část 1/1864

506 21 1
                                    

Anastasia pov

Bylo ráno a já s Damonem a Stefanem jsme hráli fotbal nebo tak njak tomu říkal Damon prý to zachytil když byl ve válce. 

"chytej Sio" řekl Stefan a hodil mi míč já to chytla a běžela dál a mí bratři za mnou byla to zábava dokud přišel otec a vše zkazil opět 

"dost těch her Ana běžte se připravit zanedlouho tu bude kočár se slečnou Pierce" řekl nám otec

 "ano otče" řekla jsem a protočila očima bratři mu jen přikývli. 

Vzala jsem ten míč a hodila ho Damonovi a šla jsem rovnou do pokoje, kde jsem se oblékla do slušných šatů. Nenáviděla jsem to ty šaty a hlavně ten korzet proč nemůžu nosit kalhoty jak Damon a Stefan nebo jen volné šaty. Kdyby tady nikdo nepřijel tak bych měla jen obyčejné šaty to by se mi líbilo jenže tu měla přijet nějaká slečna Pierce. Můj otec říkal, že její rodina umřela a je sirotkem tak ji přijmul aby tady mohla zůstat.

____________________________________________________________________________________

Asi po dvou hodinách jsem viděla kočár jak přijíždí k našemu domu. Před domem jsme čekali já a Stefan Damon musel totiž někde dojít kvůli dopisu od války nebo co. Kočár zastavil a z něho vyšla jako první nějaká slečna a hned za ní vyšla krásná slečna byla vážně krásná hned co jsem si všimla to bylo to že okukuje mého bratra. Já se Stefanem jsme šli blíž k ní.

"vy musíte být slečna Pierce" řekl Stefan. 

Ona nato šla blíž a dala k němu ruku a Stefan ji za ni vzal "prosím říkejte mi Kathrine" řekla a pousmála se. Oba dva se do sebe zahleděli. 

Já jsem potom přišla blíže a řekla "já jsem Anastasia a tohle je můj bratr Stefan"

____________________________________________________________________________________

Už uběhl nějaký ten čas co tu byla Kathrine byla to tu zábava docela jsem si ji oblíbila ale něco se mi na ní nezdálo nevěděla jsem co. Za ten čas co tu byla všímala jsem si jak jde po mých bratrech jak si s nimi zahrává. Právě teď se Stefanem pobíhala na dvorku mezi kytkami.

"vyhrála jsem jaká je moje cena" řekla Kathrine

"co byste chtěla aby byla" řekl Damon

"Damon" povzdechla jsem si a běžela jsem ho obejmout.

"prodloužili ti dovolenou?" zeptala jsem se.

"měl jsem až moc zábavy abych se vrátil do bitvy" řekl Damon když jsem ho objímala a pousmál se.

"tvůj závazek ke konfederaci je inspirující" řekl Stefan když ho šel obejmout.

"dobře tohle vyšlo úžasně pro mě" řekla Kathrine, když jsme se na ni podívali.

"jak to slečno Kathrine" zeptal se Damon.

"teď tu budu mít oba dva abyste mě zabavili a za prvé a především budu potřebovat někoho, aby mě doprovodil na zakladatelsky bál" dořekla a postavila se zády k nám.

"bude mi cti" "s potěšením" řekli moji bratři a já se přestala pousmívat a protočila očima. Kathrine se pootočila a řekla.

"chytří a milí Salvatore bratří přišli pro moji záchranu jak si vyberu" a odcházela a moji bratři se jen dívali jak odchází. Tohle se mi nelíbilo měla je omotané kolem prstu hrála si s němá ale moji bratři to nepoznali jsou vždy oslepeni když jde o dívku.


Anastasia Salvatore| Klaus Mikaelson| (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat