5&5

1.4K 80 46
                                    

Ülkücü: Aler (18:08)

Elit komşu: efendim Cüneyt ( 18:10)

Ülkücü: marketteyim şu anda da. Canın bir şey çekiyor mu? İstediğin bir şey var mı?(18:11)

Elit komşu: ya niye zahmet ediyorsun. Bir şeye ihtiyacım yok benim. (18:11)

Ülkücü: pes atarken abur cubur iyi gider. Hem sen bize gelmesen bile alıyorum ben. Yani rahat ol. Ne istiyorsan söyle. (18:12)

Elit komşu: kafana göre takıl sen.(18:12)

Derince bir iç çekip kafamı sağa sola sallayıp cips bölümüne geçtim.

Ülkücü: en sevdiğin cips ne. Karar veremedim ya. Yardım et işte.(18:13)

Elit komşu: yoğurtlu... Seninki ne?(18:13)

Ülkücü: baharatlı. O zaman ikisinden de alayım. Yoğurtluyu da çok seviyorum. (18:13)

Elit komşu: tamam. (18:14)

Ülkücü:  içecek olarak ne seversin? (18:14)

Elit komşu: kola.(18:14)

Ülkücü: siyah? Sarı?( 18:15)

Elit komşu: siyah tabi ki.(18:15)

Gülümseyip kendime enerji içeceği Aler'e de kola aldım.

Ülkücü: Jelibon mu? Çikolata mi?(18:16)

Elit komşu: ikisini de severim.(18:16)

Elime jelibon ile çikolata da alıp kasaya ilerledim.

Ülkücü: başka bir şey istiyor musun?(18:18)

Elit komşu: hayır istemiyorum. Ama baban birazcık daha ülkücü sohbetine devam ederse her an beyin kanaması geçirip yığılabilirim o yüzden " gel artık" diyorum Cüneyt. (18:19)

Kahkaha atmamak için kendimi zor tutarken kasiyer ters ters bana bakıyordu.

Bütün her şeyi geçirdikten sonra" 55TL 65 kuruş" dedi. Cüzdanımdan para çıkartırken " poşette alabilir miyim?" Dedim. Kadın bir de poşet çıkartırken" kazandibinde indirim var almak ister misiniz? " Dedi. " Hayır, ha bir de sigara alacağım" dedim. Kadın da" hangisi diye sordu x parkası kısa olsun " dedim. Kadın sigara'yı da eklerken" 77 TL 35 kuruş" dedi. 100 TL'yi ona uzatırken poşete aldıklarımı yerleştirdim. Kadından para üstünü de alıp çıkarken telefonum titredi.

Elit komşu: yeliz teyzen geliyormuş çocukları ile. Ben eve mi geçsem Cüneyt.(18:27)

Poşeti sol elime alıp hızla yazdım.

Ülkücü: bekle geliyorum Aler. Benim odama zaten girmiyorlar.(18:28)

Yazdım. Aler bir süre çevrimiçi görünüp WhatsApp'tan çıktı. Apartmandan içeriye girerken yazdı.

Elit komşu: teyzenler geldi. Bende odana geçtim. Sorun olur mu sensiz girdim (18:30)

Ülkücü: olmaz tabi ki Aler. Rahatına bak.(18:30)

Elit komşu: tamam. Neredesin sen?(18:31)

Ülkücü: asansördeyim. (18:31)

Elit komşu: tamam.(18:31)

Asansörden çıkıp kapıyı çalarken içerden" Cüneyt ağbim geldiiiii! Cüneyt ağbim geldi" kapıyı annem açarken defne kucağıma atladı. " Hoşgeldin Cüneyt ağbi. " Yanağından öpüp" hoşbuldum , prenses" dedim. Elbisesini gösterip" bak annem bana prenses elbisesi aldı. " Aaa ne kadar güzelmiş. Poşetten jelibon'u çıkartıp verirken" bak sana ne aldım" neşeyle kahkaha atıp" teşekkür ederim" dedi. Onu yere bırakırken" rica ederim prenses. Şimdi bunun için bir tabak al ve usluca içerde ye. Arkadaşım ile ben odamda olacağız. Bizim odaya gelme tamam mı?" Dedim. Kafasıyla beni onaylarken " zaten biz Azra apla ile karlar ülkesini izleyeceğiz" dedi. Onu tekrar öpüp poşeti mutfağa koydum ve tepsiye aldıklarımı  hazırlayıp odama geçtim.

Aler çalışma masamın sandalyesinde sessizce oturuyordu. Benim geldiğimi görünce gülümsedi ve ayağı kalktı. " Sonunda geldin" dedi.

Bir kahkaha atıp" çok mu özledin beni " dedim. O da gülüp" ya ya ne demezsin. " Dedi. " Jelibonunu küçük bir canavar kaptı. " Dedim. Bir kahkaha atıp" çok tatlı ya. Gerçi beni sevmemiş gibi " dedi.  Bir sandalye daha çekip yanına otururken" neden? Oysa çok sıcak kalplidir" dedim. " Bilemiyorum" dedi. " Bazen çekiniyor yeni tanıştığı kişilerden. Alışsın tepenede çıkar" dedim. Kocaman gülümseyip" hadi bakalım. Prensesin sevgisini kazanabilecek miyim?" Dedi.

" Ben bundan eminim. Kesinlikle seni çok sevecek" dedim. Güldü" sevmezse çikolata ile kandırırım yapacak bir şey yok" dedi. Bende gülüp" en sevdiği şeydir" dedim. 

Odaya göz gezdirip" odan güzelmiş" dedi. Bilgisayarı açarken" hmm, beğendin demek" dedim. " Evet, Engin Nurşani posterleri hariç çok güzel" dedi. Hafifçe kafasına vurup" hey, dilini uzatma Engin Nurşani'ye" dedim. Kafasını tutup gözlerini büyüttü ve " lan hayvan yavaş vur" dedi. Ona dil çıkartıp" hadi hadi ağlama" dedim.

Sandalyemi geriye doğru çekip savururken" bak bakalım kim ağlıyor" dedi. " Vay vay vay şu havalara bak. Baştan diyeyim Aler'ciğim hiç şansın yok" dedim.

Eline oyun konsolunu alırken" bakacağız artık kim iyiymiş" dedi. Bende elime alıp" o ufak boyunla bana meydan mı okuyorsun" dedim. Kısacık saçlarını geriye doğru savurup" bu boy işi değil akıl işi canım" dedi.

Alt dudağımı ısırdıp gülmemi engellerken" bak sen şuna" dedim. Kuş parmağını kaldırıp" o zaman var mısın iddiasına" dedi. Kuş parmağımı parmağına geçirip" varım , nesine" dedim. Omuz silkip" oyun sonu ne istersen o"  Sonra" kazanan her şeyi isteyebilir" dedi.

Onu kafamla onaylayıp" hadi bakalım" dedim. Oyuna başlarken kazanacağımdan emindim. Ama ilk yarıyı aler almıştı ve ikinci yarıda baya bir öndeydi. 3 sayı alan kazanıyordu. 3-0 beni yenerken" hile, hile yaptın!" Dedim.

Yerinde gerim gerim gerinirken" ne hilesi oğlum. Bilek derler buna" dedi. Sinirle homurdanırken" beni yenmen imkansızdı" dedim. " Bu kadar güvenme işte kendine. Bak 3-0 yendim seni" dedi.

Kollarımı göğsüme kavuştururken" of, iyi tamam. İyi oynadın tebrik ederim" dedim. Sonra" ne istiyorsun peki?" Dedim. Bir süre durdu.

Dikleşti ve gözümün içine bakıp" 1 hafta boyunca benimle uyuyacaksın" dedi. Bir süre durup" ne?!" Dedim.

Gece mavisi bxb ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin