4. Bölüm

451 27 10
                                    

Gizem: Sanem teyze'ye haber vermeliyiz.
Sena: ben konuşurum.
Hala tam uyanamışken onları duydum. Neyden bahsediyorlardı ve benim annemle ne ilgisi vardı.
Sude yavaşça bacağımı ellediğinde sertçe inledim.
Sude: özür dilerim.
Sena dışarı çıkıp birini aradığında Sude elimi tuttu.
Gizem: kırığın var.
Ona anlamsızca bakıyordum. Bu seferki ciddiydi canım yanıyordu ama o anın şokuyla birşey hissetmiyordum.
Rüya: ne.
Sude: merak etme büyük bi kırık değil-
Sude cümlesini bitiremeden içeriye Sena girdi ona kitlenmiş şekilde bakıyordum oda biraz sinirli bi şekilde ayağıma bakıyordu.
Sena: geberticem şu Merti.
Deyip kapıdan hızlı ve sinirli şekilde çıktı, çıktığında kulağımda kapının çarpma sesi yankılanıyordu.
O an içeri biri girdi, sadece ellerime bakıyordum kim olduğunu görmüyordum.
Sanem: Rüya...
Annem boğuk ve titrek bi sesle konuşmuştu.
Rüya: Anne.
Sanem: bunu sana Mert mi yaptı..
Rüya: evt.
Annemin yüzündeki öfkeyi görebiliyordum, bana çok değer verirdi. Babam öldüğünden beri benimle çok ilgilendi bana bişey olduğunda kaldıramazdı.
Ve oda Sena gibi sinirle gitti. Müdüremi gidicekti diye kendi kendime düşünüyordum. Annem yapardı hatta daha fazlasını yapardı.

*35 dakika sonra*

Bi kapı sesiyle ortamdaki sessizlik uçup gitmişti.
Gizem: kapı.
Sude yi gözleriyle keserek söylediği şeyden kapıyı açmasını istediğini anlıyordum. Ve oda anlamış olucakki kapıya yöneldi.
Mert: ciddi mi.

Hoşlandığım kız | GXG |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin