𝐶𝑎𝑝𝑖𝑡𝑜𝑙𝑢𝑙 9

25 7 0
                                    

După ce mă schimb în ceva comod mă duc până în bucătărie pentru a-mi lua ceva de băut.
Decid să-l sun pe Jin ca să îl invit la mine pentru că deja mă plictiseam .Era destul de multă liniște și sincer nu sunt obișnuit .
După ce îmi iau sucul mă duc în living si încep să caut un film în timp ce îl sunam pe Jin .

-Oare de ce nu răspunde?"se întrebă Suga"

Bineînțeles că nu mă las și încep să îl sun de câteva ori crezând că poate iar are treabă și nu are telefonul lângă el.

_________________________________________

Povestire Jin

Ajuns în sfârșit acasă...obosit bineînțeles.Mă duc la mine în cameră și îmi arunc ghiozdanul pe jos, apoi mă duc să-mi fac un duș.
După 15 de minute ies din duș și îmi caut niște haine comode, dar deodată aud că îmi sună telefonul.

Oare cine m-ar suna la ora asta?"se întreabă Jin"

Mă îndrept spre birou și îmi iau telefonul .
Observ ca Suga mă sunase și nu doar o dată ci de 25 de ori .
Probabil e ceva urgent altfel nu ar suna degeaba.Decid să îl sun eu și să văd ce s-a întâmplat .

~Convorbire telefonică~


Jin:Alo? Suga?


Suga:În sfârșit ai răspuns .
HOLA JINNIE😆


Jin:Mai ușor Suga...nu țipa că te aud


Suga:Da bine🙄


Jin:Deci ce era asa urgent de m-ai sunat de 25 de ori ?

Suga:Păi am vrut să te întreb dacă vrei să vii la mine ca să ne jucăm ceva sau să ne uităm la un film


Jin:Păi și părinții tăi?E deja ora 23:30 nu prea cred că ar fi de acord ca eu să vin la tine și nici nu vreau ca ei să te certe iar.


Suga:Aaa nu. Păi...


Jin:Păi...ce?


Suga:Păi faza e că părinții mei au plecat pentru câteva luni cu niște treburi


Jin:OOO...CE VESTE MINUNATĂ!
În sfârșit poți fi și tu liber pentru
ceva timp și să te mai distrezi și tu


Suga:Așa cred


Jin:Asta înseamnă că sigur poți veni sâmbăta cu noi


Suga:Da normal


Jin:URAAAAAAA


Suga:Vaiii Jin!!Nu mai țipa că și eu te aud 😂 "zise Suga râzând"


Jin:Bine bine


Suga:Deci poți veni la mine ?


Jin:Acum vin .Ajung în 10 minute


Suga :Bine te aștept.Bye


Jin:Bye Suga

~Sfârșit convorbire telefonică~

După ce termin de vorbit cu Suga mă grăbesc să iau o geacă și plec spre casa lui.
Între timp m-am gândit că ar fi drăguț ca să iau niște suc de la magazin.
După ce iau sucul mă îndrept spre casa lui Suga.
În 10 minute ajung și bat la ușă.

~ The light of my life ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum