*Bir süre sonra ışıklar açılır ve Kiraz karşısında onu öpen kişiye bakınca şok olur...*
_______________________________
Kiraz=sen...
Bartu=pardon kiraz seni çilem sanmıştım.
Kiraz=Bartu anlıyorum görmedin ışıklar kapalıyken ama insan bir seslenir değil mi ? Kim olduğumu bile sormadan yada çilem diye seslenmeden karşına ilk çıkan kişiye ben seni çilem zannetmiştim diyip Direkt dudaklarına yapışamazsın
Bartu=lütfen bu yaşadığımız tatsızlığı çilem bilmesin gerçekten çok özür dilerim
Kiraz=yanlış anlaşılma olduğunu varsayarak olmamış gibi davranacağım ve çileminde bundan haberi olmayacak ama bir daha aynı şeyi yapmaya yeltendiğini hissedersem bırak çileme söylemeyi seni doğduğuna pişman ederim beni anladın mı ?!
Bartu=sağol kiraz emin ol böyle birşey birdaha asla tekrarlanmayacak.
Kiraz=tekrarlanamaz da zaten !
_______________________________
O sırada her yerde Kiraz ile Bartu'yu arayan Aras ve Çilem sonunda onları bulmuşlardır. Hemen yanlarına gelirler. Çilem Bartu'nun boynuna atlayarak konuşmaya başlar. Bu sırada Kiraz, Aras'ı hiç farketmediği gibi birde Bartu'ya sinirli bir şekilde bakıyordur. Neyse ki bu bakışlarını Bartu'dan başkası farketmiyordur.
_______________________________
Çilem=ay her yerde sizi aradık niye birden kayboldunuz öyle ?
Aras=evet bir an karanlık olunca dengemi kaybettim içeceklerimizde düştü kiraz kusura bakma
Kiraz=yok önemli değil bizde zaten Bartu'yla birşey konuşuyorduk
Bartu=tabii evet
Çilem=Bartu ne hakkında konuşuyordunuz kirazla aşkım ?
Bartu=hiçç öyle havadan sudan
Aras=karanlıkta birden kaybolacak kadar önemli birşey olsa gerek !
Kiraz=yok valla Bartu'nun da dediği gibi havadan sudan konuşuyorduk değil mi Bartu ?
Bartu=evet,öyle tabii.
Çilem=biz sohbetinizi böldüysek gidelim...
Kiraz=yok yok hiç öyle şey olur mu ? İyi ki geldiniz.
Bartu=hıhı iyiki...
____________________________
Gençler sohbete dalmışken bir anda dışarıdan garip sesler duyulur. Ne olduğunu merak eden Kiraz ve arkadaşları hemen dışarı koşar ve gördükleri şey karşısında hem hayranlık hemde heyecan duyarlar. Çünkü gördükleri şey bir havai fişek gösterisidir. Bütün gençler bu havai fişek gösterisinden çok etkilenmiş ve keplerini bu havai fişek gösterisinin cazibesinden büyülenerek keplerini atarlar. Mezun olan Kirazla arkadaşları artık Lise'ye geçmeye ve yeni maceralara yelken açmaya hazırdır...
_______________________________
*Devam Edecek*~Sizce Çilem ve Bartu mezun oldukları halde Müdür Niyazi'ye yakalanacaklar mı ?
~Aras ve Kiraz ilişkilerinde olan bütün zorluklara göğüs gerebilecekler mi ?
~peki ya Çilem, Bartu'nun yanlışlıkla da olsa Kirazla öpüştüğünü öğrenebilecek mi eğer öğrenirse Kiraz ve Çilem'in dostluğu aynı kalabilecek mi ?
~ yada Bartu Kiraz'ı gerçekten yanlışlıkla mı öptü ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRAZ DUDAKLIM🍒
RomanceDaha hiç sevgilisi olmamış ailesi tarafından dudakları kirazlar gibi parlak ve etkileyici olduğu için kendisine kiraz adı verilmiştir aynı zamanda babası bir yıl önce öldüğü halde onun geçmişte yaptıklarından dolayı babasından nefret ederek büyümüş...