Lezim na krevetu i gledam u telefon , stize mi poruka od Urosa.
Uros: Nocas je zurka , da li hoces da ides ?
Ja: Pa necu znati nikoga tamo. Gde se nalazi u opste?
Uros: Znaces mene , doci cu po tebe , blizu je.
Ja: Okej . Kada?
Uros: Oko 19.
Ja: Vazii
Imam oko 2 sata , pre kretanja. Kad sam zavrsila razgovor sa roditeljima , sisla sam dole u dnevnu, cula sam Aleksu i Anu iz kuhinje.
Ana: Ides li nocas negde?
Aleksa :Da na jednu zurku, zasto?
Ana: Idem oko 18 , doci cu tek sutra , zbog kljuca od kuce .
Aleksa: Okej
Ana: Hoces da vodis sa sobom Teu?
Aleksa: Ne , majko.
Ana: Zasto , neka ide sa tobom malo?
Aleksa: To je zurka , ne mogu stvarno na nju da pazim.
Ana: Dobro ajde , onda cu kljuc njoj ostaviti .
Aleska: Tako je najbolje .
Hmm, mora da mislimo na istu zurku , bas ce se iznenaditi kad me vidi. Sad mi se jos vise ide . Otisla sam gore da izaberem haljinu koju cu nositi. Imam jednu koju sam kupila , ali nikad je nisam nosila...
Proslo je vec sat vremena , Ana i Aleksa su otisli. Pocela sam sa spremanje, nije bilo puno nesto spremanja, obukla sam haljinu , stikle i kosu sam pustila. Tako je to izgledalo.
Stigao je Uros , sisla sam dole , cekao me je ispred na motoru , molim? Ocekivala sam taksi , jer ono znam da jos ne moze da vozi , ali motor ? Uh jebote.
Uros: Tea ( pogledao me je odozdo na gore ) izgledas predobro.( namesila sam se)
Ja: Hvala ... ovaj motor?(nasmejao se)
Uros: Ma hajde , nisi se nikad vozila motorom ?
Ja: Nee
Uros: Izvoli kacigu , necu brzo voziti.
Posle nekoliko minuta prepiranja ,sela sam na motor i nije prebrzo vozio srecom. Stigli smo brzo i sisla sam sa motora , videla sam ispred Aleksin auto parkiran , uh kad me vidi...
Ulazim unutra i previse je ljudi unutra , ali bar se moze prolaziti nekako. Uros ide sa mnom jer ono nikog ne znam. Vodi me on na gornji sprat, kod stola za ping-pong. Upoznaje me tu sa Lanom i Markom ( to su mu najbolji drugovi) . Oboje se cine kao fine osobe . Pocinjem pricati sa njima i Uros mi pokazuje Masu (njena je valjda ovo kuca , ako sam dobro razumela , iskreno briga me)
XX: Hej, oces da igras ? ( pita jedan momak)
Pogledam u Urosa , a on mi kaze da mene pita. Rekao mi je da je ovo pivo-pong. Cula sam za to , ali nisam pre igrala... Sto da ne? Ustala sam i stala pored njega .
XX: Cao , Nikola .( pruzio mi je ruku)
Ja: Tea. ( on je sigurno stariji od nas )
Poceli smo da igramo, iskreno ja sam dosta dobro igrala za prvi put, popila sam jednu samo casu. Savki put kad osvojimo on bi me zagrlio, nije mi bas prijalo to. Poceo je sve vise da mi se priblizava ... kad sam postigla jos jedan pojen , osetila sam njegovu ruku na struku i kako me sve privlaci vise sebi...gadi mi se . Odjednom me neko hvata za ruku i vuce ...okrenem se prema osobi i vidim da je to Aleksa .Dolazimo u jednu sobu i on zatvara vrata .
Aleksa: Jesi li ti jebeno normalna?
Ja: Da
Aleksa: Sta si to obukla?
Ja: Haljinu (provociram ga)
Aleksa : Ne pravi se luda... odakle ti u opste ovde ?
Ja: Drug me je zvao
Aleksa: Jesi ti svesna kako izgledas u njoj ?
Ja: Svidja ti se ?
Nije nista odgovarao samo je krenuo prema meni.
Ja: Sta radis to?
Cutao je i isao prema meni, sve dok nisam dosla do zida , krenula sam da prodjem sa njegove desne strane ali je postavio ruke.
Ja: Aleksa , prestani , sta radis?
Sagnuo je glavu prema mojoj i priblizo se mom vratu, meni je srce pocelo da kuca brze , uplasila sam se , jednom ruku mi je stavio na struk i privukao me je njemu, spustao je ruku prema nozi i stao na ivici haljine ... poceo je da je povlaci ka gore. Haljina je kratka , gacice mi se nalaze preblizu .
Ja: Aleksa , prestani, plasis me !( samo se odjednom odmakao )
Aleksa: E vidis sad , jel sad svatas kako provocira ova haljina. ( reko je smireno )
Ja: A?
Aleksa : Sad obuci ovu moju kosulju preko, jel vidis kako te je onaj momak dodirivao, ja sam ti samo pokazao , sta radi ta haljina.
Ja: Jel me ti zajebavas sad ? ( blago receno bila sam sokrina )
Aleksa : Zahvalices mi posle.
***
Voutajte i zapratite ako vam se svidja
:)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forbidden zone
RomanceOvo nije obicna tinejdzerska prica...Nadam se da ce te uzivati:) | 16+ | ! #1 teenfiction 23/03/2022