𝐶𝑎𝑝𝑖𝑡𝑜𝑙𝑢𝑙 6

32 7 0
                                    

~După 10 minute ajungem la cafenea~

Jin:Suga tu stai aici..mă duc eu să iau cafelele

Suga:Bine Jin .Te aștept aici

Îl văd pe Jin cum pleacă și decid să-mi iau telefonul pentru a pierde puțin timpul până se întoarce.

Deodată aud cum ușa cafenelei se deschide și îmi îndrept privirea spre ieșire.

Observ că persoana care a intrat în cafenea era un băiat brunet și destul de înalt.
Mi se pare cunoscut și nu știu de ce ..adică nu l-am întâlnit deloc

Observ că Jin încă e la coadă și deodată îi face cu mâna acelui băiat.
Mă uit curios la ei și observ că Jin vorbește cu brunetul.

Mi se pare că sunt destul de apropiați..așa că aștept ca Jin să vină pentru a-l putea întreba despre acel băiat.

_________________________________________

~Povestire Jin~

Aștept la coadă pentru a lua cafea pentru mine și Suga .
Deodată observ că pe ușă cafenelei intra Jimin ..așa că îi fac cu mâna și acesta se apropie zâmbind.

Jimin e unul din prietenii lui RM și cel mai bun prieten al lui Tae .

Tae mi-a făcut cunoștință cu el acum ceva timp și mi se pare că Jimin chiar e un băiat minunat .

Cine nu l-ar plăcea?
Adică e un băiat simpatic,amuzant sensibil, politicos,inteligent, prietenos și chiar foarte frumos .

Jin:Bună Jimin

Jimin:Bună Jin .Nu ne-am mai văzut de mult 😅

Jin:Da asa e .Ce mai faci?

Jimin:Păi am venit să-mi iau niște cafea zic că mi-ar prinde bine ..mai ales că am o zi foarte încărcată azi.Tu ce faci?

Jin:Am înțeles. Păi aștept să-mi iau cafeaua mea și a prietenului meu

Jimin:Cine e?

Jin:Uite e acolo la masă."zic și arăt cu degetul spre Suga

Jimin:Aaa cred că l-am mai văzut undeva. Dar de ce e așa posomorât?

Jin:Eh așa este el de obicei

Jimin:Oh..am înțeles

Vine și rândul meu la coadă. După ce iau cafelele îi zic lui Jimin că trebuie să plec .

~ The light of my life ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum