⑨ 𝙲𝙰𝙿𝙸𝚃𝙾𝙻𝚄𝙻

615 22 1
                                    


VERONICA P.O.V

Intru nervoasa pe etaj , fetele ascultând panicate la ușa , la vederea mea se apropie de mine începând sa se plângă .
— Tare cred ca se vor săruta!
— Faceți ceva domnișoara !

Le dau ușor la o parte intrând in birou , vazand blonda cu rădăcini negre , înaltă , ce sa vezi ? Cu craci mari!
Acesta zâmbea vrând sa îl sarute pe bărbat fiind la cm distanța .
Mă apropii prinzând-o de gura , împingând-o puternic , acesta picând pe jos , privind panicata in jur ,neștiind ce a lovit-o .

— V, scumpete ! spune bărbatul privindu mă mirat . Îmi întorc privirea către el deranjata acesta zambindu mi panicat .

Mă aplec la birou luand hârtia lui cu reguli , uitându mă după un pix vazand ca avea un borcănel cu cerneala .

— Treci aici! spun prinzandu -l rapid de mâna , băgându-i ușor degetul mare in cerneala , punându-i amprenta lângă prima regula .
— Prima regula " Nu ai voie sa ai alta relație pe lângă a noastră !" ! spun privindu-l serioasă acesta având o privire mirata , dând din cap afirmativ.
  — I-ați boarfele și sa nu te mai vad! spun către blonda ,acesta ieșind pe ușa plângând in hohote .

  Oftez obosita lăsându mi capul in jos , crezand ca v-a iesi mai urat .

  — Pot explica V! vocea îngrijorată a bărbatului mă face sa îmi întorc privirea , luându-l de mâna nervoasa , punându-l pe scaunul biroului , punându mă in fata lui , luând un pachet de șervețele umede , începând sa ii șterg bine mâinile , pana și fata .

  Termin după un timp , privindu-l atenta , incruntandu mă ușor încă simtind parfumul înțepător a femeii .
Ii ștergeam atenta fiecare deget , ii atingeam fata ușor , sa nu îl bruschez , chit cât de mult îmi doresc sa îl fac una cu masa , mă abtin .

— Ești suparata? îl ignor, ridicându mi privirea , vazand ca mă privea îngrijorat . Oftez încet , ridicându mă de pe scaun , trăgând bărbatul ușor după mine , intram in baie , punându-l in fata chiuvetei , acesta privindu mă confuz .
— Spălate pe mâini ! spun obosita , acesta făcând in tocmai , văzându se regretul pe chipul lui .
Îl priveam serioasă , acesta spălându-se de trei ori , oprindu se din a se spală , privindu mă serios , parca așteptând sa ii mai dau o comanda .
  — Mă duc la Heaven , ca trebuie sa fac inventarul și sa îl deschid ! Tu ai face bine sa speli hainele alea! Arunca-le! Dă-le foc! Fa ceva cu mirosul asta , ca astfel te scap eu de el! spun privindu-l serioasă , privindu-i atenta mâna vazand ca avea verigheta , semn ca nu a vrut sa se culce cu femeia .

  Ies din baie , lovindu-l ușor cu mâna pe umăr , ieșind afara din birou auzind pașii greoi al bărbatului in spatele meu .
  Ies afara din birou dar acesta mă prinde de mâna oprindu mă .

  — Te duc eu! Așteaptă puțin! spune bărbatul serios , făcându mă sa ies din strânsoarea lui .
  — Am venit cu mașina ! Scapă de haine Matthew! strig serioasă , intrând nervoasa in lift .
   — Te iubesc Vi! strigatul bărbatului mă face sa roșesc , intorcandu mă înapoi privindu-l serioasă .
   — Nu mai ai voie in cluburi pana nu îți termini munca la birou! spun arătând cu degetul serioasă către el acesta dând din cap afirmativ fără sa mai adauge ceva . Zâmbesc scurt intrând înapoi in lift .

   - ora 05:20 -

Numa acum ce ieșisem din dus fiind îmbrăcată din nou in pijamalele mele comode , făcând ceva de mâncare .
  Dar gândul îmi tot sare la Matthew ! Nu m-a sunat , și nici mesaj nu am primit de la el . Oare sa fie într-un club? Nu cred ca e genul de bărbat sa fie controlat așa ușor! Adică nu are nicio obligație sa mă asculte pe mine !  
   Oftez punând mâncarea in farfurie , asezandu mă la masa , parca pierzându mi pofta de mâncare .
  I-am povestit și la Isa ce s-a întâmplat azi , dar ca de obicei ea tine partea bărbatului , apărându-l cu scuze stupide .
  Dar mă gândesc ca dacă vroia sa se culce cu femeie aia , își dădea verigheta jos , nu? Adică cine face sex cu o curva purtând verigheta ?
   Ma gândesc prea mult . Într-un fel nu prea înțeleg de ce am reacționat așa ... adică as avea puțin dreptul ! Pana la urma tot verighete purtam !
  Ma ridic de la masa , mergând in living auzind soneria .
  Ma duc , deschid usa privind bărbatul ce mă privea cu un zâmbet cald , având un buchet imens in mâna .

  — Matthew! îl priveam mirata , știind ca am cod la poarta , plus ca nu mi-a dat nici un semn toată ziua , iar acum mă trezesc cu el la usa .
  — V, vreau sa îți spun ca imi pare rau pentru azi! spune bărbatul întinzând buchetul , privindu-l mirata acesta intrând in casa , închizând usa .

  Îl priveam cum sa dezbracă , punându se in fata mea , văzând ca avea alt costum pe el .
   Ma apropii ușor de el mirosindu-i gâtul , vazand ca nu mai avea mirosul acela înțepător , zâmbesc scurt , inspirând mirosul bărbătesc ce îl emana , indepartandu mă rapid , privind in alta parte , oricum aveam de gând sa îl iert .

  — Ți-e foame? spun trecând pe lângă el , acesta urmându mă tăcut .
  — I-a loc! Ma duc sa aduc ceva Whisky ! spun așezându-l la masa , acesta începând sa mănânce fără ai mai spune de doua ori .

  Cobor in beci luand o sticla de whisky , urcând înapoi , vazand ca acesta își mai scosese încă o porție de paste , zâmbind ușor .
  Intru in bucatarie , punând un pahar pe masa , turnând din sticla , privind bărbatul serioasă .

  — Cum o fost la munca? spun rece , acesta luand o gura din pahar zâmbind scurt .
  — Mai am putina treaba și am terminat pe săptămâna asta ! Ma cam doare spatele , simt cum am împietrit stand numa pe scaun! spune bărbatul arătând ușor spre spate , privindu-l atent văzând oboseala pe chipul lui .

  Pun sticla pe masa , mergând in spatele lui , începând sa ii fac masaj , acesta relaxandu se mai mult , abia acum vazand cât de incordat era .

  — Lasă ca ești tânăr , trece ! spun relaxandu -l in continuare acesta mâncând liniștit .
   — Dacă vede bunicul ca am terminat toate actele , îmi face o statuie in fata firmei ! spune bărbatul amuzat , făcându mă sa zâmbesc .

   ~

  Spăl vasele , văzând ca bărbatul mă privea atent . Îl ignor mergând in living acesta urmându mă tăcut .
  Ma asez pe canapea , mărind ochii vazand ca acesta se întinde punandu și capul in poalele mele .
  Zâmbesc scurt , vazand ca acesta Închide ochii , vazand ca oboseala îl doboară .
  Îmi pun mâinile in parul lui jucându mă cu el fiind mirata vazand ce moale era .
  Îl priveam atenta , vazand ca acesta își deschide ochii privindu mă serios .

  — Mai ești suparata pe mine? spune încet , incruntandu mă privindu-l urat .
  — Dacă mai deschizi mult subiectul , jur ca am sa mă supăr! spun serioasă , acesta zâmbind scurt .
  — Sa sti ca a fost drăguț sa te vad geloasa azi! spune bărbatul simt cum roșesc știind ca avea dreptate .
— Culcate și taci! spun punându-i mâna pe ochii , acesta privindu mă insistent .

Acesta zâmbește , luandu mâna jos , închizând ochii , zâmbind ușor .
  Îl priveam atenta vazand trăsăturile feței mult mai bine , vazand cât de frumos arata , atât de liniștit , pur și simplu mă liniștea și pe mine .
  Ii mângâi ușor obrazul , lăsându mi capul ușor pe spate , simțind cum oboseala mă acaparează și pe mine.

Iᴜʙɪrᴇ Fᴀᴛᴀʟᴀ                                      || ongoing ✍🏻 ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum