le ülsz! Akkor te le ülsz! Ha azt mondja le szopod, te szépen nagyra nyitod a szád és azt teszed amit kér.
Nem teszel fel kérdéseket, különben büntetés lesz a vége és nála a büntetés nem kicsi.
Az utolsó lány két hétig bírta.
Remélem te tovább bírod, mert már unom hogy folyton elölről kell kezdenem a mesét és mind ugyanazt csináljátok. Nyafogtok és sírtok ! Tragikus.

Majd felállt és ott hagyott, körbe néztem se ablak se menekülés. Semmi csak a hideg koszos luk.
Miért vagyok itt ? És ki volt ez az ember ?
Annyira fájt már az arcom hogy éreztem ahogy fel dagad egy két helyen. Nem sokkal később nyitódott az ajtó, és Tom lépett be rajta.
Elfogott a sírás és utat engedtem neki.
-jól van kislány nem kell sírni annyira nem lessz rossz. Majd megfogott és a hajamnál fogva húzott le egy lépcsőn. Sírtam, kiabáltam, sikoltoztam. Mire le értünk és egy ismerős szag ütötte meg az orrom. Ismét egy kloroformos kendő került az arcomra de már felkészült voltam. Mielőtt az arcomhoz ért volna egy hatalmas levegőt vettem, és próbáltam ellenállni amit ő is észre vett és nem igazán díjazott.
-te büdös kurva azt hiszed erősebb vagy mint én ?! Ordított
-Josh! Kiabált
-Igen főnök?!
-hozz a kocsiból egy fecskendő morfiumot meglátjuk az ellen hogy fog védekezni ?!
- NEE! Ordítottam és a pacák hatúról be kötötte a számat.
-itt van főnök! Adta át neki a fecskendőt.
-na kislány, most nagyon jól fogod magad érezni egy jó darabig! Majd a nyakamhoz tette a tűt és egy mozdulattal belém szúrta. Éreztem ahogy elönti a testem minden porcikáját a fáradtság és igencsak jó kedvem kerekedett.
Éreztem ahogy valaki felemel és elindultunk egy ajtónak kinéző dolog fele ,míg végül be dobtak egy autó hátsó ülésére.

Maffiának ítélve Onde histórias criam vida. Descubra agora