Era o zi obișnuită de primăvară.
Copacii tocmai înmugureau și florile înfloreau.Totul părea așa roz și inofensiv pentru unii dar pentru alții totul părea un dezastru...așa este și în cazul lui Yoongi sau cum îi place să îi spună lumea "Suga".
Suga era un băiat în vârstă de 18 ani ,blond și destul de înalt care a trecut prin multe de-a lungul anilor și asta l-a făcut ca să-și piardă încrederea atât în oameni cât și în el însuși.________________________________
~Povestire Suga~
Alarma telefonului sună încontinuu de ceva timp dar tot o amân dorind ca să mai dorm încă 5 minute.
După ce mă plictisesc ca să tot opresc alarma, iau telefonul în mână și mă uit la ceas.
Când deschid ochii ca să mă uit văd că deja e ora 07:10,iar orele încep la 08:00.
Mă dau repede jos din pat și mă grăbesc pentru a nu pierde autobuzul .
Mă îmbrac cu ce prind(mai exact cu un hanorac negru și niște blugi negri) și încep să alerg spre stația de autobuz.
În câteva minute ajung în stație...cred că dacă mă mișcam mai încet sigur pierdeam autobuzul și dacă iar întârzii la ore o să mă certe iar mama.-Aish!! zise Suga observând că a început să plouă .Ok ok îmi place ploaie dar nu aș vrea ca să răcesc chiar în perioada asta.
După 5 minute apare și autobuzul.Mă urc grăbit în el și aproape toate locurile erau ocupate...până la urmă găsesc un loc liber și apoi îmi caut telefonul pentru a putea să mai pierd timpul până ajung la liceu.
Caut telefonul în buzunar nu este acolo..încep să caut peste tot,dar telefonul nu este.-"Firar!Ce pot să zic...cea mai faină zi de luni!oftează băiatul"
Nu după mult timp ajunge la liceu dar totuși întârzie la oră.Intră în clasa și își cere scuze pentru întârzierea sa și după ia loc în banca sa.
X:Omule,pe unde umbli?Te-am sunat de 15 ori .
CITEȘTI
~ The light of my life ~
Fanfic𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑑𝑜𝑎𝑟 19 𝑎𝑛𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑗𝑎 𝑛𝑢 𝑚𝑎𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑜𝑖𝑒 𝑑𝑒 𝑎 𝑡𝑟𝑎𝑖..𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑝𝑎𝑛𝑎 𝑐𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑣𝑖𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑢𝑖 𝑣𝑎 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑐𝑖𝑛𝑒𝑣𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑖 𝑣𝑎 𝑑𝑎 𝑢𝑛 𝑚𝑜�...