část 9

359 16 2
                                    

Anastasia pov's

Já se probrala a podívala jsem se kolem sebe ležela jsem na gauči pak jsem se postavila uviděla jsem Alarica teda Klause a pak další osobu byla to Katherine šla jsem rychle k ní a vrazila jsem ji facku.

"auu" řekla Katherine.

"podívejme se kdo je vzhůru" řekl Alaric-Klaus a podívala jsem se na něho a šla jsem ke dveřím otevřela jsem je a chtěla jsem odejít ale nešlo to.

"co to k sakru" řekla jsem.

"bariera zlatičko" řekl mi Klaus a podívala jsem se na něho.

"proč jsem tady Klausi" zeptala jsem se naštvaně.

"abys mi dělala společnost" řekl mi já se pousmála.

"pust mě odsud" řekla jsem a on šel blíž ke mě.

"nope" řekl a já naštvaně se na něho podívala.

"pust mě odsud nebo přísahám že "řekla jsem on mě přerušil.

"že co? co uděláš bez tvého kouzelného náhrdelníku" řekl mi a já si sáhla na hrud hledala jsem to byl to můj náhrdelník ve kterým jsem měla magii a zároveň Železník když jsem neměla magii mohl mě ovlivnit.

"kde to je dej to zpátky" řekla jsem.

"dám ti to až bude dvojnice mrtvá nemůžu dopustit že bys to zkazila víš si dobrá v kažení věci" řekl mi a já se zasmála.

"oo že to říká ten pravý" řekla jsem ve smíchu.

"no nebyla jsi to ty která mě opustila a zkazila náš vztah" řekl mi.

"ne to si byl ty" řekla jsem a zasmála se.

"jen sis se mnou hrál sám si to řekl Elijahovi přesně týden před naší svatbou" řekla jsem naschvál.

"nepřemýšlela si že jsem to nemyslel vážně" zeptal se mě.

"jo přemýšlela ale nakonec jsem obhájila že s tebou není nic vážného" řekla jsem možná jsem i trochu zalhala.

"tak proč sis nechala toto" řekl a poukázal na mojí ruku kde jsem měla zásnubní prsten já ho vytáhla z prstu šla jsem k němu vzala jsem ruku a dala ho do jeho ruky.

"chceš ho tak je tvůj teď si jdi třeba do prdele" řekla jsem.

"ale lásko není třeba být sprostá" řekl mi.

"kde je Elena a Bonnie co si s němí udělal" řekla jsem.

"Elena je naživu ale Bonnie ta je na druhé straně" řekl mi ve smíchu a já mu dala facku.

"ty jeden bastarde" řekla jsem a šla jsem si sednout za Katherine. 

"no nic musím na rande s Jennou" řekl a já jsem protočila očima on šel ke mě blíž a řekl.

" nemůžeš odejít pokud ti neřeknu" uvědomila jsem si že mě ovlivnil.

"shnij v pekle" řekla jsem a on se pousmál.

"dobrý den ti přeju taky lásko" řekl mi a odešel  já se podívala na Katherine ta se na mě čuměla.

"co" řekla jsem a ona povytáhla obočím.

"nic" řekla

"je tu někde oblečení musím se převléct" řekla jsem.

"jop Klaus něco nechal v koupelně" řekla a já šla do koupelny a  našla jsem modré rifle s crop topem a košilí. Oblékla jsem si to.

Anastasia Salvatore| Klaus Mikaelson| (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat