SUGA

16 12 2
                                    


Sahne Adı: Suga (슈가)Tam Adı: Min Yoon Gi (민윤기)Pozisyon: Lider RapçiDoğum Günü: 9 Mart 1993Burç: BalıkBoy: 174 cmKilo: 59 kgKan Grubu: 0MBTI Türü: INTP (teste ilk girdiğinde sonucu INFP idi)Temsili Emoji: 🐱Suga'nın Favori Şarkıları Spotify Listesi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahne Adı: Suga (슈가)
Tam Adı: Min Yoon Gi (민윤기)
Pozisyon: Lider Rapçi
Doğum Günü: 9 Mart 1993
Burç: Balık
Boy: 174 cm
Kilo: 59 kg
Kan Grubu: 0
MBTI Türü: INTP (teste ilk girdiğinde sonucu INFP idi)
Temsili Emoji: 🐱
Suga'nın Favori Şarkıları Spotify Listesi:

Suga Hakkında:

Buk-gu, Daegu, Güney Kore'de doğdu.Bir abisi var, Min Geumjae (Min Junki).Eğitim: Global Cyber ​​University – Liberal Arts Major (lisans)Gergin olduğunda ve ağladığında satoori aksanıyla konuşur.Hobileri: Boş zamanlarında hiçbir şey yapmamak, fotoğraf çekmek, çalışmak zorunda kalmamak.En sevdiği yemek et.Ona Hareketsiz Min deniyor çünkü izin günlerinde hiçbir şey yapmıyor.En sevdiği renk beyazdır.En sevdiği sayı 3Suga fotoğraf çekmeyi sever.En sevdiği hava, gündüz kısa kollu, geceleri uzun kollu giyebileceğiniz havadır.Günlük durumlar/gaglar için tekerlemeler yapmayı sever.Rol modelleri Kanye West, Lupe Fiasco, Lil Wayne ve Hit Boy.Suga, 120'den fazla şarkının ortak bestesini/yapımını yaptı.Suga, solo çalışmaları için Agust D takma adını kullanıyor. (August D tersten okunduğunda "DT", doğum yeri olan "Daegu Town"ın kısaltmasıdır ve "agus" Suga'nın tersten yazılmış halidir)Suga, TC Candler "2018'in En Yakışıklı 100 Yüzü" listesinde 67. sırada yer alıyor.Suga'nın ideal tipi: Müziği, özellikle de hip-hop'u seven biri.

ARMYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin