Uyandığımda hala üstümde Yeliz vardı. Onun altından yavaşça ayağa kalktım, onlar uyurken yavaşça yürüyüp aşşağı indim. Kahvaltı masası hazırdı, oturup annemlerin konuşmasını izledim. Bir an telefonumu yukarda bıraktığım aklıma geldi, aniden yukarıya gidip aldım. Yeliz ve Sena uyuyordu, Yeliz düşücek gibiydi. Düşse gıcık olduğum için gülerdim ama yinede onu yatağa ittim, aşşağı geri inip sofraya oturdum telefonumla bişeylere bakıyordum.
Sena aşşağı inip yanıma oturdu.
Sena: günaydın
Rüya: günaydın. Yeliz uyanmadı mı
Sena: hayır o geç kalkan biri
Rüya: peki*instagram yazışmaları*
snmmmhbenim: hala uyuyor musun
Bildirim sesini kapatmıştım ona yazdığımda ses gitmesin diye, telefonunu eline aldığında gülümsedim.
Ssena_mmh: uyandım
snmmmhbenim: o zaman günaydın bebeğim~
Ssena_mmh: hemende yavşama
snmmmhbenim: bi gün bana deli olucaksın
Ssena_mmh: Rüya'nda?Otomatik çeviri yüzünden bi an duraksadım. Benim olduğumu anladı diye korkmuştum. Sonra kendimi toparlayıp yazdım.
snmmmhbenim: ben senin rüyalarında sende benim~
Ssena_mmh: senden kurtuluşum yok değil mi?
snmmmhbenim: tam üstüne bastın*. . .*
snmmmhbenim: görüşürüz
*görüldü*
Kahvaltıları bitirdikten sonra yürüyüşe çıktın, ben Sena ve Yeliz. Ortam sakindi bi banka oturup konuştuk ben Sena ya yakın oturmak için Sena'yı ortaya aldım çünkü Yeliz onunla yanyana oturmama katlanamadı, bakkala gidip soda aldık. Sena'nınki karpuz'luydu Yeliz'inki limon'lu ben de çilek'li aldım, bir yandan içip bir yandan da konuşuyorduk aradan 10-15 dk geçti yavaş yavaş bitiriyorduk. İlk bitiren ben oldum.
Yeliz: doğruluk mu cesaretlik mi oynayalım mı?
Sena: bana uyar
Rüya: tamamŞişeyi iyice boşaltıktan sonra oynamak için biyer aradık. Parkın o taraflarda geniş ve düz bi taş vardı Yeliz orayı işaret edince oraya gittik, Yeliz ve Sena taşa çıktıktan sonra bende arkalarından çıkıp oturdum. Şişeyi çevirdim soru kısmı Yeliz'e cevap kısmı bana çıkmıştı.
Yeliz: doğruluk mu cesaret mi?
Sorucağı soruyu tahmin edemiyordum o yüzden cesaretliği seçtim.
Rüya: cesaretlik.
Düşünür gibi gözünü kısıp biyere baktı.
Yeliz: sevdiğin kişiye mesaj at
Rüya: şimdimi??Of aklımı, Sena ya benim olduğumu anlarsa?.
Önce İnstagram'a girip mesajı yazdım. Sonra WhatsApp'a girip birine mesaj attım sonra internetimi kapatıp instagram'a geri girip mesajı yolladım böylece interneti açtığımda mesaj gidicekti ve yapmış olucaktım hemde şuan Sena ben olduğumu anlamayacaktı, bana göster der gibi bakışlar atan Yeliz'e WhatsApp'da anneme attığım mesajı gösterdim. Böylece kimden hoşlandığımı da başkalarına yayamıycaktı.
Yeliz: anne'ni mi seviyorsun?
Rüya: evt, sevgi sevgidir.
Yeliz: pekala.
Rüya: bu sefer sen çevir.Çevirdiğinde soru kısmı Yeliz'e cevap kısmı Sena'ya geldi, acaba ne diyecekti? merak ettim.
Yeliz: doğruluk mu cesaret mi
Sena: cesaretYine düşünür gibi gözlerini kıstı ama bu sefer daha kısa sürdü.
Yeliz: seni platonik olarak seven biri varsa, göster.
Ciddi misin? Bu kız ya bişey biliyordu, yada hisleriyle beni patlatmak için uğraşıyordu.
Sena cebindeki telefonunu çıkartıp Instagram'a girip snmmmhbenim hesabımın profiline girdi, ve bize doğru çevirdi
Yeliz: tamam, o zaman çevirme sırası sende Sena
Sena: tamamİstekli sesi hoşuma gitmişti
Sena çevirdiğinde soru bana cevap ona çıkmıştı gözlerine bakıp sordum.
Rüya: doğruluk mu cesaretlik mi?
Sena: doğruluk.
Rüya: yönelimin ne.Uzun zamandır merak ettiğim ama soramadığım bi soruydu, bunu hiç düşünmeden sormuştum.
Sena: biseksüel.
İstemsizce heyecanlandım, bi ümit vardı yani.
Rüya: bende.
Gözlerimiz birbirini keserken ortamın çok sessizleştiğini hissediyordum. Bi an bu sessizliği bozmak için gelen bi ses duydum.
Yeliz: ben lezbiyenim.
İkimizde gözlerimizden ayrılıp ona baktık.
Rüya: itiraf ânındamıyız şuan?
Sena gülüp "sanırım" dediğinde ona bakıp gülümsedim. Yeliz'de gülümsüyordu, atmosfer kötü değildi. Aksine beni heyecanlandırıyordu, ve mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşlandığım kız | GXG |
Short StorySsena_mmh: bana yüzünü göster. snmmmhbenim: şuan olmaz tek gerçeğim