Sahne Adı: Jin (진)
Doğum Adı: Kim Seok Jin (김석진)
Pozisyon: Sub Vokal (Alt Vokal) , Grup Yüzü
Doğum Günü: 4 Aralık 1992
Burç: Yay
Boy: 178.3 cm
Kilo: 63 kg
Kan Grubu: 0
MBTI Türü: INTP
Temsili Emoji: 🐹/🦙
Jin'in Favori Şarkıları Spotify Listesi:Jin Hakkında:
Anyang, Gyeonggi-do'da doğdu, ancak yaklaşık 1 yaşındayken ailesi Gwacheon, Gyeonggi-do'ya taşındı.Kendisinden 2 yaş büyük olan Kim Seok Joong adında bir abisi var.Eğitim: Konkuk Üniversitesi; Hanyang Cyber Üniversitesi – Filmler ana dal (yüksek lisans/lisansüstü)Yaşça en büyük üyedir.En sevdiği sayı 4'tür.En sevdiği hava Bahar havası, güneşli günler.Hobiler: Yemek yapmak, Nintendo cihazlarında video oyunları oynamak, selfie çekmek.Rol modeli BIGBANG'den T.O.P.Acıktığında sol gözünü kırpıyor.Jin'in en sevdiği renk mavidir. (170505'ten J-14 Magazine için BTS röportajına göre). Eskiden en sevdiği renk pembeydi.Disney prenseslerini de seviyor.Jin, çok iyi bir aşçıdır.Fotoğraflara ve yemek tariflere bakmaktan hoşlanır.En sevdiği yiyecekler ıstakoz, et ve naengmyeon (soğuk Kore eriştesi).Jin, kendisine en çok pembe saçın yakıştığını düşünüyor. (Buzz Feed Röportajı 2018)Jin, TC Candler "2019'un En Yakışıklı 100 Yüzü" listesinde 44. sırada yer aldı.Jin'in ideal tipi: Görünüşü ve kişiliği masum ve sevimli olan, yemek pişirmede iyi, kibar ve ona iyi bakan biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARMY
FanfictionBu ARMY başlıklı kitapımda sizleri bts üyelerinin özellikleriyle buluşturucam:)