11. Bölüm

236 19 5
                                    

Kapalı bir kutu içinde saatlerce kalmak zorunda kaldım. Sonra şok cihazına bağlanıcakken yan taraftan boş bir bira şişesine uzanıp adamın kafasına fırlattım, gevşettiğim bileklerimi çıkartmak için zorladım. Adam bana sert bir tokat atıp bir yere gidiyordu.

Bir ses duydum. Pencereden yüzü maskeli biri girmişti, ellerimi ve ayaklarımı çözüp ağzımı açtı. Pencereyu gösterip oraya ilerledi. Arkasından gidip ses çıkartmamaya çalıştım, indiğimizde elimden tutup beni bi arabaya bindirdi 80'den 120'ye çıkarttığı hızla ormandan çıkmıştık maskesini indirip yüzüme baktı.

Sena'ydı yüzünde derin kesikler ve yaralar vardı. Öylece yüzüne baktım. Sessizliği bozmam gerektiğini biliyordum, olanların bi açıklaması olmalıydı.

Rüya: başla.
Sena: neye?
Rüya: anlatmaya, herşeyi baştan anlat. Neden burdasın, onlar kimdi, Alper denilen çocuk katil mi, yüzüne ne oldu, sende onlardan biri misin.

Sena iç çekip arabayı sessiz bir yere çekti. Bana doğru dönüp derin nefes verip yüzüme baktı.

Sena: Alper. Çocukluk arkadaşımdı, ilk öğrendiğimde bu işleri bırakmasını istedim. Sonra bana bunu saklamam gerektiğini yoksa beni bitirebileceğini söyledi ve beni de bu işin içine soktu, uzun zaman önce ona ihanet ettim. Bu yüzden intikam almak için sevdiklerime zarar vermeye çalışıyor. Seni ondan korumam gerektiğini de biliyordum, seni uzaktan izliyordu bi süredir. Bende buraya geldiğini görünce geldim, o sadece beni buraya çekmek için öldürdüğü biriydi. Asıl hedefi sendin, bende onu vurdum. Ama adamlarını çağırdı, zor kurtuldum yerini bulmak zor oldu. Ama bulduğumda sana ne söyliyeceğimi bilemediğim için sadece ordan kurtarmak istedim.

Onu dikkatlice dinlediğimde dudaklarım aralandı ve istemsizce tek düşündüğüm soruyu sordum.

Rüya: beni, seviyor musun.
Sena: evet, sen benim için değerlisin Rüya.

Derin bir nefes aldım. Belki de şuan kalbimi dinlemeliydim.

Dudağına yapışıp onu kendime çektim, karşılık verince gözlerim doldu. Bir süre öpüştükten sonra nefes almak için ayrıldığımızda gülümseyip göz yaşlarımı sildi.

Rüya: seni seviyorum.
Sena: bende seni. Ama bu ortamlara girmemelisin. Sana birşey olsun istemiyorum.

O istese ben herşeyi yapardım. Kafamı sallayıp gülümsedim. Oda gülümsedi yol bittikten sonra beni evlerine götürdü, odasına çıktığımızda Yeliz'in gittiğini anladım. O sevinçle dudaklarına yapışıp yatağa yatırdım.

Hoşlandığım kız | GXG |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin