Bu bölüm de kan içeren olaylar vardır. Lütfen rahatsız olacak olanlar ve yaşı küçük olanlar okumasın.
Nerede başladığını ve bittiğini anlamanız için başına ve sonuna '##' koydum.
İyi okumalar.
...
[Ağlamaya hakkın yok sevgilim.]
Yazarın anlatımıyla
Yeni bir gün başladı canlılar için. Kimisi uyandı kimisi uyumaya devam etti.
Taehyung da uyanmıştı. Başında oldukça fazla olan bir ağrı ile hem de. Biraz boş boş baktı duvara sonra üstünde ki garip sakinlik ile yan tarafına çevirdi kafasını.
Taehyung'un aslında iri olan ama çekik olduğu için biraz daha küçük görünen gözleri an be an büyüdü. Çünkü yanında eski eşi vardı. Üstelik ikisi de çıplaktı!
Vücuduna yayılan şok dalgası ile kendini yere attı. Çıkan gürültü ile Jungkook da uyandı.
"Jungkook? Senin ne işin var burada!?"
"Sana da günaydın Taehyung ve sağol kıçımı hissetmiyorum."
Taehyung daha fazla şaşırdı eski eşinin dediklerine. Onlar dün birlikte mi oldular?
Taehyung büyük bir pişmanlık, suçluluk ve şok yaşıyordu.
"Nasıl?"
Kurduğu tek cümle bu oldu.
"Hatırlamıyor musun? Cidden mi Taehyung?"
Jungkook da şaşırmıştı çünkü sevgilisinin hafızası mükemmeldi.
Kafasını iki yana salladı Taehyung.
"Sevgilin de beni görünce aynı senin gibi saf bir balığa benzemişti."
Her ne kadar sessiz bir şekilde söylese de duymuştu Taehyung.
"Ne dedin sen?"
"Ne dedim?"
"Bana cevap ver Jungkook!? Ne demek bu!?"
Jungkook derin bir nefes verdi. Eninde sonunda öğrenecekti zaten.
Hiç bir ifade barındırmayan gülümsemesiyle batı Jungkook Taehyung'a.
"Sevgilin de beni görünce aynı senin gibi saf bir balığa benzemişti."
Her şeyi anlatacaktı Jungkook. Her şeye bir son verecekti. Kafasında tasarlamıştı zaten her şeyi.
"Ne diyorsun sen Jungkook? Ji Ran seni nerede gördü?"
Yüzünde hâlâ tuhaf bir gülümseme vardı Jungkook'un. Çıplak olması zerre umurunda değilken kalktı ayağa. Nasıl olsa eski eşi onu ilk defa çıplak görmeyecekti.
"Ben yaptım sevgilim. Her şeyi ben yaptım.
Sevgilini ben kaçırdım. O kadar kolaydı ki bana karşı koyamadı. Küçük bedenini arabaya taşıyıp eşya deposu olarak kullandığımız şehir dışında ki depoya götürdüm. Uyanması için bir süre bekledim. Nasıl olsa bir süre sonra zaten sonsuza kadar uyuyacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling | TaeKook
Fanfiction[angst | taekook | minific] Bu olanların suçlusu ne sensin ne de benim sevgilim. Bu olanların tek suçlusu geçmişim, evet benim geçmişim. Senden son kez özür diliyorum sevgilim. Senden, senden son kez beni sevdiğini söylemeni istiyorum.