7 Hisler

2.4K 224 85
                                    

*iyi okumalar 🖤

Arsen'in sorgulayan gözlerinde, gözlerimi gezdirirken beklemeden kucağına oturup, boynuna sarıldım. Çıplak göğüslerim ona çarparken beklemeden dudaklarına kapandım. Gözlerimi kapatırken, baskısını iyice hissettim. Bana öyle bakan biri, bunun geleceğini bekliyor olmalıydı. Dudaklarımızın değmesiyle, ondan bana akan bir elektrik varmış gibi titredim. Bu elektrik o kadar güçlüydü ki vücudum birden yükselmiş gibiydi. Karnım kasılırken, Arsen birden geri çekilmişti. Reddedileceğimi düşünmemiştim. Birbirimize bakmaya devam ettiğimizden, ikinci kez hamle yaptım. Beni itmemiş, küfretmemişti. Şansımı zorlasam da kaybedeceğim bir şey yoktu. Ellerimi yanaklarına koyup, dudaklarımı dudaklarının üstüne bastırdım. Gözlerini kapatınca, gözlerimi kapatarak hareket ettirdim. Az önceki gibi içimde çalkalanan bir şeyler olmadı. İnce dudakları, benimkilerin arasında kayboluyordu. Alt dudağını emerken, yavaşça yanaklarını okşadım. Teni fazla pürüzsüzdü. Ona dokunmak çok hoş hissettirdi. Ellerimi çenesine, ordan da boynuna kaydırırken bir elimi de omzuna götürüp onu iyice kendime yasladım. Altımdaki baskıyla inleyip, dudağını ısırdım. Karşılık vermiyordu ve bu daha da çabalamama neden oldu. Yine yanlış sonuca varmak istemiyordum. Alt dudağını çekiştirip, dişledim. Dudaklarından gelen hırıltıyla dilimi ısırdığım yerde gezdirdim. Boşta sallanan elleri yüzümü kavradı. Karşılık vermeye başladığında, benden çok daha sertti. Bu sertliğine karşı, kalbim yumuş yumuş oldu. Bedenimdeki rahatlamayla, ona uyum sağladım. Üst dudağımı emip, alt dudağımı dişleriyle ezdi. İnleyip, dilimi diliyle buluşturdum. Anında bunu kabul ederken birbirimize dolanmış dillerimizle öpüşmeye devam ettik. Boynundaki elimi düğmelerine indirdim. Düğmelerini tek tek açarken, dilimi ağzının içine ittim. Dilimi kavradıktan sonra kalçalarımı tutup sıkmıştı. Diliyle dilimi, elleriyle de kalçamı ezdi. Tüm düğmelerini açtıktan sonra elimi karnı ve boynu arasında gezdirdim. Hissettiğim soğuk ten, sıcak parmaklarımla harika bir tamamlama içindeydi. Dudaklarımı dudaklarından çekip gözlerine baktım. Tahrik olmuş gözleri griye kaçan bir tona evrilmişti. Bu gördüğüm en güzel renkti. Dudaklarımı çenesine, ordan da boynuna indirdim. Emdiğim boyna bu geceye ait morluklar vermeye başladım. Büyük elleri boxerımın içine kaydı. Kalçamı tutup yonurmaya başlayınca, soğuktan inleyip boynunu sertçe ısırarak çektim. O da hırlarken, bir elini saçıma getirmiş kafamı geriye çekmişti. Açılan boynumu sertçe ısırıp emmeye başladı. Kalçamdaki eli, deliğime giderken titredim. Oyalanmadan parmağını içime itti. Çığlığımı dişlerimle kestim. Boynumun tamamen morardığından emindim. İçimdeki parmağı beni delirtiyordu. Kafasını kaldırıp, gözlerime baktı. Mahrum ifademle gözleri parlarken uzanıp, çenemi ısırdı.

"Beni şaşırttın."

Gülüp "Ben de kendime şaşırıyorum." deyip, çenesini okşadım. Sonra eğilip tekrar dudaklarına kapandım. Bu adamın dudaklarında bir şey vardı. Beni içine çeken, hayat veren bir şey. Öptükçe onu daha çok hissetmek istiyordum. Kalçalarımı oynattım. İkinci parmağı deliğimin çevresinde dolaştı ve yine beklemeden itti. Üst dudağını sertçe ısırdım. Bir eli belimi kavrayıp, üçüncü parmağını da sertçe deliğimden gönderdi.

Dudaklarından ayrılırken "Siktir bu çok fazla!" diye isyan ettim

Parmakları uzundu ve içimde oldukça ilerlemişti. Oynatmaya başlayınca kafamı omzuna koydum.

"Durmamı mi istersin?"

Kafamı iki yana sallarken, omzunu öptüm.

"Beni sikmeni istiyorum."

Parmakları içimden çıkarken, isyan etmek için kafamı kaldırdım ama anında bedenimi koltuğun üzerine yatırıp "İstediğin gibi." dedi.

Dizlerime kadar inmiş boxerımı tamamen çıkardı. Gözleri penisimde oyalanırken, dilini dudağının üstunde gezdirdi. Beni yemeye hazır duruyordu. Bir elimi meme ucuma, bir elimi de penisime indirip okşadım. Onun tarafından yenmek için çıldırıyordum.

Ölüme Yolculuk (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin