גימין לא פעיל..😪
נקודת מבט כללית:
האלונקה נכנסה יחד עם הפארמדיקים לבית החולים בסערה.
גימין שכב עליה ועיניו היו עצומות הדופק שלו היה איטי והוא היה קר.
בדרך לבית חולים הרופא נתן לה כמה מכות חשמל אך זה לא העיר אותו רק גרם לדופק שלו לחזור.
המנהל המודאג רץ מהר אחרי האלונקה (יונגי...רץ.. תחשבו על ההקרבה).
יונגי בעצמו לא הבין מה קורה לו, ממתי הוא דואג ככה, ממתי הוא יוצא באמצע המשרד, ועוד בשביל מה, בשביל רקדן מחליף.
'לא לא לא'.
ההד הלך וחזר במוחו של יונגי.
'אתה לא מאוהב'
הקול המוחי שידר לו.
יונגי ידע ולא רק, הוא פחד, הוא עדיין עם צלקות מהאקס הראשון שלו, והוא פחד שישבר לו הלב.לבנתיים יונגי עמד ליד החדר הלם חיכה לגימין שיצא משם, הוא אמר לכולם שיחזרו לעבודה ואת גאנגקוק חבר שלו פטר בטענה ש:"הוא ניפצע מטעם העבודה ולכן המנהל צריך להיות פה" גאנגקוק חפר לו אלפי פעמים אך לטפל בו עד שיונגי הזעיק את טאהיונג והוא לקח אותו משמה.
עברו חמישים דקות ושלושה רופאים עם הבעת פנים אדישה במיוחד יצאו מהחדר.
"המצב שלו טוב מאוד הוא יצא עוד יומיים" אחד מהם הגבוה שעל טג בגדו היה כתוב באותיות זהובות 'פארק מין היוק' אמר.יונגי הקשיב לבשורות הטובות שהרופא שממלו מסר לו כעט להרגיש הקלה עצומה בלב, לא היה לו מושג מה הרגשות האלה אומרות ואך להתייחס לזה, אך דבר אחד הבין, גימין תפס מקום ניכבד מאוד בליבו, ליבו שהיה שבור ומרוסק.
עברו 49 וחצי שעות ורופאה נחמדה וקלילה ניכנסה לחדר 'מון קאיונג' היה מודפס על חולצתה הלבנה,
היא ניגשה ישר למלווה 'יונגי' שנישאר עם גימין במשך כל הזמן הזה, טאהיונג וגאנגקוק דאגו לו מאוד, הוסוק הציע לו שיחליף אותו רק כדי שילך להתקלח, אבל כלום לא עזר, יונגי התעקש לשמור על גימין,"הוא משתחרר עוד חצי שעה, יש פה את הטופס של השיחרור וכל המסמכים הרפואיים האחרים שלו לתיק שלו אצלך בחברה" היא אמרה לו ושניהם עיינו בדפים הלבנים.
"תודה רבה" הוא אמר והיא פנתה ללכת, בדיוק כשיצאה גימין יצא מהמקלחת, שערו הבלונדי היה רטוב מגבת לבנה קטנה ליפפה את מותניו הרזות, טיפות טיפטפו על חזו היפיפה של גימין, והיה אפשר לראות את איברו החמוד מהמגבת הלבנה.גימין הבחין ביונגי שצפה בו, חצי ערום ומיד הסמיק, ראשית משום שאף אחד לא בחן אותו ככה והוא אף פעם לא היה ליד אף אחד כשרק מגבת קטנה ולבנה כרוכה על מותניו מכסה קצת ממפשעתו.
ושנית הוא אהב את יונגי, מאז שהופיע לראשונה במשרדו התאהב במבטו הקריר, גימין עצמו לא ידע לנתח את רגשותיו וחשב שצריך לשתף בזה את חברו הטוב קוקי. שנימצא במערכת זוגית ובטח מבין הכל על רומנטיקה ואהבה. לא כמוהו שידע מאומה גין שאסור שאף אחד יחדור אליו בלי קונדום."בוס...אני רוצה לומר לך תודה... באמת התרגשתי לשמוע שהיית כאן לצידי ולא עזבת אותי" גימין הוציא מפיו את המילים שהשתוקק לומר לו מאז שחזר להכרה.
YOU ARE READING
Yoonmin-serendipity.
Action~גמור~ יונגי מנהל את חברת התקליטים ביג-היט. קצת לפני הדביוט של טיאקסטי סובין ניפצע וזה אומר שצריך להכניס משהו במקומו לפחות רק לקליפ, יונגי מחפש את הנער המתאים לתפקיד זה. גימין הוא נער יתום מאביו אשר אימו חולה וכל מה שהוא עושה זה לרקוד ולשיר לאנשים...