Sahne Adı: V (뷔)
Tam Adı: Kim Tae Hyung (김태형)
Pozisyon: Lider Dansçı, Alt Vokalist, Grup Yüzü
Doğum günü: 30 Aralık 1995
Burç: Oğlak
Boy: 178,8 cm
Kilo: 63 kg
Kan Grubu: AB
MBTI Türü: INFP-T (Önceki sonucu ENFP idi)
Temsili Emoji: 🐻/🐯
V'nin Favori Şarkıları Spotify Listesi:V Hakkında:
Daegu'da doğdu, ancak daha sonra Seul'e taşınana kadar hayatını geçirdiği Geochang'a taşındı.Küçük bir kız kardeşi (Kim Eun Jin) ve bir erkek kardeşi (Kim Jong Gyu) var.Eğitim: Kore Sanat Okulu; Global Cyber ÜniversitesiTeaser görüntüsü yayınlandığında 5 kişisel hayran kulübünün kurulduğu söyleniyor.Bir süredir grupta ama hayranlar, grup çıkış yaptığı zamana kadar ondan haberdar değildi.Eşsiz olan her şeyi sever.V'nin en sevdiği yiyecekler Japchae ve her türlü et.Hobiler: Kimsenin dinlemediği müzikleri aramak ve keşfetmek, bilgisayarda takılmak.En sevdiği sayı 10'dur.En sevdiği renk gri. (170505'ten J-14 Magazine için BTS röportajına göre)Arada sırada tırnak yeme ve dilini dışarı çıkarma alışkanlığı var.Rol modeli babasıdır.V'nin favori eşyaları bilgisayar, büyük bebekler, giysiler, ayakkabılar, aksesuarlar ve benzersiz olan her şeydir.Üyeler onun korkunç bir aşçı olduğunu söylüyor.Kore draması olan "Hwarang"da (2016-2017) rol aldı.V, "2017'nin En Yakışıklı 100 Yüzü" listesinde 1. sırada yer aldı.V, kızıl saçın kendisine en çok yakıştığını düşünüyor. (Buzz Feed Röportajı 2018)V'nin ideal tipi, onunla ilgilenen ve sadece onu seven ve çok fazla aegyoya (sevimli yüz ifadeleri ve mimikler) sahip biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARMY
FanfictionBu ARMY başlıklı kitapımda sizleri bts üyelerinin özellikleriyle buluşturucam:)