Sahne Adı: J-Hope (제이홉)
Tam Adı: Jung Ho Seok (정호석)
Pozisyon: Ana Dansçı, Alt Rapçi, Alt Vokalist
Doğum Günü: 18 Şubat 1994
Burç: Kova
Boy: 177 cm
Kilo: 65 kg
Kan Grubu: A
MBTI Türü: ESFJ
Temsili Emoji: 🌞/🐿️
J-Hope'un Favori Şarkıları Spotify Listesi:J-Hope Hakkında:
Güney Kore, Gwangju'da doğdu.Mejiwoo olarak bilinen bir ablası var.Babası bir lise edebiyat öğretmenidir (Gwangju Global Lisesi'nde öğretmenlik yapmaktadır).Eğitim: Gwangju Global Lisesi, Global Cyber Üniversitesi2AM'den JoKwon'un "Animal" şarkısında rapçiydi.Sahne adı olarak "J-Hope" adını seçti çünkü hayranlarına bir ışık ve umut kaynağı olmak istiyor.Kimchi'yi seviyor.En sevdiği mevsim Bahar.Hobiler: Müzik dinlemek ve alışveriş yapmak.En sevdiği renk yeşildir. (çünkü umudun rengi – Billboard röportajı)En sevdiği sayı 7'dir.JYP Entertainment yarışmasında seçmelere katıldı ve popülerlik ödülü kazandı.J-Hope çok temiz ve titizdir.Egzersiz yapmaktan nefret ediyor.J-Hope ve B.A.P Youngjae, JYP seçmeleri için birlikte seçmelere katıldı.Rol modelleri BIGBANG'den G-dragon, A$AP Rocky, J.Cole ve Beenzino.Kendisine en çok kızıl saçın yakıştığını düşünüyor. (Buzz Feed Röportajı 2018)J-Hope 110'dan fazla şarkının ortak bestesini/yapımını yaptı.2 Mart 2018'de J-Hope, başlık parçası "Daydream" ile 1. mixtape "Hope World"ü yayınladı.J-Hope, TC Candler "2018'in En Yakışıklı 100 Yüzü" listesinde 88. sırada yer aldı.J-Hope'un ideal tipi: Onu seven, yemek pişirmede iyi olan ve çok düşünen biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARMY
FanfictionBu ARMY başlıklı kitapımda sizleri bts üyelerinin özellikleriyle buluşturucam:)