10/Final

208 26 45
                                    

Esmer olan elindeki içki şişesinden büyükçe bir yudum daha alıp belli belirsiz güldü.
"Vay anasını.. Demek kızla ayrıldınız... Kötü olmuş dostum! Ama boşver, sana kız mı yok, sorun sende değil onda, sen daha iyilerine layıksın, kafasında kurmuş zaten o, sonuçta o seni kaybetti, hayırl-"

"Dylan senden ölümüne hoşlandığım için ben ondan ayrıldım, üzgün de değilim ne saçmalıyorsun?"

Büyük bir kahkaha attı bu kez.
"Oh- Doğru."

Thomas'ta alkolden bir yudum daha alarak güldü ve kafasını yaslandıkları kayaya bıraktı.
"Kardeşim bu soğukta beni buraya neden getirdin sen? Görüyor musun- Alkolik herifin tekisin ve içip içip beni hasta edeceksin!!!"

Dylan, Thomas'ı izlerken elleriyle yüzünü kapattı.
"Sevdiğim çocuk bana kardeşim dedi abi..."

Thomas kıkırdayıp kafasını geri kaldırırken, yüzünü de ona doğru yaklaştırdı.
"Dylan..."

Dylan aniden hızlanmış kalbiyle Thomas'a bakarken, 'hm' şeklinde bir mırıltı çıkarmıştı.
Thomas, Dylan'a biraz daha yaklaştı ve nefesleri tam anlamıyla birbirlerine değiyorken ilk günden beri yapmak istediği şeyi yaptı...

Çocuk yüzüne yediği sert yumrukla acıyla inleyip, Thomas'ı yanından savurdu.

Ne olduğunu anlamazken, birkaç saniye Thomas'a baktı.
"Canımı acıttın orospu çocuğu!"
Hemen sonra da Thomas'ın üzerine atlayıp, aynı şekilde yüzüne yumruğunu geçirdi.

Thomas ve Dylan iki dakikaya yakın bir süre geçtiğinde tam anlamıyla yerde birbirlerine girmişken, birkaç dövüşmeden daha sonra yorulup kendilerini tamamen yere bıraktılar.

İkisi de canlarının acısıyla yüzlerini buruşturmuşken, bakışlarını gökyüzünden alıp birbirlerine çevirdiler.

Yine ilk konuşan Thomas olmuştu.
"Dylan-"

"Hm?"

Büyülenmişçesine ona bakarken, mırılandı.
"Gözlerin, güzelmiş kardeşim."

Dylan da uzandığı yerden Thomas'a biraz daha yaklaşıp güldü.
"Biliyorum dostum."

Hemen sonra dudakları buluştuğunda, ikisi de bu anda kendilerini kapatmışlardı.

...

"Ah, bu arada Tommy- Her gece kafam uçmuşken sana yazan numara da bendim."

...
gorusyruz orospu cocuklari-
saka oh opim muck muck canim cicim

lizzard / dylmasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin