RM

16 11 1
                                    

Sahne Adı: RM (아르엠), eski adıyla Rap Monster (랩몬스터)Doğum Adı: Kim Nam Joon (김남준)Pozisyon: Lider, Ana RapçiDoğum günü: 12 Eylül 1994Burç: BaşakBoy: 180 cmKilo: 73,6 kgKan Grubu: AMBTI Türü: ENFP (teste ilk girdiğinde sonucu INFP idi)Temsili Emoji: ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahne Adı: RM (아르엠), eski adıyla Rap Monster (랩몬스터)
Doğum Adı: Kim Nam Joon (김남준)
Pozisyon: Lider, Ana Rapçi
Doğum günü: 12 Eylül 1994
Burç: Başak
Boy: 180 cm
Kilo: 73,6 kg
Kan Grubu: A
MBTI Türü: ENFP (teste ilk girdiğinde sonucu INFP idi)
Temsili Emoji: 🐨
RM'in Favori Şarkıları Spotify Listesi:

RM Hakkında:

Seul'de (Sangdo-dong) doğdu, ardından 4 yaşındayken Güney Kore, Gyeonggi-do, Ilsan'a taşındı.Kim Kyung Min adında küçük bir kız kardeşi var.Eğitim: Apgujeong Lisesi; Global Cyber ​​University – Elektronik mühendisliği bölümü (lisans)RM 2006'da, Yeni Zelanda'da 4 ay dil eğitimi aldı. (Bon Voyage 4 – Bölüm 1)En sevdiği yiyecekler et (özellikle Samgyeopsal) ve Kalguksu (bir Kore eriştesi türü).İngilizce konuşmayı kendi kendine öğrendi ve çok iyi konuşabiliyor.BTS 2010'dan beri var, ancak sürekli üye değişikliği nedeniyle 2013'te çıkış yaptılar. RM, orijinal kadrodan kalan tek üye.Sert ve zorlu görünümüne rağmen çok oyuncu ve rahat.Hobiler: İnternette gezinmek.En sevdiği renkler siyah, pembe ve mor. (170505'ten J-14 Magazine için BTS röportajı)En sevdiği sayı 1'dir.En sevdiği eşyalar kıyafetler, bilgisayar, kitaplar.Açık havayı sever.Rol modelleri Kanye West ve A$AP Rocky.RM, büyük bir lgbtqia+ hakları savunucusudur.RM kendisine en çok gümüş rengi saçın yakıştığını düşünüyor. (Buzz Feed Röportajı 2018)160'tan fazla şarkının ortak bestesini/ortak yapımcılığını yaptı.İlk solo mixtape'i "RM" 17 Mart 2015'te yayınlandı.13 Kasım 2017'de Namjoon, grubun resmi hayran kafesine bir mesaj yazarak sahne adını Rap Monster'dan RM'ye değiştirdiğini duyurdu. Namjoon, "RM"in "Real Me (Gerçek Ben)" anlamına geldiğini belirtti.RM, TC Candler "2018'in En Yakışıklı 100 Yüzü" listesinde 79. sırada yer aldı.RM'in İdeal Tipi: Zeki, düşünceli ve kendine güvenen biri.

ARMYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin