7.rész

305 16 3
                                    

Amikor észhez tértem, felültem és teljes erőmből felpofoztam Bruno-t.
-Te mi a faszt képzelsz magadról?-ordítottam.
-Tudom,hogy élvezted cica!-kacsintott.
-Kerülj el jó messziről, te idióta!-löktem ki az ajtón és bezártam. Jaj ha ezt Ney megtudja...
Gyorsan felöltöztem és lementem a többiekhez. Nagyon szörnyen éreztem magam a bőrömben,mert még sosem csaltam meg a páromat. Nem akarok olyan lenni,mint Bruna, nem akarok egy utolsó ribanc lenni aki lefekszik a főnökével, vagy kinyalatja magát...

Teo: Szia Ney... tudom nem telefon téma, de muszáj beszélnünk...😕
Neymar: Szia cicám, edzés után hívlak! Baj van?❤️
Teo: Majd megtudod,de azt tudd,hogy nagyon nagyon nagyon szeretlek❤️ nem fogsz neki örülni...
Neymar: Megint Bruno?😀
Teo: Szeretlek Neymar,nagyon!😥 szörnyen érzem magam, de nem akartam!😥
Neymar: Azt hittem más leszel... majd beszélünk.

Édes jó Istenem,ezt is elkurtam! Ha ez a fotózás a mai nap lejár, vissza megyek Brazíliába és keresek egy másik ügynökséget,úgyis sokan kértek már fel...
Rengeteget fotóztunk a mai nap,már elegem volt estére, de sikerült az első gépre felférni ami reggel indul vissza Brazílba. Közben megírtam a felmondást Bruno-nál és beadtam a titkárnőjének. Nem értem,hogy miért nem a nagymellű titkárnőjét kúrja... Na mindegy. Letusoltam,majd leültem az ágyamra török ülésbe. Pont akkor hívott Ney facetime-on.
-Szia...-köszöntem.
-Mégis hogy gondoltad Teo?-kérdezte köszönés nélkül.
-Figyelj Ney, nem akartam, csak úgy megtörtént...-telt meg könnyel a szemem.
-Legalább használt gumit? Nem fogom felnevelni a gyerekét!-csóválta a fejét csalódottan.
-Mi nem feküdtünk le!-tiltakoztam.
-Akkor?-nézett értetlenül. Láttam ahogy az arcizmai elernyednek és kicsit megnyugodtam.
-Csak...kinyalt -közöltem.
-De legalább nem keféltetek!-sóhajtotta.
-Figyu, beadtam a felmondási papírokat, reggel indulok vissza Brazíliába!-piszkáltam a körmömet.
-Holnap akkor beszélünk, jó?-kérdezte,mire bólintottam.
-Szeretlek,mindennél jobban Neymar -suttogtam.
-Én is szeretlek Teodora,de most megyek,fárasztó napom volt, holnap várlak a reptéren kincsem,szia!-mondta és azzal letette.
A lelkiismeretem nem hagyott aludni, ezért megnyitottam az e-mail-om és a levelek közül kiválasztottam a legszimpatikusabbat és rányomtam.

"Kedves Teodora Rodriguez!
Már régóta nyomon követjük munkásságát és nagyon elnyerte a tetszésünket!
100€/fotózás
2000€/bemutató
5000€/hónap
A munkanapok változóak, fotózáshoz és bemutatóhoz viszonyítva. A fotózások a Vogue, Victoria's Secret és Nike cégeknek lesz. Szintúgy,mint az ön mostani ügynökségénél. Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, kérjük,hogy válaszoljon az
e-mailra!

                   Tisztelettel: a BMC csapata"

Válaszoltam az üzenetre,majd lefeküdtem aludni. Reggel izgatottan keltem,mert végre láthattam Neyt. Igaz csak 1 napot voltam távol de az akkor is sok. Hívtam egy taxit,ami elvitt a reptérre. Be check-oltam meg elmentem reggeliért és már ülhettem is fel a gépre. Boldog voltam amig le nem szállt a gép és nem találkoztam Neymarral.

-Szia Ney!-siettem felé boldogan.
-Szia Teo!-intett,majd kinyitotta nekem az ajtót és beült.
-Mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Teo figyelj...-dörzsölte meg sóhajtva az arcát. -Nekem ez nem fog menni...
-Ezt most hogy érted?-suttogtam.
-Úgy,hogy időre van szükségem! Még nem ismerjük annyira egymást,hogy közel tudjalak engedni magamhoz...-dobolt a kormányon.
-De hát... szeretlek Neymar -mondtam elcsukló hangon.
-Ne kérlek ne sírj!-fogta meg a kezem.-Én is szeretlek,de még nem vagyunk azon a szinten,hogy egy párt alkossunk...
-Ezt most csak azért mondod,mert megint megtörtént Brunoval?-töröltem le egy könnycseppet.
-Nem,nem erről szó sincs, csak gondolkodtam. Carol is ezt mondta és én is így látom jónak Teo!
-És akkor nem is fogunk többet beszélni? Vagy találkozni?
-De igen cica, fogunk! Ne aggódj, megoldjuk!
A könnyeim már nem bírták tovább, patakokban kezdett el folyni. Nem számítottam erre. Azt hittem megbeszéljük és minden megy tovább,de nem,mert Neymar nem tudja mit akar.

2 óra kocsikázás után megérkeztünk a házunk elé. Kiszálltam és a csomagtartóból kivettem a bőröndöm,majd befele indultam,de megfogta a kezem.
-Hé, nézz rám!-fogta meg az állam Ney.-Nincs baj jó? Megoldjuk!
-Nem akarom...-ráztam meg a fejem.
-Gyere ide!-húzott magához. Szorosan a nyakába furtam a fejem és csak sírtam.
-Sajnálom,nem akartam,hogy neked rossz legyen...-zokogtam.
-Ssssh,semmi baj!-simogatta a hajamat.-Most menj be, pihizz és majd beszélünk, jó?
-Ühüm...-bólogattam.-Még egy utolsó puszit kaphatok?
Neymar ráhajolt a számra és egy meleg csókot nyomott rá. Elengedett,majd megsimította az arcom és beült a kocsijába és elment.
-Sziasztok...-köszöntem ahogy beléptem a házba.
-Ola hugi, mi szél hozott?-intett Noel a nappaliból.
-Felmondtam, a szobámban leszek!-mondtam és felmentem az emeletre. Pakolás közben jött egy SMS-em.

Neymar: Holnap egy "első" randi?😉❤️

Me as Neymar's girlfriend?Where stories live. Discover now