10. Bölüm -Sır-

284 21 12
                                    

Herşey her zaman göründüğü gibi olmaz.

Onu yerde kanlar içinde gördüğümde nefesimi tuttum. Ses çıkartmamaya çalışıp yavaşça geriye doğru çekildim. Ensemde hissettiğim silah'la olduğum yerde kaldım.

Elindeki silah'ı başıma doğru çıkarttı. Tetih'i çekip sıktığında korkuyla titriyordum. Bozuk ve boğuk bi sesle şunu duydum.
"Boş. Şimdi git, çabuk." Koşup o evden çıktım, arkama baktığımda kimse yoktu. Nefes nefese orman'ın daha derinine koşmaya başladım. Durup bi ağacın altında soluklanmaya başladım.

Rüya: o-orda gördüğüm şey. Bana gitmemi söyleyen kişi..

Omzumda bi el hissettim. Arkamı dönüp onu sertçe yere ittim.

Rüya: u-uzak dur!

Yere düşen kişiye dikkatlice bakmaya çalıştım ama titremem yüzünden tam göremiyordum.

Sena: ö-özür dilerim.
Rüya: Sena.

Gözlerini kaçırıp yere baktı. Onun burda ne işi vardı, beni nerden bulmuştu. Orda gördüğüm şeyle bir ilgisi varmıydı.

Rüya: senin burda ne işin var.
Sena: seni aramaya çıkmıştım.
Rüya: burdan gidelim. Lütfen.
Sena: neden bu kadar titriyorsun.

Bunu ona söylemeli miydim.

Rüya: bir ceset gördüm. Yeni ve vahşi'ce öldürülmüş bi ceset.
Rüya: ve biri arkamdan silah tuttu. Sıktı ama boştu, bana gitmemi söyledi.

Sena yüzüme doğru şaşkınlık ve korkuyla bakarken ayağa kalktı.

Sena: nerde gördün oraya gidiyoruz.
Rüya: olmaz korkuyorum.
Sena: Rüya. Gidiyoruz dedim.

Sert sesi beni ürpertirken kolumdan tutup geldiğim yoldan geri götürdü beni yerde ayak izlerim çıkmıştı çamura basmıştım. İçeri girdiğimizde cesedin yanına koştu. Dona kalmıştım.

Sena: Alper eğer bunu sen yaptıysan hemen ortaya çık!

Dediği şeyke dondum. Bunu yapanı tanıyor muydu? Yada. Herneyse..

Alper: sonunda beni buldun prenses~
Alper: daha ne kadar acı çekmen gerekiyordu karşıma çıkabilmek için.

Onu tanıdığına emin olmuştum. Kanım donmuştu, Sena böyle biri değildi.

Sena: kes sesini sürtük.
Alper: bana kızma~
Alper: bak onu öldürmedim.

Bunu derken bana bakmasıyla irkildim. Olanları anlamaya çalışırkrn Sena dönüp bana baktı. Gözlerinde ki öfkeyi gördüm. Dikleşip titrememi kesmeye çalıştım, ama çok zordu.

Sena: ona zaten zarar veremezsin.
Alper: bahse var mısın?

Cebinden silah çıkarttığında titremem şiddetlendi.

Alper: şuan onu vursam, ne yapabilirsin?
Sena: Alper dalga geçmeyi kes!
Alper: dalga geçmiyorum prenses.

Sena bana doğru baktığında yüzünde 'kaç' diyen bir ifade vardı. Ama ayaklarım korkudan yere yapışmıştı.

Sena: ona zarar verme.
Alper: ama prenses, eskiden paylaşımcı olmayı severdi.

Onunda bu işlerin içinde olduğunu anladım. Daha çok korkuyordum.

Sena: siktir git Alper.
Alper: üzgünüm prenses. İhanet ettin. Cezasını sevdiklerini tek tek kaybederek ödiyiceksin.

Ne ihanet'i, ne ölüsü, ne paylaşımcılığı. Beynim durma noktasındaydı Sena'yı pek tanıdığım söylenemezdi ama bu kadar tanımıyor olamazdım. O en azından iyi biriydi.

Sena: kaç!
Rüy+: ne.
Sena: kaç dedim!

Belinden silah çıkartıp Alper denilen çocuğa ateş etti. Bi an duraksayıp koşmaya başladım. Silah sesleri durmuyordu. Korkum giderek artarken bi araba ışığı gördüm. Arabanın önüne atladım.

Rüya: dur, lütfen!

Duran arabayla arka kapıyı açıp içeri atladım.

Rüya: burdan hemen gitmem gerek, nolur sadece uzaklaşalım!

Yüzüne bile bakmadığım kişi birini arayıp şunları söyledi. "o elimizde. Geliyoruz." O an duraksadım, kapıyı açmaya çalıştığımda kilitlendiğini fark ettim. Arabayı hızlıca sürüp beni biyere götürdü.

Rüya: aç kapıyı beni nereye götürüyorsun!
?: burdan uzağa.

*25 dk sonra*

?: ona napalım.
?2: işkence edin.
?3: tamam patron.

Biri kolumdan tutup çektiğinde tamamen ayıldım. Ağzım ellerim ayaklarım bağlıydı.

Rüya: mmmh!
?3: kes sesini.

Hoşlandığım kız | GXG |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin