Anastasia pov's
Byla jsem u sebe v pokoji odpočívala, byla jsem trošku opilá, být smrtelná stálo za hovno. Šla jsem do obýváku pro další burbon a všimla jsem si Mikaela ležet mrtvého na zemi a nad nim stála Rebekah, vůbec jsem nevěděla co mají za plán, nechtěla jsem do toho být zapletena.
"ou, co se tady stalo" řekla jsem když jsem obešla jeho tělo a šla pro burbon.
"pokus dostat Nika do města, splněn" řekla a já jsem se na ní podívala.
"počkej, ty chceš Klause mrtvého?" zeptala jsem se.
"co se stalo se slibem vždy a navždy" řekla jsem a napila se.
"zabil mou matku" řekla mi a já jsem půlku toho alkoholu vyplivla.
"on udělal co?" řekla jsem zaskočena.
"zjistila jsem že Mikael nezabil mou matku ale byl to Nik" řekla.
"jak víš že to byl Klaus?" zeptala jsem se.
" tvojí bratři a malí kamarádi na to přišli" řekla mi a já jsem byla znova zaskočena.
"oni to věděli?"
"proč mi nic neřekli" řekla jsem a najednou se Mikael nadechl tak jsem se na něj s Rebekou podívala.
"konečně" řekla Rebeka a já jsem zvedla obočí.
"to ti trvalo" řekla a on se na ní podíval.
"Rebeko" řekl.
"ať mi chceš říct jakékoliv otcovské hovadiny tak to nedělej" řekla mu a chtěla pokračovat ale já jsem ji zastavila.
"okay, já vás na rodinné setkáničko nechám sama jen si vezmu tu láhev a jdu" řekla jsem vzala láhev a odešla.
__________________________________________________________________
Uběhly tak dvě hodiny a já jsem měla vypitou půlku flašky burbonu a při tom jsem prozkoumávala věci z mého dětství co byly na pudě vytáhla jsem další krabici a tam jsem jen našla nějaký deník a krabičku když jsem otevřela tu krabičku našla jsem tam náhrdelník a okamžitě ho poznala byl mojí matky v tu dobu jsem cítila jak mě pálí oči ten náhrdelník jsem dala zpět a odcházela z pudy když jsem šla zpět tak jsem si všimla že Rebeka má otevřené dveře tak jsem šla ke dveřím a viděla jsem ji ležet za píchlou na zemi.
"mh co jste to provedli" řekla jsem když jsem šla k ní.
"potřebujeme se zbavit Klause ona by nám stála v cestě" řekla Elena.
"ona je moje kamarádka" řekla jsem.
"no ne teď" řekl Damon a já jsem se na něj podívala.
"oblíkej se sestřičko jdeme na ples" řekl Damon a já jsem vykulila oči a zasmála se.
"já? já jsem na mol a ty chceš abych šla na ples? ses zbláznil" řekla jsem.
"tak se vzpamatuj, dělej, děláš rozptýlení pro Klause" řekl a já jsem na něj vykulila oči.
"jako v pekle" řekla jsem.
"máš na to 30 minut" řekl a odešel z pokoje já jsem šla do mého. Otevřela jsem svou skříň a vzala si obyčejné modré šaty.
ČTEŠ
Anastasia Salvatore| Klaus Mikaelson| (CZ)
FanfictionAnastasia je sestra Damona a Stefana. Myslela jsi že její bratři jsou mrtví. Co se stane až se vrátí zpět do Mystic Falls a zjistí že její bratři jsou naživu? (TVD)Nemusí se shodovat se seriálem!