Ana mi je pokazala kucu , ipak sam poslednji put kad sam ovde bila imala svega 6 godina. Dole je njena soba , a moja je na spratu . Preko puta moje sobe je bila Aleksina , rekla mi je Ana da ne ulazim u nju jer on ne voli da mu neko ulazi u sobu , okej. Bas sam se iznenadila kad sam videla, kako se potrudila da je sredi. Rekla mi je da se osecam kao kod kuce , kad mi se jede da jedem i ostalo...Pomogla mi je sa stvarima da ih unesem u sobu i ja sam pocela sa raspakivanjem.
Nakon sat vremena , izlazim na terasu , da uzmem malo vazduha . Prisla sam ogradi i pogled su mi odvukli dva momka koja su stojala ispred dvorista . Zgodni su , ovde ima slatkih momaka. Samo odjednom vidim kako se okrecu prema meni i vide da ih gledam , skrecem pogled . Zatim vidim kako krecu prema ulazu u kucu , ne zajebavaj me da je neko od njih dvojice onaj mali debeli Aleksa...
Cujem Anu kako me doziva da sidjem. Silazim dole i prilazim im , pored nje su ta dva momka.
Ana: Tea , ovo je Aleksa, znam da ga se ne secas , bila si mala. A ovo je Luka.( pokazuje na njih , da nije pokazala rukom ne bi i dalje znala )
Aleksa: Cao , Tea . ( pruzi mi ruku i zagrli me)
Ja: Cao.( smeskam se, malo je neprijatno)
Takodje se pozdravim i sa Lukom. Neverujem , da je ovaj visoki i zgodni momak , ono malo debelo dete. Mene neko zajebava, ovde . Ocekivala sam da ce se promeniti , ali ovoliko , jbt uh...Ana nas sve pozove da sednemo jer je napravila veceru , ali njih dvojica moraju da idu , usli su samo da se pozdrave . Ana se ljuti na njega , ali ja sam rekla nema veze, neka idu ako imaju planove.
Ostajemo nas dve , i pocinjemo da jedemo.
Ana: Jesi li ga mogla prepoznati , davno ste se videli .
Ja: Ne , da nisi rekla koji je koji ne bih znala. ( pocela je da se smeje , i ja sa njom)
Ana: Slusaj , da ti dam jeden savet .
Ja: Reci.
Ana: Prvo da ti kazem, da mozes sve da mi kazes . Ne brini nisam kao tvoja mama , znam da ponekad moze da osudjuje.
Ja: Ne samo ponekad , vec cesce. ( kroz osmeh sam rekla)
Ana: Mozes mi reci sve , tu sam za tebe.
Ja: Hvala ti , Ana.( zagrlila sam je )
Ana: Pazi se samo njegovog drustva, ne mislim da su losi , nego zbog tebe , nemoj mi se molim te prepustati , ni njemu ni slucajno.
Ja: U redu, Ana.
Ana: Ne bih da mislis da sam stroga , ti sama biras koce ti se svideti , skim ces se druziti i slicno. Ali ovo ti kazem ,jer znam kakvi su , ne zelim samo da te povrede.
Nasmejala sam se balgo i zagrlila je . Sad mi je jos vise draza , posle ovih reci ,ima razumevanja, ali me je vise zainteresovala za njega...
Ja: Hvala , Ana . Dogovoreno.
Nastavile smo sa nevezanom temom i sa jelom. Kad sam zavrsila pomogla sam joj da raskloni sto, otisla sam gore da dovrisim raspremanje . Zelela sam da danas sve namestim. Bila sam preumorna pa sam zaspala ubrzo.
***
Voutajte i zapratite me ako vam se svidelo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden zone
RomantizmOvo nije obicna tinejdzerska prica...Nadam se da ce te uzivati:) | 16+ | ! #1 teenfiction 23/03/2022