Povestire Suga
Până ajunge Jin m-am gândit ca să fac putină ordine în cameră.
După ce termin mă duc la bucătărie pentru a-mi lua ceva de băut.
Deodată s-a auzit soneria și m-am grăbit ca să deschid ușa știind că a venit Jin.Suga: Hola Jin!
Jin:Buna Suga!!Suga:Intră Jin..nu mai sta afară că e frig
Jin:Așa e .De obicei nu este foarte frig"zise Jin în timp ce intra înăuntru"
Suga:Vrei ceva de băut?
Jin:Nu,mulțumesc.
Suga:În regulă
Jin:A da .Suga am fost la magazin și am luat niște suc."zise Jin în timp ce ii da sucurile lui Suga"
Suga:Dar nu trebuia să te deranjezi
Jin:Stai liniștit Suga..nu e mare lucruSuga:Bine și mulțumesc pentru suc
Jin:A fost plăcerea mea .Și Suga ce vom face ?
Suga:Păi mă gândeam să ne uităm la un film sau să jucăm un joc horror
Jin:Yaaa ! Fără jocuri horror..doar știi că mă sperii la asa ceva.
Suga:Offf bine fricosule🙄
Jin:Pe cine faci tu fricos?"zise în timp ce ia o pernă"
Suga:Pe tine !😝"zise Suga fugind de lângă Jin"
Jin aruncă cu perna spre Suga dar îl ratează.Începe să alerge după el luând altă pernă.
Jin:SUGA RETRAGE CE AI SPUS SAU TE BAT CU PERNA
Suga:NICIODATĂ "strigă Suga din cealaltă parte a camerei"
Jin:Bine atunci "zise în timp ce aleargă spre Suga cu perna"
Suga reușește să se ascundă de Jin..mai exact sub patul său.
Jin îl tot cauta de 5 minute și deja se plictisise așa că se duse în bucătărie pentru a-și lua un suc .În timp ce își lua sucul se gândea pe unde s-a putut ascunde Suga ._________________________________________
Povestire Jin
Încep să-l alerg pe Suga cu o pernă.
După câteva minute de alergat îi pierd urma.Sigur s-a ascuns pe undeva prin apropiere .
Încep să-l caut, dar după 5 minute mă plictisesc așa că mă duc să-mi iau ceva de băut .- Oare pe unde s-a ascuns ăsta?
Hm..oricum nu cred că e foarte departe.Decid să-l aștept ca să iasă din ascunzătoarea lui .
Aparent au trecut 15 minute și ăsta nu mai iese .-SUGAAAA!! DACĂ MĂ AUZI SĂ ȘTII CĂ NU TE MAI CAUT DE VREO 10 MINUTE!!
POȚI SĂ IEȘI DE ACOLO CĂ NU-ȚI MAI FAC NIMIC ! "țipă Jin astfel încât Suga să-l audă"
CITEȘTI
~ The light of my life ~
Fanfiction𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑑𝑜𝑎𝑟 19 𝑎𝑛𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑗𝑎 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑜𝑖𝑒 𝑑𝑒 𝑎 𝑡𝑟𝑎𝑖..𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑝𝑎𝑛𝑎 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑣𝑖𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑢𝑖 𝑣𝑎 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑐𝑖𝑛𝑒𝑣𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑖 𝑣𝑎 𝑑𝑎 𝑢𝑛 𝑚𝑜�...