část 10

325 17 1
                                    

Anastasia pov's

Když už jsem se probudila bylo večer podívala jsem se kolem a nikdo tady nebyl až na Katherine slabě jsem si sedla a řekla ji.

"mrcho" ona se na mě podívala.

"konečně jsi vzhůru Klaus už šel dělat rituál" řekla to mi.

"to mi došlo" řekla jsem ji.

Bylo už po úplňku a nikdo nepřišel také jsme nemohli odejít takže Klaus musel být naživu nudili jsme se uběhly už hodiny mezitím jsme pily a tančili a povídali a další různé blbosti nikdo ale nepřišel. Další den také nikdo nepřišel napadlo mě že Klaus odešel ale že nás tu nechal to by hrabalo hlavou. Druhý den jsem to nedávala měla jsem hlad a v tom apartmánu nic nebylo také jsme vypili Alaricovi alkohol asi nebude rád. Až najednou někdo otevřel dveře byl to Stefan.

"Stefane" řekla jsem a šla ho obejmout.

"ahoj Sio" řekl.

"dva dny tady čekáme Klausovo ovlivnění mělo být už pryč měl být už mrtvý " řekla Katherine.

"nastalo tu několik komplikací" řekl Stefan a zničeno nic Katherine ho přilepila ke zdi a otevřely se dveře a byl to Klaus s Elijahem.

"Klausi jsi zpátky koukej kdo nás přišel navštívit" řekla Katherine.

"ty musíš neustále vyskakovat že" zeptal se ho.

"potřebuji tvojí pomoc" řekl Stefan a já jsem přemýšlela proč potřebuje pomoc od něho ale potom řekl něco co mě zaskočilo.

"pro mého bratra" a já se na něho zvědavě podívala a také ve stresu.

" co se stalo Damonovi Stefane" zeptala jsem se.

"pokousal ho vlkodlak" řekl a já jsem se pozastavila a uvědomila že Damon umírá.

"ať je to cokoli bude to muset počkat vůči svému bratrovi mám totiž závazek kterou potřebuje moji pozornost" řekl Klaus.

"chápeš jak důležitá je rodina jinak bys tu nebyl můj bratr mi dal slovo že mě dovede za tu mou" řekl Elijah a Klaus se objevil za ním.

"také se stane" a bodl Elijah do srdce a ten začal modrat.

"elijahu" řekla jsem a padl na zem Klaus se podíval na Stefana a přilepil ho na zeď.

" Stefane" řekla jsem.

"teď co s tebou" řekl a vrazil mu kůl do břicha.

"ne" řekla jsem a šla jsem blíž ale zastavila jsem se.

"Stasio třese se o jeho srdce stačí další pohyb a bude mrtvý" řekl mi.

"jen přestaň" řekla jsem když jsem viděla Stefana v bolesti.

"čarodějky řekli že máš lék uzavřeme dohodu dej mi to a já udělám co budeš chtít"

" ne Stefane sklapni" řekla jsem věděla jsem jaké dohody s Klausem můžou být a Klaus mu vytáhl kůl a Stefan padl na kolena a já šla k němu.

"si v pořádku" řekla jsem ale ignoroval mě Klaus si šel nalívat krev.

"problém je že nevím jestli bys mi byl dobrý vzhledem k tvému životnímu stylu"  řekl Klaus a šel k němu.

"slyšel jsem o takovém upíru je to úplně šílenec celá desetiletí krev pil a nepil ale když zrovna pil tak byl úžasný" řekl a já jsem si uvědomila že mluvil o Stefanovi.

"takový jsem nebyl už dlouho" řekl Stefan.

"to je upír se kterým mužů obchodovat to mužů využít když odjedu ze města" řekl Klaus.

"Katarina pojď jsem" řekl a kousl ji do ruky jeho oči měli jantarovou barvu a Katherine křičela.

"ne ne ne ne ne ne" říkala a pak se Klaus kousl do zápěstí a dal ji to na pusu a její ruka se začala hojit a pak jsem si uvědomila.

"tvoje krev je lékem" řekla jsem.

"tady je" řekl Klaus.

"matka přírody je boží" řekl a vzal Stefana.

"teď jsi pojďme promluvit" řekl.

Klaus dával jeho krev do lahvičky

"tady je chceš zachránit svého bratra co takhle 10 let dlouhý flám" řekl a já se postavila a šla za ním.

"ne dáš mu ten lék a já pojedu s tebou kdekoliv chceš jít prosím" řekla  jsem ale on mě ignoroval.

"mám pro tebe plány až odjedeme z města" řekl Klaus.

"já už takový nejsem" řekl Stefan a Klaus začal vylívat krev.

"ne" řekla jsem.

"počkej" řek Stefan.

" chci abys se se mnou připojil na drink" a hodil mu pytlík krve Stefan to otevřel a lokl si.

"dokonči to všechno" řekl a Stefan začal pít a vypil to a Klaus mu hodil další. Stefan už vypi asi šest těch vaku a Klaus mu donesl další.

"ne dokud nedáš ten lék" řekla jsem.

"do té doby než uděláme dohodu" řekl Klaus.

" je to tvoje volba Stefane můžeš zůstat tady nebo se mnou a tvojí sestrou můžeš odejít a zachránit svého bratra" řekl a já se podívala na něho.

"co" řekla jsem a Stefan sebral ten vak a začal pít já zavřela oči bolelo mě to vidět ho takhle. Klaus vzal lék a šel za Katherine.

"odnes to Damonovi a vrat se"  řekl a já si to uvědomila.

"chceš abych odešla" zeptala se Katherine.

" ne!" řekli jsme zároveň se Stefanem.

"ano a but tebou" Klaus to ani nedořekl a byla v tahu.

"ona mu to nedonese" 

Byli jsme ve skladu Klaus dával Elijah do rakve a potom přinutil Stefana aby si dl na svačinku nějakou holku a tak jsme odjížděli z tohoto města.










Anastasia Salvatore| Klaus Mikaelson| (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat