Neymar: Holnap este egy "első" randi?😉❤️
A szívem kihagyott egy ütemet annyira meglepődtem. Megnyitottam,de nem írtam vissza. Nagyon szeretnék vele lenni,de ezek után már nem nagyon.
-Szia Dodi!-nyitott be Leo.
-Szia Leo...-sóhajtottam.
-Na mizu?-ült le az ágyamra.
-Semmi,felmondtam!-erőltettem magamra egy mosolyt.
-Neeee, miért?-csodálkozott.
-Mert Bruno egy seggfej és megint majdnem lefeküdtünk -vontam meg a vállam.
-Mit csinált az a fasz?-akadt ki.
-Csak kinyalt, nem feküdtünk le nyugi!-nyugtattam.
-Utálom ezt a pasast! És Neymar?-vonogatta a szemöldökét.
-Csak őt ne...-csóváltam a fejem.
-Naaa, gyere ide!-tárta ki a karját.
Felálltam a földről és a bátyám karjaiba vetettem magam és zokogni kezdtem. Szorosan öleltem Leo meg a hajamat simogatva csitítgatott.Arra ébredtem,hogy Leo már nincs mellettem és egyedül vagyok a szobámba,betakargatva a sok ruha között. A telefonomért nyúlva levertem a kislámpát ami szétesve zuhant a földre. Az óra délután 2-t mutatott. És 20 nem fogadott hívást Neymartól. Na pont erre nem voltam kíváncsi. Ledobtam a telefonom az ágy végébe és visszafeküdtem aludni. Aztán megint arra keltem,hogy valaki piszkálja az orrom.
-Leo,hagyjál!-dobtam neki egy párnát.
-Leo?-kérdezte.-Nem Leo vagyok!
-Akkor is hagyjál!-fordultam a fal fele.
-Talán ha kinyitnád a szemed rá jönnél,hogy ki vagyok!-bökdöste az arcom.
-Ne bökdöss Ney!-legyeltem a karommal.
-Akkor kelj feeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!-húzta le rólam a takarót.-Gyere te!
Amikor végre kinyitottam a szemem, Neymarnak a zöldes barnás íriszével találkoztam.
-Jó "reggelt", Teo...-simogatta meg az arcom.
-Miért vagy itt?-dörzsöltem meg az arcom.
-Azért,hogy elvigyelek randizni! Na gyere, kapj magadra valamit!-rángatott.
Kikeltem az ágyamból és elsétáltam a szekrényemig és kivettem belőle a piros szatén ruhám. Gyorsan kivasaltam a hajam és tettem magamra egy lehelletnyi sminket és már kész is voltam. Az őszintét megvallva semmi kedvem nem volt ehhez a randihoz. Nem is mentünk messze én meg kiöltöztem. Azt hittem valami étterembe megyünk vagy valami, de Ney házánál kötöttünk ki. Ott volt megterítve a konyhájában! Ez nagyon édes.
-Nem tudom minek öltöztem így ki, de tetszik!-dicsértem meg.
-Ne aggódj, én is kiöltözöm!-kacsintott majd beinvitált a nappaliba.-Mindjárt jövök,addig nézz körül nyugodtan!
Leültem a kanapéjára és szinte elsüllyedtem benne annyira puha volt! 5 perc múlva már meg is érkezett szmokingban.
-Na,hogy festek?-fordult körbe.
-Nagyon jól nézel ki!-bólintottam elismerően.
-Köszönöm, te is!-villantotta meg a fogsorát.
-Te főztél?-ültem le vele szemben.
-Igen! Tudok én ám azt is!-nevetett.
-Mit szoktak egy első randin csinálni?-kérdeztem.
-Általában beszélnek magukról -magyarázta.
-És esznek?-kérdeztem "komolyan"
-És esznek!-bólitott.A randink közepette Ney telefonja megszólalt.
-Bocsi,ez fel kell vennem!-mosolygott.-Szia,Davi! Mi újság szivem?
-Szia apu! Most ettünk anyával és felhívtalak,mert nagyon hiányzol!-mondta a gyerekhang.
-Nekem is hiányzol kicsikém, mi fincsit ettél?-kérdezte Ney.
-Hát anyu csinált finom levest és csirkés zöldséget ettünk! Mikor vagy még itthon? Átmehetek hozzád holnap? Kérleeeeeeeeeek!!!
-Még a héten itthon vagyok és reggel megyek utánad törpe!
-Ezaaaaaaz! Anyu akar veled beszélni!
-Szia Ney!-köszönt a gyerek anyukája.
-Szia Carol! Mi a helyzet?
-Semmi nagy, Davi már nagyon sokat nyaggatott,hogy hívjunk fel! Holnap akkor utána jössz?
-Igen,már nekem is nagyon hiányzik úgyhogy elhozom amig itthon vagyok!
-Okés, mi jót csinálsz, látom smokingban vagy!
-Épp randim van!
-Ne baaassz, kivel? Mutiiii, had köszönjek!
Ney félve rám pillantott én meg mosolyogva bólintottam és felém fordította a telefonját.
-Sziaaa, Davi anyja vagyok Carolina Dantas! Nagyon örvendek,hogy Ney talált magának valakit!-mosolygott.
-Sziaaa, Teodora Rodirguez vagyok én is örvendek!-mosolyogtam zavartan amit Ney észre is vett.
-Najó Carol, holnap tali! Na puszi! Szia Davii!-mondta és letette a telefont.-Olyan cuki vagy amikor zavarba jössz!
-Jaj, csak ezt ne!-temettem az arcomat a tenyerembe.
-Naa, gyere!-nyújtotta a kezét.
-Hová megyünk?-kérdeztem.
-Sehová... csak táncoljunk...-húzott közel magához.
-Zene nélkül?-nevettem.
-Aham,miért is ne?-simította meg az arcomat.
-Te tudsz táncolni?-hihetetlenkedtem. Ney megforgatta a szemét,majd az ajkait az enyémhez nyomta és megcsókolt.
-Sokat beszélsz kicsi...-suttogta a számba.
Már éppen szoltam volna vissza, de valaki ráfeküdt a csengőre.
-Uuuuugh!-mordult fel Junior.-Megyek már!
-Csá haver bocs,hogy így váratlanul jövök,de megakartam kerdezni,hogy jössz-e ma velünk bulizni?-ült le a kanapéra egy szakállas pasas.
-Bocs Luci,de mint látod vendégem van...-tette csípőre a kezét Neymar.
-Oh, ki a csaj?-bökött felém a fejével.-Lucas Paquetá!
-Teo Rodriguez!-ráztam meg a kezét.
-Te,Ney figyu má' nem hasonlít valakire?-ráncolta a szemöldökét Lucas.
-De, igen Luci!-dörzsölte az orrnyergét a csatárom.
-AZTA PICS....! NEM A MÁSIK NŐDRE HASONLÍT?-kiáltotta.-Arra a medve nevűre! Tudod,Brumi!
-Te egy igazi seggfej vagy Lucas! De amugy igen, és Teo az unokatestvére...-csapott a vállára Ney.
-Ooooo, és amugy miza?-vigyorgott bambán.
-Randizunk ha nem látnád!-tolta kifele az ajtón.
-Upsz,bocsi csak gyerek ne legyen! Nem szeretnék nagybácsi lenni! Ná ola amigos!-szambázott ki a házból.
-Ez...fura volt -ráztam meg a fejem.
-Az! Mostmár semmi nem zavar meg ígérem...-jött újra közelebb. Aztán csöngött a telefonja.-Oh,hogy a kurva életbe már!
-Csá tes, miza?-szolt bele Kylian a telefonba.
-Most nem érek rá, randim van ÉS ELEGEM VAN KYLIAN HAGYJATOK MÁR!-kiálotta majd kinyomta és elhajította a telefont.Ennél jobb nem is lehetne ez a randi,de komolyan!
YOU ARE READING
Me as Neymar's girlfriend?
RomanceTeodora (Teo) Rodriguez a 26 éves Vogue, Nike és Victoria's Secret modell, Párizsba utazik, hogy a Paris Saint-Germain legújabb csapat mezét reklámozhassa. Azonban arra nem gondolt, hogy unokatestvérének, Brunanak az ex-barátja, Neymar is részt vesz...