Másnap
Reggel arra ébredtem, hogy valaki eltört valamit. Felvettem a mamuszkámat és lecsoszogtam a konyhába.
-Mi az isten Noel...-szólaltunk meg egyszerre mindhárman.
-Dod azt hittem te voltál, már akartalak leszólni...-puszilta meg a fejemet Leo.
-Haha de vicces!-forgattam a szememet.-Na menj odébb te kis ügyetlen!-lökdöstem el Noelt a kávéfőzőtől.
-Nekem is főzz! Kösz!-suppant le Maya a kanapéra.Kávéztunk és reggeliztünk, majd a szobámban feküdtünk Mayaval amikor valaki irt.
Neymar: Ola! Ma van kedved eljönni bulizni?❤️😊
-MAYAAAA! ÚRISTEN!-sikoltottam fel.
-Miaz?-rezzent össze.
-Neymar! Buliba akar vinni!-csattantam ki a boldogságtól.
-MIVAN? Azonnal mondj igent!!!!!-sürgetett.Teo: Ola! Persze, hogy van kedvem!❤️
Neymar: Rendben, akkor majd 8-ra megyek érted!😉❤️Este
-Megyek máár!-siettem le a lépcsőn, hogy ajtót nyissak Neymarnak.
-Szia...-mosolygott rám Neymar.
-Hola...-nevettem zavartan.
-Mehetünk?-nyitotta ki a kocsi ajtaját.
-Igen, köszi -makogtam vigyorogva.-Neymar, figyelj!-álltam meg előtte az ajtóban.
-Igen?-nézett a szemembe mosolyogva.
-Én... Azt hiszem... Szeretlek, de úgy igazán...-mondtam ki hirtelen. Neymar arcán egy hatalmas vigyor villant meg, majd közelebb lépett és az ajkaimra tapasztotta magát.
-Én is szeretlek...-suttogta az ajkaimra.-Hagyjuk a bulit és menjünk vacsorázni!-kulcsolta össze a kezeinket.
-Oké...-mosolyogtam rá.Neymar szemszöge:
El sem hiszem, hogy Teo bevallotta, hogy szeret! Istenem ez a lány! Végre az enyém! Vagyis hát... Még nem a barátnőm, de remélem, hogy Ő lesz az igazi. Jelenleg itt ül velem szemben és beszél magáról én meg csodálom Őt. Olyan gyönyörű... Imádom.
Nagyon jól elbeszélgettünk és kábé mindent elmondott magáról és elsőre tudom minden kis titkát és minden kis aprócska részletet az életéből. Szeretem, hogy ilyen nyitott és érdeklődő. A célja, hogy eljuthasson augusztusban Olaszországba, és szeretném ezt neki megvalósítani...
-Ideje lenne haza mennem már késő van!-állt fel sóhajtva az asztal mellől.
-Ne! Vagyis... Mi lenne ha nálam aludnál? Filmezhetnénk meg ilyesmi!-húztam magamhoz.
-Legyen!-egyezett bele, majd megcsókolt.-De egyszer haza viszel ruháért!
-Okééé!-bólogattam.-Halkan!-suttogta miközben felosontunk a szobájába.
-Oh baszki!-rúgtam bele az ajtó sarkába.
-Szivem halkabban!-nevetett,majd egy puszit nyomott a számra. Össze szedte a ruháit és bele dobálta egy táskába, majd az ujjait össze fonta az enyémmel és lefele kezdett húzni.
-Van otthon piád?-fordult felém.
-Azt hiszem van, inni akarsz cica?-vonogattam a szemöldököm, majd a tenyeremet a combjára helyeztem.
-Csak egy kicsit jól akarom érezni magam!-vonta meg a vállát.
-Jól fogod érezni magad! Na gyere, itt vagyunk!-Érezd otthon magad Szivem!-csókoltam meg. Ha neki azt mondod, hogy érezze otthon magát, ő komolyan veszi és úgy viselkedik mintha otthon lenne. Ez jó, mert legalább nem görcsöl rá, hogy megszólítom vagy ilyesmi.
-Ney szivem! Hol vannak a poharaid?-kiáltotta a konyhából.
-A szekrényben vannak!-kiáltottam vissza.-Teooo! Gyere ideee!
-Mi a baj?-vágta le magát mellém, én meg átkaroltam a vállát. Vissza tartottam a levegőmet és csak a lány szemébe néztem.
-Ney, mi a baj?-kezdett aggódni.
-Leszel a barátnőm?-fújtam ki a bent tartott levegőt.
-Ühüm!-bólogatott vadúl, majd az ölembe ült és megcsókolt.
-Nem akarunk medencézni?-kérdeztem.
-Hajnali 2 van szívem! Meg amúgy sincs nálam a bikinim.-simogatta az arcomat.
-Nem baj... Medencézz velem fehérneműben...-néztem rá bambán.
-Legyen! De csak most! Többet soha!-emelte fel a mutató ujját.Nevetve bólintottam és egy csókot nyomtam a szájára. Lekapta magáról a ruháját és a medencéhez "vonult".
-Te aztán tudod hogy kell elcsábítani egy férfit!-emeltem be a vízbe.
-Hát nem tehetek a vonulásomról! Modell vagyok!-nevetett.
-Nem is baj, legalább gyönyörködtem amig elsétáltál a medencéig!-tűrtem el egy tincset a szeméből.
-Bolond!-csapott a mellkasomra.Teo a karjait a nyakam körül összefonta, a lábaival a derekamat ölelte. A fejét a nyakhajlatomba furta és csak áztattuk a testünket a medence vizében.
-Szeretlek Neymar...-törte meg a csendet.
YOU ARE READING
Me as Neymar's girlfriend?
RomanceTeodora (Teo) Rodriguez a 26 éves Vogue, Nike és Victoria's Secret modell, Párizsba utazik, hogy a Paris Saint-Germain legújabb csapat mezét reklámozhassa. Azonban arra nem gondolt, hogy unokatestvérének, Brunanak az ex-barátja, Neymar is részt vesz...