Herşey çok iyi gidiyordu, tâki Yeliz beni Sena'nın önünde öpene kadar.
Onu hızla ittim.
Rüya: kızım deli misin!
Yeliz: sadece bir öpücük.
Rüya: öpücek başkasını mı bulamadın! Kızım sevgilim var!
Yeliz: Sena paylaşımcı biridir, abartıyorsun.Sena derin bir nefes alıp cümleye girdi.
Sena: Yeliz. Kendine gel, diğerleri neyse ama Rüya öyle biri değil. Ona dokunmanı istemiyorum. Bu konuda ciddiyim.
Yeliz: gerçekten abartıyorsunuz.
Son cümlesini söyleyip bank'tan kalktı. Böyle konularda hassasım birliktelik konularında sadakat'e fazlasıyla önem veren biriyimdir.
Sena: sana bidaha dokunursa bana söyle olur mu.
Rüya: tamam.Gülümseyip dudağımdan öptü. Bende gülümsedim.
Rüya: seni çok seviyorum. Sena..
Sena: bend-e.. de. Bana güzel bir söz söyler misin?Rüya: önce sen bana et güzelim
Sena: ben iltifatlarda iyi değilimdirRüya: o zaman, öğrenmeni bekliyorum bebeğim
Sena: iltifatlar falan bana mı yürüyorsun?Rüya: belki~
Sena: snmmmhbenim sen miydin?Rüya: yani, belki. Eh.
Sena: bende diyorum bu kız kim, senin olacağın aklıma gelmemiştiRüya: artık biliyorsun, ama ben gizemli takılmayı sevdim. İnsta da beni bilmiyormuş gibi yapsana, hem o zaman daha heyecanlı olur.
Sena: tamam tamam, çocuklaşma
Rüya: hala çocuk sayılıyoruz farkındaysan güzelimSena: farkındayım, fiziksel yaş kavramını sevmiyorum. Beni anlayabiliyorsan ve seni seviyorsam 5 yaşında olsan bile senden etkilenirim ben
Rüya: ya böyle güzel sözler söyleyip bana hiçbirşey bırakmıyorsun ama güzelim.
Sena: ya tamam tamam, sen küçük romeo'culuk oyununa devam et ben birşey demedim
Rüya: birşey sorucam, hiç. Birini öldürdün mü? Alper'le falan.
Sena: bu konuyu sevmiyorum Rüya, birini öldürmedim.Rüya: sevmediğini biliyorum, ama sonradan mutluluğumuza gölge düşme ihtimalini düşünüyorum. Benden sakladığın birşey varsa söyle, ileride karşıma neler çıkabilir bilmek istiyorum.
Sena: burda konuşmasak. Okuldayız.
Rüya: ama ben burda konuşmak istiyorum zaten kimsenin baktığı yok.Sena: Rüya zorlama.
Rüya: Sena ben sadece birşeyler bilmek istiyorum.Sena: sonra Rüya sonra.
Rüya: lütfen.Sena: of Rüya of, tamam. Ama evde.
Rüya: of tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşlandığım kız | GXG |
Short StorySsena_mmh: bana yüzünü göster. snmmmhbenim: şuan olmaz tek gerçeğim