-Kiraz'ın ağzından:
Aras'ın beni öpmesinden ve kamp maceramızın bitmesinin üzerinden bu yana tam iki hafta geçti ve ben onunla bu konu hakkında daha hiç konuşamadım o benden bir cevap bekliyor. Ben ise cevap vermek yerine ondan sürekli kaçıyorum. Kaçan kovalanır sözünün hayat bulmuş haline dönüştük resmen. Buarada çilem'e noldu onunla kampta neden tanınmayan hakkında konuşmadın derseniz o kamp'a hasta olduğu için gelememişti. Tabii ben Aras'ın bana yaşattığı maceralardan vakit bulamadığım için onu ve tanınmayını anlatmayı unutmuş olabilirim neyse tanınmayana gelirsek o bana yazsa bile kamptayken zaten konuşamazdım (telefon çekmediği için...) Gerçi kamptan döndüğümden bu yana da hiç yazmadı en son "o şahısla yani arasla çadır arkadaşı olmanı istemiyorum" demesinin üzerinden çok uzun süre geçti heralde onun düşüncelerine hiç önem vermediğimi ve onunla muhattap olmak dahi istemediğimi anlayınca peşimi bırakmış olmalı hatta belkide çoktan numaramı silmiştir. Ha birde üvey abi müsfettesine gelirsek onun yaptıklarını kamptan dönüşümde sessiz kalmayarak annem'e herşeyi anlattım. Neyse ki annem de öz kızına inanarak onu yetimhane ye geri yolladı. Çok şükür ki dizilerdeki gibi anlayışsız bir anneye sahip değilim.
_______________________________
Kiraz bu düşündüklerini yatağında uzanarak günlüğüne geçirirken bir anda telefonuna bir bildirim gelir.
_______________________________
*tanınmayan kişisinden bir yeni bildiriminiz var**Kiraz varlığını bile unuttuğu tanınmayan kişisinin bildirimini görünce çok şaşırır ve hemen ne yazdığına bakar*
_______________________________
Tanınmayan=beni özledin mi ?
Kiraz=ne özlemesinden bahsediyorsun ben senin varlığını bile unutmuşken...
Tanınmayan=ama ayıp oluyor kiraz :/
Tanınmayan=neyse sen beni özlememiş olabilirsin ama ben seni çok özledim buarada aras denilen o şahısla öpüştüğünüzü biliyorum daha doğrusu onun seni öptüğünü...
Kiraz=bunları nerden biliyor olabilirsin beni mi izliyorsun ? Yada bir dakika yoksa sen kampa gelen öğrencilerden biri misin ? Erdem eğer sensen hiç komik değil bu yaptığın kes şunu !
Tanınmayan=Aa ama sabırlı ol güzelim biz seninle ne konuşmuştuk beni merak ediyorsun biliyorum ama zamanı gelince öğreneceksin zaten :)
Kiraz=zamanı gelmedi mi hala neyi bekliyorsun benim seni bulmamı mı ? Bulamıyorum işte göster artık yüzünü !
Tanınmayan=az sabırlı ol çiçeğim
Kiraz=bana iltifat etmeyi kes benim bir ismim var
Tanınmayan=atarlanma gülüm
Kiraz=engellememi istemiyorsan göster yüzünü
Tanınmayan=kiraz sen beni her yerden engellesen de ben seni hep izlemeye devam edeceğim ve sabırlı ol göreceksin dediysem görürsün zaten ama zamanı geldiğinde...
_______________________________
Kiraz delirmemek için kendini zor tutuyordu. Tanınmayanın bu rahat tavırlarından, sürekli iltifat edişinden ve en önemlisi yüzünü bir türlü göstermemesinden gına gelmişti artık ama kiraz sabırlı bir insandı. O yüzden telefonu bir yere fırlatmamak için sinirden elleri titresede sakin kalmaya çalışıyordu ve o an okul saatinin geldiğini farketmişti. Tanınmayanla uğraşıp daha fazla sinirlenmemek için hazırlanıp evden aceleyle çıktı ve okula vardığında Aras'ı,Çilem'i ve tanınmayan'ı unutmaya çalışarak içeri girdi.
_______________________________
Tam Çilem yine Kiraz'ın üstüne atlayacaktı ki Bartu Çilemi durdurarak Kiraz'ın üstüne atlamasını engelledi. Kiraz Bartu'ya teşekkür edermişçesine gülümsedi ve Çilem'e bakarak derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
______________________________
Kiraz=çilem bir benimle gelir misin ?
Çilem=ne oldu kiraz sinirli gözüküyorsun üzerine atlamayacağım merak etme
Kiraz=çilem konu üzerime atlaman değil.
Çilem=ne oldu peki kiraz anlatır mısın ?
Kiraz=çilem benimle gelir misin bir kantine ?
Çilem=..?
_______________________________
Çilem hiç birşey anlamasa da kiraz onu kolundan tuttuğu gibi boş sınıflardan birine götürür.
_______________________________
Çilem=kolumu bırakır mısın artık ?!
~kiraz çilemin kolunu bırakır~
Çilem=hani acıkmıştın bu sinirinin açlıktan olduğunu düşünmüştüm ama niye kantine gitmedik ?
Kiraz=of kanka anlamadın mı hala ? Seninle özel birşey konuşmam gerekiyor ve sana o kadar çok anlatmam gereken olay var ki ! Bunları Bartu'nun yanında anlatamazdım.
Çilem=niye ki ? Bartu bizim herşeyimizi biliyor zaten.
Kiraz=nasıl yani ?
Çilem=ben onu dışımdan mı söyledim ya ?!
Kiraz=çilem çabuk anlatıyorsun nasıl herşeyimizi biliyor sen o şom ağzını açıp benim hakkımda ne söyledin hemen dökül !
Çilem=ya kanka anlatacağım ama kızma ne olur :(
Kiraz=of kanka şuan seninle uğraşamam anlat çabuk kızıp kızmayacağıma sonra karar veririm,dökül !
Çilem=ya Bartu ben kampta yokken hasta olduğum için beni merak edip evime geldi. Ben de neden kampa gelmediğimi anlattım. o bana geçmiş olsun dileklerini ilettikten sonra heyecanlı bir şekilde senin hakkında sorular sormaya başladı. Kiraz ne yer ne içer ne sever ?... Bende merak ettim tabii neden bana kiraz'ı soruyorsun sen buraya benim için gelmedin mi diye oda "senin için geldim ama sevgilimin en iyi arkadaşının hayatınıda merak ediyorum" dedi...
Kiraz=lafı geveleme çilem ne anlattığını soruyorum ben sana benim hakkımda ne konuştuğunuzu değil !
Çilem=ya tamam kanka oraya da geliyorum şimdi neyse o öyle diyince bende biran boş bulunarak senin hayatını, Tanınmayan'ı birde Aras'ı anlatmış bulundum
Kiraz=anlatmış bulundun öyle mi çilem ne güzel ya hiç benim yerime kendini koydun mu hiç empati yaptın mı onu da geçtim hiç ben ne hissederim bunu duyunca diye düşündün mü benden izinsiz nasıl benim özelimi hiç tanımadığın birine anlatırsın ?
Çilem=o hiç tanımadığımı düşündüğün kişi benim sevgilim kiraz sınırını bil !
Kiraz=öyle mi ? Sevgilin olduğunu bana gelip anlatmıyorsun ama o çok iyi tanıdığını düşündüğün iki günlük sevgiline özelimi anlatıyorsun !
Çilem=bir haftalık iki değil bir hafta oldu sevgili olalı
Kiraz=ne farkeder ben senin kaç yıllık kankanım biz aynı mahallede büyümedik mi çilem evlerimiz birbirine çok yakın değil mi biz çocukluktan beri arkadaş değil miyiz sen gelmişsin burda bir haftalık sevgilini savunuyorsun bana bende sana Aras'ın beni nasıl öptüğünü, abim sandığım kişinin takıntılı bir sapık olduğunu, tanınmayanın haftalar sonra bana ne yazdığını ve neler konuştuğumuzu anlatacaktım ama çok yanlış düşünmüşüm sen bunların hiçbirini hakketmiyormuşsun..!
Çilem=nE ?!
_______________________________
*Devam Edecek*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRAZ DUDAKLIM🍒
RomanceDaha hiç sevgilisi olmamış ailesi tarafından dudakları kirazlar gibi parlak ve etkileyici olduğu için kendisine kiraz adı verilmiştir aynı zamanda babası bir yıl önce öldüğü halde onun geçmişte yaptıklarından dolayı babasından nefret ederek büyümüş...