1.rész

848 32 1
                                    

Sziasztok! Ez egy új Neymar Jr. story lesz, remélem tetszeni fog az első része! Ha érdekel a további történet tarts velem! ❤️🥰

-Teo siess már! Lekéssük a gépet!-kiáltotta a sofőröm, aki a nappalimban ácsorgott.
-Megyek már!-kiáltottam vissza.

Teodora Rodriguez vagyok 26 éves és modellként dolgozom a Vogue-nak és a Victoria's Secret-nek, másodállásban a Nike modellje is vagyok. Jelenleg egy fotózásra megyünk Párizsba, hogy valami focicsapat új kollekcióját fotózzuk. Megbeszéltük Brunaval, az unokatestvéremmel, hogy ő majd a reptéren kint vár és elvisz egy luxi hotelba, a stadion közelében,ahol majd kb 2-3 napig fogok lakni.

Brunaval a hotel szobánkba lepve gyorsan lestoppoltuk az ágyunkat, majd elmentünk egyet körbe nézni.

-Jaj Teo képzeld el, hogy amig vártalak, elmentem egy kávezóba, ahová Neymar vitt randizni. De csak azért mentem oda, mert ott finom a kávé, még véletlenűl sem azért, hogy hátha ott találom majd Neymar, áhh,dehogy!-hadarta zavartan.
-Hé, mondj már le róla! Megcsaltad, mert nem szeretted most meg vissza akarsz férkőzni az életébe... Ne tedd a saját érdekedben, meg az ő érdekében sem.-tettem a kezemet a vállára.
-Igazad van... Rég volt már, keresnem kell egy új faszit.
Helyeselően bolintottam, majd bementünk egy mekibe kajálni.

Kaja után vissza igyekeztünk a hotelba, majd zuhanyoztunk és ágynak estem. Bruna meg azt hiszem Neymarral telefonált, hogy hiányzik neki,nem tudom nem figyeltem, mert bealudtam. Reggel a telefonom kurva hangos csörgésére ébredtem. Maddie volt az a fotósunk.

-TEODORA RODRIGUEZ! HOL AZ ISTENBE VAGY?-ordította a telefonba.
-Mi a franc, ne kiabálj...-szoltam bele rekedt hanggal.
-Már 20 perce itt kellett volna lenned! Megbeszélés van! Miattad csúszik a mai programunk 2 órát, szóval szedd rendbe magad és 10 perced van leérni a stadionhoz!-fenyegetett meg.
-Jólvan sietek!-nyomtam rá a telefont kómásan.

Hamar rendbe szedtem magam és elindultam. A hotel melletti pékségben, vettem egy croissant-ot és a stadion felé vettem az irányt. A nyári szellő belekapott a sötétbarna tincseimbe és ezáltal a napszemüvegem az orromra esett. Nos,beértem a stadionhoz, de fogalmam sem volt, hogy hová kéne mennem, ezért egy velem szembe jövő férfit kerdeztem meg.

-Elnézést! Jó napot, maga beszél portugálul?-kérdeztem a csokibarna bőrű sráctól, aki értetlenűl nézett rám, majd megráztam a fejem és inkább angolul próbálkoztam. -És angolul beszélsz?-kérdeztem mire bólintott. -Szupi! Öhm, a fotó stúdiót keresem.
-A folyosó végén balra! Egyébként Kylian Mbappé vagyok!-nyújtotta a kezét.
-Teodora Rodriguez! Örvendek!-mosolyogtam rá.
-Teodora? Nem Bruna? Kísértetiesen hasonlítasz a haverom exére.-mért végig.
-Bruna az unokatestvérem, talán azért! Örültem a találkozásnak, Kylian!-búcsúztam el tőle.

-Isten szerelmére Teo! Azt hittem soha nem jössz már!-sóhajtott Bruno a menedzserem.
-Bocsánat, hogy késtem!-ültem le a székre.
-Rendben, a mai program a tréningek fotózása lesz, holnap pedig a mezek. Ma mindenki 3 darab tréninget fog kapni. Illetve mindenkihez társítottunk egy focistát, akik a mai fotózáson is részt fognak venni.-vázolta fel a tervét Bruno.-Kérdés?
-Nekem!-szólaltam fel egyből.
-Igen?
-A párokat esetleg megtudhatjuk?-érdeklődtem.
-Hogyne! Mindenki kapni fog egy külön stúdiót a párjával! Teo, mivel te voltál a kérdező, te a pályára fogsz kimenni, ott várni fog Maddie és a párod. Mehetsz is ha gondolod!-mutatott az ajtó felé. Bolintottam, majd felálltam és a pálya fele vettem az irányt.

-Áh Teo! Jó, hogy itt vagy!-mosolygott Maddie.-Kérlek ülj csak le a sátor alá Samanthahoz, hogy megcsinálják a sminked meg a hajad. A partnered már ott van, nyugodtan menj és mutatkozz be neki!-hesegetett el. Ahogy megfordultam fal fehérre sápadtam. Neymar volt az. Atya világ csak Bruni ne tudja meg...

-Bruna?-kérdezte Neymar hunyorgatva,majd elindult felém.-Hát te... Oh te nem is Bruna vagy jézusom, távolról pont úgy nézel ki mint ő. Neymar Da Silva Santos Júnior!-nyujtotta a kezét.
-Teodora Rodriguez!-nyultam a kezéhez.
-Bocs, hogy megkérdezem, de nem ismered véletlen Bruna Marquezine-t?-kérdezte.
-De igen, az unokatesóm.-bolintottam mosolyogva.
-Hihetetlenül gyönyörűek vagytok mindketten!-mosolygott Neymar.-Nos, Teodora úgy látszik a napunk nagyrészét együtt fogjuk tölteni.
-Király! Amúgy szólits csak nyugodtan Teonak.
-Oké, Teo...-mosolygott.

Teo... Istenem de jól hangzik az Ő szájából...

Me as Neymar's girlfriend?Where stories live. Discover now