4

3.4K 56 1
                                    

Budi me zvuk alarma u 6 ipo ujutru. Otvaram vrata od terase , uzimam neseser i odlazim u kupatilo. Ovog puta nema nikoga, srecom. Zavrsavam sa spremanjem , nanesem blagi sloj sminke, namestim kosu ... zatim silazim dole da jedem. Ana je najbolja , spremila je sve pre nego sto je otisla na posao i ostavila poruku. 

" Nadam se da si se lepo naspavala, nadam se da volis palacinke. Probudi Aleksu molim te, ako se uspava." 

Sela sam, zavrsila sa jelom i vec je bilo 7 ipo , trebamo za 15 min da krenemo, gde je on vise. Otisla sam gore i pokucala na vrata, ali se niko ne odaziva. Pokucala sam jos koji put, pa sam usla.

Ja: Aleksa budi se tre...( zastala sam kad sam videla njega , a na njemu lezi devojka. Oboje su bili bez odece , samo blago prekriveni carsavom. On je poceo da se budi)

Aleksa: Teaa... jesam rekao da se ne ulazi u moju sobu ( nije ni oci otvotio, vec vice nesto...glas mu je bas dubok)

Ja: Znam , znam ... moram te porobuditi , treba u skolu da idemo.( skrecem pogled u stranu )

Aleksa: Jebem ti, ponedeljak je.

XX: Srce, sta je bilo?(budi se devojka)

Aleksa: Koliko je sati? ( pita i dalje lezeci)

Ja: Slusaj , prvi mi je dan , ne zelim da kasnim , vec je 7 ipo proslo !

Aleksa: Evo spreman sam za 10 minuta , cekaj me dole .

XX: Gde ides , ljubavi? 

Aleksa: Jebote ne zovi me tako .Dizi se odma... ( rekao je grubim glasom , nastavi je da prica , ali sam izasla ) 

Uzela sam ranac , ostisla u kola da ga sacekam. Da li mu je to devojka ? Mislim logicno da takav momak ima devojku ... ali zasto je tako grub bio prema njoj. Razmisljala sam o tome, nisam ocekivala da ih zateknem tako . Bila su mu samo ledja otkrivena , bas su mu se misici ocrtavali, nije vise debeo kao sto ga pamtim...Prekida me on koji ulazi . 

Aleksa: Izaci Tea , sedi ispred , ona ce iza sesti. ( nisam to ocekivala iskreno ) 

XX: Ja cu pored te...( prekida je )

Aleksa : Sedi iza. 

Meni je bilo neprijatno , pa sam cutala celo vreme , iznenadila sam se kako je stigao da se spremi za samo 10 minuta. Stali smo na pola puta , gde je ona izasla.

Ja: Aleksa 

Aleksa: Reci , Tea.

Ja: Mogu li da te pitam nesto ? ( malo mi je bezveze da ga to pitam , ali me zanima , eto)

Aleksa : Ako bas moras. ( nasmesi se)

Ja: Dobro , necu.( kazem malo ljutito, ali vidim da se zeza.)

Aleksa: Ma zezam se . Ako ne gresim , zanima te da li mi je to devojka ? 

Kako je znao , jel bas ocigledo , sta me interesuje. 

Ja: Nije to ( kazem sad , namerno) 

Aleksa : Znam da jeste i ne nije mi. Zasto bi to tebe interesovalo u opste ? ( provocira me sad namerno)

Ja: Ne interesuje me , naprotiv bas me briga . ( lazem)

Aleksa: Ma je li? ( okrene se prema meni , i uzme mi bradu desnom rukom , dok levom drzi volan) Da ti se mozda svidjam ? (zeza me)

Ja: Nee... bolje vozi ne zelim da se slupamo.( zasto to radi, on se samo nasmejao ) 

Ubrzo stizemo, izlazimo ispred skole . 

Aleksa : Znas li ti uopste gde treba da ides ? ( stavlja mi ruku na rame)

Ja: Ne .( nasmesim se ) 

Aleksa: Blago meni sa tobom. Ja nemam prve casove , vodim te ja. 

Ja: Zasto mi to nisi rekao , ne bi te budila ? 

Aleksa : Lagano ( idalje mi je drzao ruku na rame i krenuli smo prema skoli)

***

Voutajte i zapratite me ako vam se svidja.



Forbidden zoneOnde histórias criam vida. Descubra agora