Pár nappal később:
Anyuval, Mayaval és Noellel a konyhába sürögtünk-forogtunk, mivel ma van a családi ebéd/találka ugyanis anyu másik hugáék és apu bátyjáék is haza jöttek. Vagyis csak anyu húgáék, mert ők Spanyolországban laknak. Na mindegy. Tehát éppen töklevest főzünk és másadiknak pedig bolognait képzeltünk. Desszertnek meg oreos sajttortát fogok készíteni.
-Noel drágám 27 éves vagy és nem tudod hogyan kell a botmixert használni?-szörnyedt el anyu.
-Hátt... Nem igazán szoktam főzőcskézni...-vonta meg a vállát a bátyám.
-Mostmár értem, hogy miért nem költöztél el eddig...-sóhajtott Maya.
-Itt tervezek megöregedni!-vigyorgott idétlenűl Noel.-Veled mi történt Dodi? Megütött a mennykő?
-Neeem, semmi bajom, csak koncentrálok a kajára...-kóstóltam bele a levesbe, aztán kirázott a hideg, mert kicsit elsóztam.
-Na mi van nem jó? Mit grimaszolsz?-tette csípőre a kezét anyám.
-Kicsit sós lett... De attól még ehető!-motyogtam.Már az utolsó simításokat végeztem a tortán amikor valaki ráült a csengőnkre. Egyből tudtam, hogy az unokaöcsémék azok.
-Hola szépségem!-kacsintott Thiago, az unokaöcsém.
-Szia Thiago...-mormogtam.
-Szia drágaságom, milyen kis csinos vagy!-szorongatott meg Ella néni.
-Hali Ella nénii... Te is csodálatos vagy!-mosolyogtam.Beengedtem a röbbi rokonságot is majd megjöttek Brunáék is... Megterítettünk aztán töltöttem mindenkinek egy kis italt és leültünk enni.
-Miért ilyen kibaszott sós ez a kaja?-nézett fintorogva Leo, a bátyám.
-Kicsit megborult a só...-feleltem.
-Jellemző, hogy mindig mindent elszúrsz!-piszkált.
-Khm, Maya drágám... Hogy megy az egyetem?-terelte a témát Pamela, anyu legkisebbik huga.
-Nagyon jól, nemrég jártak le a vizsgák és most minden szupi.-válaszolta Maya.
-Hé szépség!-bökött felém a villájával Thiago.
-Hm?-hümmögtem egy újabb falat spagettit bekapva.
-Mi van a pasikkal?-vonogatta a szemöldökét.
-Ne üsd bele az orrod mindenbe!-mosolyogtam rá lenézően.
-És az a szexi menedzser?-piszkált tobább.
-Bruno a főnököm... És nem tartozik rád!-grimaszoltam, majd elmormolt egy "jóvan má' csak kérdeztem"-et.
-Neymar, szívem! Hogy megy a párizsiaknál? Nehéz?-mosolygott anyu Neymarra.
-Elég jól! Szeretem meg minden!-zárta egyszerűre a témát.
-A fociról jut eszembe!-szólalt meg Mateo.-Bruna emlékszel, hogy a szobád tele volt rakva Neymar képeivel?-röhögött. Mindenki szegény Brunát nézte, aki olyan zavarba volt, hogy az arcát a kezébe temette.
-Mindenki jól lakott? Nagyszerű!-álltam fel az asztaltól összeszedve a tányérokat. Éppen Neymar tányérját vettem el amikor egy féltékeny pillantással ajándékozott meg a Bruno-s ügy hallatán. Nem tudom, hogy miért féltékeny, hisz barátnője van. Alig ismerem Őt egy hete, de azóta rengeteget beszélgettünk.-Teo, figyelsz rám?-hadonászott a csatár a szemem előtt.
-Hm?-néztem rá riadtan.
-Beszélhetünk?-kérdezte.
-Persze,mi a gond?
-Nem tudom lerázni magamról Brunat...
-Szakítani akarsz vele?
-Igen, már kicsit meguntam, hogy mindig megpróbál vissza jönni az eletembe ezálltal is gátólni a karrierem fejlődését. Szerinted mit tegyek?
-Bántsd meg. Ő is megbántott, nem is egyszer.
-De biztos?
-Ühüm, jót fog tenni neki ez a karma...Neymar szemszöge:
Teonak volt köze a főnökéhez? Istenem ez a lány megőrjít! Akárhányszor rá gondolok mindig felizgulok... Az a kerek, formás fenék és azok a C kosaras mellek... Na meg a gyönyörű arca! Régebb is ismertem, de nem annyira, és most végre jobban megismerhetem, de persze Bruna ebben is gától... Szakítani akarok vele most azonnal!
-Hé Bruna! Beszélhetünk?-vonszoltam el a lányt.
-Persze kicsim, mi a baj?-ölelte át a derekamat.
-Szakítanunk kell... Sajnálom, de én már nem érzek irántad semmit...-toltam el magamtól.
-Remélem csak szivatsz...-telt meg könnyel a szeme.
-Nem, tényleg nem szivatlak! Szakítani akarok veled...-beszéltem komolyan.
-Rendben, ha ezt akarod...-törölte meg a könnyeit, majd elment.Megdörzsöltem a fáradt arcomat, majd leültem az egyik puffra az emeleten. Ültem ott kb 5 percig aztán felhívtam a húgomat.
-Szia Tökfej!-mosolygott a lány a kamerába.
-Szia Rafaella... Tudnánk sürgősen találkozni a kávézónál?-néztem a húgomat segítségkérőn.
-Persze, de mi történt?
-Majd ott elmondom! 10 perc múlva ott tali Rafi!Mégegyszer megdörzsöltem az arcomat, majd éppen felállni készültem, mikor Teo állt meg előttem. Nem szóltam semmit, csak átöleltem a lányt.
-Hallottam szakítottál Brunaval...-súrolta a hátamat.
-Ühüm... De ha most nem haragszol meg, én elmegyek a húgommal és a fiammal, hogy kicsit elfelejtsem ezt a szakítos ügyet...-mondtam miközben kicsit eltoltam magamtól a lányt.
-Persze menj csak! Ez most fontosabb neked, mint, hogy idegenek közt üldögélj!-mosolygott megértően.
-Köszönöm, hogy megérted.-néztem rá hálásan, majd egy puszit nyomtam a homlokára és elhagytam a házat.Teo szemszöge:
Neymar és Bruna szakítottak, Leo meg közben összeveszett velem azon, hogy elszúrtam a levest. Utálok vele veszekedni, de mindig piszkál, szóval ez elkerülhetetlen. Jelenleg Mayaval kuksolunk a szobámban és nézzük egymást.
-Maya...-suttogtam.
-Hm?-hümmögött.
-Tudod van Neymar, a tetkós srác...-kezdtem.-Na régebb sokat lógtunk együtt mikor még rendesen jártak Brunaval, és a múlt héten vele fotózkodtam amikor Párizsban voltam. És azt hiszem, hogy szeretem Neymart... Már akkor is többet éreztem iránta, mint barát és most nem akarom megbántani Brunit azzal, hogy összejövök vele.
-Hát... Már bocs, hogy ezt mondom de a csaj megérdemli a bánatot...-vonta meg a vállát Maya.
-Tudom, de nem korai még, hogy összejöjjünk? És ha egyáltalán nem is tetszem neki?-kopogtam a körmömmel a telefonomon.
-Láttam ahogy rád nézett a kajánál! Szóval tuti ő is viszonozza az érzéseid.-simította meg a karomat.-Mond el neki, Teo egyszer élünk!Hát, jó akkor majd muszáj leszek elmondani neki...
أنت تقرأ
Me as Neymar's girlfriend?
عاطفيةTeodora (Teo) Rodriguez a 26 éves Vogue, Nike és Victoria's Secret modell, Párizsba utazik, hogy a Paris Saint-Germain legújabb csapat mezét reklámozhassa. Azonban arra nem gondolt, hogy unokatestvérének, Brunanak az ex-barátja, Neymar is részt vesz...