Cijela noc mi je u magli , secam se samo da sam bila ljuta na Aleksu jer mi je govorio sta da radim i bukvalno me preplasio sa onim , popila sam vise i krenula do kupatila... Luka... Sta sam to uradila? I auto i Aleksa? Ne mogu se nicega setiti kako treba.
Ja: Aleksa , sta se desilo?
Aleksa: Dodji u sobu . ( krenula sam za njim i usli smo u njegovu sobu )
Aleksa: E sad me slusaj dobro, ne zelim da ponavljam ovo.
Ja: Dobro , samo se ne deri boli me glava.
Aleksa: Da si me slusala ne bi te bolela sad glava, nego jebeno izvodis nesto.(promenio je raspolozenje za sekund)
Ja: Dobro( nisam imala snage da se prepirem sad)
Aleksa: Prvo , od sad da si se javila gde ides, pogotovo kad ides na zurke!
Ja: Okej
Aleksa: Drugo, jebote zasto onu haljinu?
Ja: Izgleda dobro.
Aleksa: Zanam ja kako izgleda , ali nemoj vise tako kratke da nosis !
Ja: Videcu
Aleksa: Tesko tebi ako ponovo obuces takvu haljinu .
Ja: A sta ces da mi uradis ako je obucem? (priblizio mi se)
Aleksa: Skinucu ti je .
Ja: Aaa?
Aleksa : Zajebavam te , glupaco. Zar se stvarno plasis ? Ali neko drugi bi mogao.
Ja: Ah (prevrnula sam ocima)
Aleksa: Koliko si popila sinoc ?
Ja: Ne znam...
Aleksa: Nikad vise da toliko nisi pila , a da mi se ne javis.
Ja: Oces mi reci sta se desilo vise?
Aleksa: Bas te toliko interesuje ?
Ja: Da
Aleksa : E pa kao neka jebena ku*va si plesala Luci u krilo! Trljala si svoje dupe na njega .
( proderao se na mene , bio je besan , videlo mu se u ocima)
Nisam nista odgovarala, kao da me je nesto udarilo jako ,zar sam to radila?Toliko nisam bila svesna da sam tako izgledala...Zasto se nicega ne mogu setiti... pocele su suze da mi se kupe u ocima, istrcala sam iz sobe i usla u svoju i bacila se na krevet , nisam mogla da izdrzm pa sam zaplakala ...
Aleksa: Tea ! Otvori mi vrata .
Ja: Necu.
Aleksa: Otvori mi ta prokleta vrata odma !( ustala sam i otkljucala)
Zaglio me je cvrsto , ja nisam mogla da stanem sa plakanjem.
Aleksa: Uh , jebote bas si osetljiva. Izvini, preterao sam .(stisnuo me je jos jace , a ja sam se gusila od plakanja , nikad ne bi to uradila)
Ja: Ja..ne bih...to nikada...uredila.(pomazio me je po kosi)
Aleksa: Uff ...bice sve u redu. Samo od sad me slusaj da ti se ovo ne bi desavalo. (klimnula sam glavom)
Kad sam se malo smirila on mi je ispricao kako sam pala i sta sam sve govorila njemu u autu. Bila sam sokirana , jer moguce da sam toliko bila "odsutna" od svega .
Ja: Nemoguce da sam to radila?
Aleksa: Veruj mi jesi .( on se ustaje i krece da izlazi iz sobe)
Ja: I sta je bilo posle toga?
Aleksa: Znas kakva si bila , cak si sama skinula gacice. ( izbecila sam ocima ) A onda tim tvojim malim rukama si i mene skinula. Uf kad se setim kako si vrista...
Ja: Ucuti, Aleksa. Ne moguce , zasto si to uradio?
Aleksa: Ti si mi govorila , da te zelim. Nisam zeleo da ti izlazim iz plana ...(prekidam ga)
Ja: Bila sam pijana ?Ne mogu da verujem da si takav...( viknula sam )
Aleksa: Zajebavam te ( isplazio se , kao malo dete)
Ja: Ubicu te( smejao se i izasao )
Nisam jutros isla u skolu , nisam stvarno mogla glava me je bolela a i posle svega ovoga , morala sam da svarim sve ovo. Uff... naucila sam puno iz ovoga i kako me je uplasio sa onim , nisam znala sta da mislim u trenutku od soka. Moram malo da se smirim, vratila sam se u krevet da se jos malo odmorim, uskoro ce Ana doci , bolje da joj malo pomognem .
***
Utisci? Voutajte ako vam se svidja.
KAMU SEDANG MEMBACA
Forbidden zone
RomansaOvo nije obicna tinejdzerska prica...Nadam se da ce te uzivati:) | 16+ | ! #1 teenfiction 23/03/2022