𝐶𝑎𝑝𝑖𝑡𝑜𝑙𝑢𝑙 5

34 8 1
                                    

Mă trezesc din cauza alarmei și încerc să mă conving să mă dau jos din pat.
Într-un sfârșit reușesc și mă duc să mă pregătesc pentru o nouă zi de liceu.

Am terminat mai repede decât credeam și o să aștept ca Jin să treacă pe la mine pentru a pleca împreună la liceu.

-Până ajunge Jin o să mai stau pe telefon

Îmi iau telefonul și încep să mă uit pe diverse aplicații. Ajung să mă uit pe Instagram și deodată văd o poză cu un băiat care mi-a atras atenția.

Chiar mi se părea drăguț...avea părul brunet ,ochi căprui și niște buze destul de mari .

Mă uit pe contul acelui băiat și mi se părea tot mai drăguț.

-Ok ok..nu e bine Min Yoongi.."își zise Suga"

Sincer nu am mai plăcut pe cineva de foarte mult timp...nu pentru că nu voiam ci pentru că îmi era frică să fiu rănit iar..

Nu înțeleg de ce acest băiat mi se pare tot mai drăguț chiar dacă nu l-am întâlni vreodată.

Mă uit mai bine la descrierea profilului acelui băiat și observ că e de la mine din liceu .De fapt nu sunt surprins că nu îl știu...la cât de mult ies eu cu alții..

Deodată aud niște bătăi la ușă știind că sigur a venit Jin .Așa că renunț în a mă uita pe profilul acelui băiat și mă îndrept spre ușă.

Deschid ușa și văd un Jin somnoros .

Suga : Neața Jin 😅

Jin: Mm...Neața Suga! "Zise Jin mort de somn"

Suga: Dar ce e cu tine?Nu ai dormit bine?

Jin:Păi nu prea am dormit.Nu îmi terminasem temele la timp așa că am stat până la 4 dimineața să le fac .

Suga:Doamne Jin! Trebuia să-mi spui ca să te ajut

Jin:Nu am vrut să te deranjez..mai ales că și tu ești foarte ocupat

Suga:Eee data viitoare să-mi zici dacă ai nevoie de ajutor

Jin:Bine

Suga:Hai sa mergem atunci și ce zici dacă ne luăm și niște cafea în drum spre liceu ?

Jin:Sincer mi-ar prinde bine o cafea

Suga:Atunci hai

Îmi iau ghiozdanul și pornim spre cafeneaua din apropierea liceului.

~ The light of my life ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum