MEZUNİYET TÖRENİ

4 2 0
                                    

~5 ay sonra

Sonunda mezuniyet töreni gelip çatmıştı. Artık Kiraz ortaokuldan mezun olup lise'ye başlayacaktı. Hemde Çilem, Bartu ve Aras'la aynı okulda okuyacaktı. Bu yüzden çok heyecanlıydı ve mezuniyet töreninin olacağı günün sabah'ı aylar önceden sipariş ettiği mezuniyet kıyafeti gelmişti. Uyanır uyanmaz hemen kargo paketini açıp elbise'sini üzerinde denedi. Elbisesi gerçektende muhteşem ötesiydi. Çilem hemen kiraz'ı aradı. Mezuniyet töreninin yapılacağı salona gidip yarım kalmış hazırlıklara yardım edip mezuniyet töreninin yapılacağı salon'u hazır hale getirmişlerdi. Şimdi tek yapmaları gereken akşam olmasını heyecanla beklemekti.
_______________________________
Aras=çok heyecanlıyım akşam olmasını sabırsızlıkla bekliyorum
Kiraz=ben de ben de !
Çilem=sizden ayrılacağım için çok üzülüyordum neyse ki aynı okulda olacağız yine
Bartu=bu sene kendimi size çok tanıtamamış olabilirim ama neyse ki seneye yine beraberiz
Çilem=o nasıl söz aşkım sen kendini bize çok iyi tanıttın
*çilem bartunun dudaklarına kısa bir öpücük kondurup akşam için gerekli yiyecekleri almaya gider*
_______________________________
Sonunda akşam olmuştur. Kiraz, Çilem, Aras ve Bartu dörtlüsü akşam için hazırlanmış bir şekilde tekrar mezuniyet salonunun önünde toplanırlar. İçerden parti yaparmışçasına eğlenen gençlerin sesi geliyordur.
_______________________________
Kiraz=arkadaşlar içeri girmeye hazır mısınız ?!
Çilem=şaka mı yapıyorsun aylardır bu anı bekliyorum ben.
Bartu=bende !
Aras=hadi o zaman ne bekliyoruz eğlence başlasın !
_______________________________
Çocuklar içeri girdikleri gibi üzerlerine dökülen konfeti süsleriyle karşılanırlar. Çilem ile Bartu hemen içecek köşesine saldırırlar. Aras ve Kiraz ise bir masaya geçip Çilem ile Bartu'yu uzaktan izleyerek onların bu hallerine gülmeye başlarlar. Bir süre sonra bütün gençler keplerini atmak için sahneye toplanmadan Önce dans etmek isteyen genç çiftler dans pistinde ağırlanır. Bunu gören Çilem ve Bartu dans pistine geçmeden Çilem, Aras'ın kulağına birşeyler fısıldadıktan ve çilem ile Bartu gittikten sonra Aras'ta Kiraz'a elini uzatıp dansa kaldırır. Dans pistinde ki genç çiftler danslarını bitirdikten sonra keplerini atarlar ve eğlencelerine kaldıkları yerden devam ederler.
_______________________________
Aras=bu kadar güzel dans edebildiğini bilmiyordum.
Kiraz=teşekkür ederim sende çok güzel ayak uydurdun
Aras=sağol, Ee birşeyler içmek ister misin ?
Kiraz=tabii olur ben bir tane Elmalı soda alayım.
Aras=Elmalı sodanız hemen geliyor matmazel
Kiraz=*gülümseyerek* teşekkürler mösyö
_______________________________
Kiraz, Aras gelene kadar dans pistinde bir grup öğrencinin yaptığı gösteriyi izlemeye dalmışken bir anda ışıklar kapanır. Etraf o kadar karanlık olmuştur ki karanlıktan korkanlar çığlık atmaya başlamışlardır. Karanlıktan korkmayan kişiler ise elektriklerin gittiğini ve birazdan geleceğini düşünerek beklemeye başlarlar. Bu sırada karanlıktan korkmayanların arasında olan Kiraz da durup beklemeye başlamışken Kiraz'ın dudaklarına hafif bir ıslaklık gelir, Birisi dudaklarını aralamaya ve onu öpmeye çalışıyordur. Karanlıkta kimin bunu yaptığını göremesede Aras'tan başkası olamaz diye düşünüp dudaklarını aralamaya çalışan kişiye karşılık verip onu öper. Bir süre sonra ışıklar açılır ve Kiraz karşısında onu öpen kişiye bakınca şok olur...
_______________________________
*Devam Edecek*
Kiraz'ın mezuniyet kıyafeti :

_______________________________                     *Devam Edecek*Kiraz'ın mezuniyet kıyafeti :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KİRAZ DUDAKLIM🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin